Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony fizycznej na terenie obiektów: Zakład Przyrodoleczniczy nr 1 (ZPL 1) w Kołobrzegu, ul. Rafińskiego 9 i Dziecięcy Szpital Uzdrowiskowy SŁONECZKO (DSU SŁONECZKO) w Kołobrzegu, ul. Rafińskiego 6.

Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ks. Piotra Ściegiennego 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3548802 , fax. 0-94 35 225 16
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
    ks. Piotra Ściegiennego 1 1
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3548802, fax. 0-94 35 225 16
    REGON: 00028817100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony fizycznej na terenie obiektów: Zakład Przyrodoleczniczy nr 1 (ZPL 1) w Kołobrzegu, ul. Rafińskiego 9 i Dziecięcy Szpital Uzdrowiskowy SŁONECZKO (DSU SŁONECZKO) w Kołobrzegu, ul. Rafińskiego 6.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej na terenie obiektów: Zakład Przyrodoleczniczy nr 1 (ZPL 1) w Kołobrzegu, ul. Rafińskiego 9 i Dziecięcy Szpital Uzdrowiskowy SŁONECZKO (DSU SŁONECZKO) w Kołobrzegu, ul. Rafińskiego 6. 2. Szczegółowy zakres określa załącznik nr 3 - wykaz obowiązków pracownika ochrony w obiektach. 3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Usługa powinna być świadczona w ZPL 1 od 15.01.2010 r. do 31.12.2011 r. (w okresie od 15.01.2010 r. do 27.02.2010 r. od poniedziałku do piątku 8 h - od 14:00 do 22:00, w soboty 16 h - od 6:00 do 22:00, w okresie 01.03.2010 r. do 11.05.2010 r. od poniedziałku do piątku 8 h - od 14:00 do 22:00, w soboty i niedziele 16 h - od 6:00 do 22:00, w okresie od 12.05.2010 r. do 31.12.2011 r. codziennie 16 h - od 6:00 do 22:00) w DSU SŁONECZKO od 01.07.2010 r. do 31.12.2011 r. (codziennie 16 h - od 6:00 do 22:00).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 u-Pzp, a także inne wymienione w dalszej części specyfikacji dokumenty. 2. Oferentem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3.Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzić działalność o charakterze zbieżnym z niniejszym zamówieniem, posiadać pozwolenie na transport, wymagane prawem certyfikaty. 4. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w realizacji usług, którego miarą jest wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat lub aktualne wykonywanie długoterminowych zamówień, których rozpoczęcie nastąpiło nie później niż 10 miesięcy przed wszczęciem niniejszego postępowania i trwa nadal, co najmniej trzech umów o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości 150.000,00 zł. 5. Wykonawca powinien posiadać certyfikat systemu zarządzania jakością ISO, koncesje i licencje na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1.000.000,00 zł 6. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca (oferent). Ocena warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie oferenta, że spełnia warunki określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów wymienionych w art.24 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3. Podmioty występujące wspólnie dołączają do oferty wymienione wyżej dokumenty i oświadczenia oddzielnie dla każdego podmiotu, a ponadto pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej wspólników. 4. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat lub realizowanych nadal usług o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia wraz z referencjami, z podaniem: nazwy, adresu siedziby i numeru telefonu świadczeniobiorcy, określenie przedmiotu zamówienia, wartości zamówienia, terminu realizacji usług (data rozpoczęcia i data zakończenia). 5. Certyfikaty, aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na świadczenie usług ochrony osób i mienia w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem publicznym. 6. Kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł. 7. Dokument potwierdzający wpłatę wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach