Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy świetlicy środowiskowej w Mielenku

Gmina Mielno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-032 Mielno, ul. Bolesława Chrobrego 10
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3459830 , fax. 094 3459834
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielno
    ul. Bolesława Chrobrego 10 10
    76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3459830, fax. 094 3459834
    REGON: 33092065300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mielno.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy świetlicy środowiskowej w Mielenku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Zagospodarowanie terenu przy świetlicy środowiskowej w Mielenku, na podstawie Projektów budowlanych i wykonawczych zamierzenia budowlanego Boisko sportowe - wielofunkcyjne z odwodnieniem liniowym i systemem drenażowym pod płytą boiska, piłkochwytami i trybunami ziemnymi, plac zabaw, plac z miejscami parkingowymi, chodniki, linia kablowa zalicznikowa i oświetlenie terenu (załącznik nr 7) oraz pozwolenia na budowę wydanego przez Starostwo Powiatowe w Koszalinie, decyzja Nr 020-34-2007 z dnia 22-01-2007 r. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar (załącznik nr 9). Sposób wykonania robót określają Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8). CPV: główne 45212220-4, dodatkowe: 45212140-9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: - wykażą się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 500 tys. zł każda, w tym jednej roboty obejmującej wykonanie boiska o nawierzchni syntetycznej; - dysponują osobami posiadającymi łącznie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: (1) konstrukcyjno-budowlanej; (2) instalacyjnej w zakresie sieci, wodociągowych i kanalizacyjnych; (3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to jest: - posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy złożą: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Pzp; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 500 tys. zł każda, w tym jednej roboty obejmującej wykonanie boiska o nawierzchni syntetycznej; 4)dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane podane w wykazie zostały wykonane należycie; 5)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 5a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6)dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają łącznie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: (1) konstrukcyjno-budowlanej; (2) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych; (3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 7)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 8)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mielno.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach