Przetargi.pl
Ochrona i dozór mienia w budynku Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy, Rynek 23 i 39

Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, Rynek 39
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy
    Rynek 39
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    REGON: 390006486
  • Adres strony internetowej zamawiającego: teatr.legnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona i dozór mienia w budynku Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy, Rynek 23 i 39
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony i dozoru mienia w budynku Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy, Rynek 23 i 39. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdz. III SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować pełen okres związania ofertą.3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 21 1090 2066 0000 0001 2140 4424, tytułem: Wadium: RI.261.5.2024 tak, aby na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego.5. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wskazanym w ww. ust. 4.7. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadiumprzez Wykonawcę określone w Pzp;2) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji należy jednoznacznie wskazać nazwę oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający poręczenie lub gwarancja powinno obejmować swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).8. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 – 5 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdz. VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdz. VI SWZ2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,2) Posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia wydanej przez MSWiA (ustawa o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997, Dz.U. z 2020 poz. 838).3) Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.4) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca spełni warunki jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000,00zł i zobowiązuje się do jej utrzymania przez cały okres trwania umowy.5) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunki jeśli wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług tj. co najmniej dwie usługi (zadania) ochrony/ dozoru osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej o wartości min. 500.000,00 zł netto każde, przy czym okres usług wykonanych czy wykonywanych winien wynosić min. 12 miesięcy nieprzerwanie, oraz załączą dowody, że wykazane usługi wykonał lub są wykonywane należycie.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek zostanie spełniony jeżeli 1 z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykaże, że wykonał sam min 2 usługi dozoru.Uwaga: Dla wartości wyrażonych w innej walucie niż PLN Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP ogłoszonego w dniu wszczęcia postępowania.b) dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialny za świadczenie usług, posiadającymi kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia tj.:- dysponuje co najmniej 7 pracownikami ochrony fizycznej,- dysponuje co najmniej 1 grupą interwencyjną (składającą się z minimum 2 osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zatrudnionych na umowę o pracę), która działając z trybie całodobowym przez 7 dni w tygodniu zapewni ciągłość realizacji usług tj. wykaże w Załączniku nr 9 wraz z ich kwalifikacjami wystarczającą liczbę osób z uwzględnieniem ich urlopów, zwolnień etc.- zobowiąże się w Ofercie (Załączniku nr 1 do SWZ, pkt. 5 ppkt. 5.1), że ww. grupa interwencyjna dojedzie do Zamawiającego w czasie od 5min do 15min od zgłoszenia.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków, o których mowa w ww. ust. 2. pkt. 4) oraz 5) lit b – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zawodowe Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-15

Zobacz następny przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach