Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony mienia Muzeum w Międzyrzeczu

Muzeum ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Podzamcze 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7412567, 742 1850 , fax. 095 7412567
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum
    ul. Podzamcze 2 2
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 095 7412567, 742 1850, fax. 095 7412567
    REGON: 00063606300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.m.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury-muzeum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony mienia Muzeum w Międzyrzeczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie przez Wykonawcę usług ochrony mienia w granicach chronionego obiektu zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 1997-08-22 r. (Dz.U. 1997 Nr 114, poz. 740) tekst jednolity z dnia 2005-07-26 r. (Dz.U. 2005 Nr 145, poz. 1221)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymaganiami ustawowymi 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. złożą wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane w niniejszej SIWZ. 6. zapoznali się w drodze wizji lokalnej z obiektem podlegającym ochronie oraz warunkami wykonywania usługi, 5.2. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg formuły zerowo jedynkowej tzn. -spełnia-lub -nie spełnia- danego warunku na podstawie złożonych dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda złożenia: 1. kserokopii koncesji MSWiA zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 1997-08-22 r. (Dz.U. 1997 Nr 114, poz. 740) tekst jednolity z dnia 2005-07-26 r. (Dz.U. 2005 Nr 145, poz. 1221) koncesja musi obejmować ochronę/dozorowanie, monitoring z transmisją danych. 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4 do 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. oświadczenia o spełnieniu warunkow udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy; 6.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia: 1. wykazu 3 -słownie: trzech - wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. świadczenie usług ochrony mienia z podaniem ich wartości, których suma winna być nie mniejsza niż 80.000,00 zł brutto, przedmiotu, dat wykonania lub wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 2. oświadczenia, że wykonawca dysponuje co najmniej 4 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.-załącznik nr 4 do niniejszzego SIWZ- 3. wykaz osob (z licencją co najmniej II stopnia) nadzorujących pracowników ochrony wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (z podaniem numeru licencji), (załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ); 6.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia: 1. polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych zł). 6.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1. w pkcie 6.1. pkt 2,3 i 5 niniejszej SIWZ, wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w ktorym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2. w pkcie 6.1.ppkt. 4 niniejszej SIWZ, wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy 6.5. Dokumenty, o ktorych mowa w pkcie 6.4 ppkt. 1 lit. a) i c) oraz w pkcie 6.4 ppkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkcie 6.4 ppkt. 1 lit. lit b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkcie 6.4, należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt. 6.5 stosuje się odpowiednio. 6.7. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6.8. Dokumenty sporządzone w języku obcym wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.m.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach