Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektu i mienia znajdującego się na terenie obiektu chronionego: siedziba Urzędu Gminy w Kobierzycach przy al. Pałacowej 1 oraz przyległych parkingów, w latach 2020-2021

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, Al. Pałacowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 111 215 , fax. 713 111 252
  • Data zamieszczenia: 2019-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    Al. Pałacowa 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 713 111 215, fax. 713 111 252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektu i mienia znajdującego się na terenie obiektu chronionego: siedziba Urzędu Gminy w Kobierzycach przy al. Pałacowej 1 oraz przyległych parkingów, w latach 2020-2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa ochrona fizyczna obiektu i mienia znajdującego się na terenie obiektu chronionego: siedziba Urzędu Gminy w Kobierzycach przy al. Pałacowej 1 położona w obrębie działki nr 384/9, dla której Sąd Rejonowy we Wrocławiu dla Wrocławia Fabrycznej IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr WR1K/94507/9, w zakresie ochrony przed kradzieżą z włamaniem lub innymi aktami bezprawia powodującymi zabór lub zniszczenie mienia Zamawiającego. Ochronie podlega także teren przyległy do obiektu chronionego. 2. Zamawiający bierze na siebie obowiązek właściwego zabezpieczenia technicznego powierzonego Wykonawcy mienia, będącego w wyposażeniu obiektu. 3. Czynności wykonywane przez pracownika ochrony wykonawcy mają na celu: a) przeciwdziałanie próbom włamania, kradzieży, sabotażu, pożaru lub innego wyrządzenia szkody na mieniu Zamawiającego w ochranianym obiekcie, b) kontrolę ruchu osobowego i samochodowego na terenie ochranianego obiektu, c) zapobieganie różnym formom dewastacji oraz zakłócenia spokoju i porządku publicznego, d) minimalizację ewentualnych strat wynikłych z katastrofy lub powstałych w wyniku czynu bezprawnego. 4. Wykonawca oraz jego pracownicy lub osoby, którym powierzył wykonanie usługi muszą posiadać wymagane prawem uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania usług będących przedmiotem umowy. 5. W sprawach związanych z bieżącym zabezpieczeniem obiektu chronionego, pracownicy ochrony Wykonawcy lub osoby, którym powierzył wykonanie usługi podlegają dyspozycjom Zamawiającego, o ile mieszczą się one w przedmiocie umowy i nie są sprzeczne z prawem, jak również nie wpływają ujemnie na stan bezpieczeństwa obiektu. 6. Zamawiający ma obowiązek zapewnić pracownikom lub osobom, którym powierzył wykonanie usługi Wykonawcy jedno ogrzewane pomieszczenie socjalno – operatorskie, a Wykonawca zobowiązuje się do: a. zapewnienia właściwej i zgodnej z przeznaczeniem eksploatacji używanego pomieszczenia, a w szczególności utrzymania czystości i porządku na własny koszt, b. przestrzegania zasad i obowiązków w zakresie porządku na terenie obiektu chronionego, w którym znajduje się pomieszczenie, w szczególności przepisów ppoż. i BHP, sanitarnych oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, c. niewykorzystywania zajmowanego pomieszczenia dla innych celów niż te przewidziane w zakresie zamówienia. d. umożliwienia Zamawiającemu dokonywania kontroli i przeglądów zajmowanych przez Wykonawcę pomieszczeń. 7. W przypadku stwierdzenia przez pracownika lub osoby, którym powierzono wykonanie usługi, jakiegokolwiek zagrożenia strzeżonego obiektu (włamanie, kradzież), ma on obowiązek natychmiastowego powiadomienia w pierwszej kolejności odpowiednich służb (Straż Pożarna, Policja itp.), grupy interwencyjnej SILEZJAN SYSTEM SECURITY Biuro Ochrony Mienia Sp. z o.o., ul. Centralna 24, 52-114 Wrocław oraz upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązuje się do wyposażenia pracowników ochrony w: stroje firmowe – mundury z logo firmy, odzież służbową letnią ( 2 koszule, spodnie, obuwie letnie) i zimową (2 koszule , spodnie, sweter, kurtka zimowa, obuwie zimowe), imienne identyfikatory i środki łączności bezprzewodowej (telefon komórkowy). Pakiety umundurowania i odzieży służbowej muszą być przydzielane nie rzadziej niż raz do roku kalendarzowego. 9. Zamawiający przekaże poglądowo jako załącznik do Umowy - mapę przedstawiającą lokalizację obiektu wraz z przyległym terenem podlegającym ochronie. 10. Usługi ochrony osób i mienia świadczone będą codziennie w okresie 2020-2021 roku we wszystkie dni tygodnia, tj.: - od poniedziałku do piątku w godzinach 1530 – 730 dnia następnego, - w święta i dni wolne od pracy u Zamawiającego całodobowo. 11. Wykonawca powinien dysponować osobami, posiadającymi wymagane prawem uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania usług ochroniarskich. Nie jest wymagana licencja dla pracowników ochrony oddelegowanych przez Wykonawcę do ochrony obiektu i mienia będącego własnością Zamawiającego. 12. Podstawą prawną świadczenia usług przez Wykonawcę jest wydana Wykonawcy koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji ważna w okresie świadczonych usług ochrony Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie informować Zamawiającego o zmianach związanych z uzyskaną koncesją. 13. Wykonawca złoży oświadczenie, że przedmiot niniejszej umowy będzie realizował samodzielnie przy udziale własnego potencjału technicznego. 14. Jeżeli w okresie umowy Wykonawca zechce skorzystać z podwykonawców musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na skorzystanie z wskazanych przez siebie podwykonawców i zakres prac przez nich realizowany. 15. Zadaniem pracownika ochrony skierowanego przez Wykonawcę do realizacji usług jest ochraniać obiekt oraz znajdujące się w nim mienie, a także teren przyległy, zapobiegać przestępstwom i wykroczeniom przeciwko temu mieniu, a także przeciwdziałać powstaniu szkód wynikających z tych sytuacji oraz zdarzeń losowych oraz nie dopuszczać do wstępu na teren chroniony osób nieuprawnionych, poza osobami wpisanymi na listę, upoważnionymi do przebywania na terenie UGK poza wyznaczonymi godzinami urzędowania ( Wójt, Z-ca Wójta, Sekretarz, Skarbnik, kierownik ROiSO oraz osoby przez nich zarekomendowane telefonicznie lub pisemnie ). 16.Wymagalne jest aby pracownik pełnił służbę w dniach i godzinach wskazanych pkt 10. 17. Integralną częścią siwz jest projekt umowy określający zakres obowiązków, uprawnień i zasady odpowiedzialności pracownika ochrony Wykonawcy, a szczególności : a) Ochrona mienia znajdującego się w obiekcie, ochrona samego obiektu, a także terenu przyległego do obiektu chronionego w celu zabezpieczenia go przed kradzieżą, zniszczeniem lub dewastacją. b) Dokonanie okresowych patroli według wyznaczonych tras po terenie chronionego obiektu nie rzadziej niż raz na godzinę i odnotowanie tego w Książce Pełnienia Służby. c) Utrzymywanie stałej łączności pomiędzy ochranianym obiektem i dyżurnym przedstawiciela Wykonawcy. d) Informowanie wyznaczonych osób funkcyjnych ze strony Zamawiającego o wszelkich wydarzeniach mogących mieć negatywny wpływ w na funkcjonowanie zabezpieczenia technicznego i ochronę fizyczną obiektu. e) Zwracanie uwagi na osoby podejrzanie zachowujące się, a przebywające w obrębie strzeżonego obiektu. f) Ujęcie osób podejrzanych o popełnienie przestępstwa (kradzieże, włamania), jeżeli jest to możliwe i niezwłoczne przekazanie ich Policji. a) W przypadku powstania pożaru, niezwłoczne powiadomienie poprzez dyżurnego Wykonawcy, Straży Pożarnej oraz i przystąpienie do gaszenia dostępnymi środkami gaśniczymi. b) W przypadku stwierdzenia jakiegokolwiek zagrożenia strzeżonego obiektu (włamanie), natychmiastowe powiadomienie: w pierwszej kolejności odpowiednich służb (Straż Pożarna, Policja itp.), grupę interwencyjną SILEZJAN SYSTEM SECURITY, a następnie przedstawicieli Zamawiającego, Wykonawcy Informowanie dyżurnego Wykonawcy o wszelkich wydarzeniach mogących mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie zabezpieczenia technicznego i ochronę fizyczną. c) Wszystkie czynności służbowe oraz istotne wydarzenia dokumentować w „Książce pełnienia służby”. d) Każdorazowo przed zakończeniem służby dokonanie, wspólnie z pracownikiem obejmującym służbę, kompleksowego obejścia obiektu w celu sprawdzenia stanu technicznego zabezpieczenia poszczególnych pomieszczeń (zamków, zamknięć, szyb okiennych, oświetlenia itp.). Wyniki tych oględzin opisać w „Książce pełnienia służby”. e) Zachowanie tajemnicy wobec osób postronnych w zakresie informacji związanych z realizowanymi przedsięwzięciami ochronnymi. 18. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę lub podwykonawcę: a) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi pracę w zakresie ochrony obiektu i mienia UGK na rzecz Zamawiającego. Kontroli Zamawiającego podlegać będą umowy pracowników pełniących bezpośrednio obowiązki na terenie UGK. Kopie tych umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000 ze zm.) i rozporządzenia RODO (Dz. U .2019.922) (tj. bez adresów zamieszkania, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania. b) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. c) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 100 zł, każdorazowo za nieprzedłożenie kopii umowy pracownika na wezwanie Zamawiającego, za każdy dzień następujący po wyznaczonym terminie na udokumentowanie zatrudnienia pracownika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00zł złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelew); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018.110 ze zm.). 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380 z dopiskiem – Wadium Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektu i mienia znajdującego się na terenie obiektu chronionego: siedziba Urzędu Gminy w Kobierzycach przy al. Pałacowej 1 oraz przyległych parkingów, w latach 2020-2021 3.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawcy. 5.W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) na adres poczty elektronicznej: jurbas@ugk.pl w wydzielonym odrębnym pliku (np. ...pdf) jako załącznik do wiadomości elektronicznej, w sposób umożliwiający Zamawiającemu dopełnienie obowiązku określonego w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający sugeruje, aby w temacie wiadomości podać znak sprawy oraz nazwę postępowania, do którego wadium jest wnoszone. 6.Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ, a także musi posiadać co najmniej następujące elementy: -nazwę Wykonawcy, którego ofertę zabezpiecza (uwaga: jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 PZP, powinni być wymienieni wszyscy Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, -kwotę gwarancji, -termin ważności gwarancji, -wskazanie, iż sądem właściwym do rozpoznawania sporów z gwarancji jest sąd powszechny, właściwy dla siedziby Zamawiającego, -zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 PZP. -musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza . W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu - na adres email Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym dokumentu złożonego wraz z ofertą stanowiącego dowód wniesienia wadium wraz z oświadczeniem Zamawiającego o zwrocie wadium. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu - na adres email Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym dokumentu złożonego wraz z ofertą stanowiącego dowód wniesienia wadium wraz z oświadczeniem Zamawiającego o zwrocie wadium. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu - na adres email Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym dokumentu złożonego wraz z ofertą stanowiącego dowód wniesienia wadium wraz z oświadczeniem Zamawiającego o zwrocie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2.udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. aktualnej koncesji wydanej Wykonawcy przez MSWiA w zakresie usług ochrony mienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (zalecane jest złożenie oświadczenia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach