Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy ogłasza przetarg
- Adres: 58-100 Świdnica, ul. Leśna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 517 400 , fax. 748 517 437
- Data zamieszczenia: 2019-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy
ul. Leśna
58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
tel. 748 517 400, fax. 748 517 437
REGON: 31167400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.swidnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spzoz
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu zwłok do chłodni i ich przechowania, umycia, ubrania oraz przeprowadzanie sekcji zwłok lub oględzin. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu zwłok do chłodni i ich przechowania, umycia, ubrania oraz przeprowadzanie sekcji zwłok lub oględzin. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85110000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dokument potwierdzający posiadanie pomieszczeń prosektorium usytuowanych na terenie miasta Świdnicy oraz aktualne zaświadczenie Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, że prosektorium podlega stałemu nadzorowi na zasadach określonych w ustawie o Inspekcji sanitarnej oraz spełnia wymogi pozwalające na prowadzenie działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia. Jeżeli informacje, wymagane z państwowej inspekcji sanitarnej wynikają z protokołu kontroli albo innego dokumentu wystawionego przez Inspekcję Sanitarną, zamiast zaświadczenia Wykonawca może załączyć protokół kontroli albo inny dokument, jeżeli stwierdza on aktualny stan faktyczny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną