Przetargi.pl
Świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury rentgenowskiej

Szpital Morski im. PCK ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6998127 , fax. 058 6998338
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Morski im. PCK
    ul. Powstania Styczniowego 1 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6998127, fax. 058 6998338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury rentgenowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury rentgenowskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania częściowe: Zadanie nr 1 - obsługa serwisowa wywoływarki DRYSTAR 3000 firmy AGFA Zadanie nr 2 - obsługa serwisowa: aparatu rentgenowskiego EDR 750 wywoływarki automatycznej COMPACT 35 wywoływarki automatycznej COMPACT 45 wywoływarki automatycznej CURIX 60 systemu dziennej obróbki błon rtg COMPACT E.O.S. Zakres obsługi serwisowej urządzeń objętych zamówieniem zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504212004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa oświadczenia i dokumenty określone zapisem § 7 pkt. 1.1 ÷ 1.6 SIWZ. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust.1 pkt. 2 rozporządzenia), 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 24 ust. 2 pkt. 3 Pzp) - załącznik nr 2 do SIWZ 3. dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania obsługi serwisowej aparatury objętej przedmiotem zamówienia, 4. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 5. oświadczenie, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia do wykonywania obsługi serwisowej aparatury rentgenowskiej objętej przedmiotem zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ, 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-morski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach