Przetargi.pl
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług serwisowych aparatu angiograf AXIOM ARTIS DFC n/s: 35833 oraz stacji hemodynamiki AXIOM SENSIS n/s: 3541 (rok produkcji 2007, producent Siemens), zwanych dalej aparaturą, stanowiących wyposażenie oddziału Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. w Gdyni.

Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-348 Gdynia, ul. Wójta Radtkego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6207501 , fax. 58 6201114
  • Data zamieszczenia: 2013-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o.
    ul. Wójta Radtkego 1 1
    81-348 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 6207501, fax. 58 6201114
    REGON: 19014158100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług serwisowych aparatu angiograf AXIOM ARTIS DFC n/s: 35833 oraz stacji hemodynamiki AXIOM SENSIS n/s: 3541 (rok produkcji 2007, producent Siemens), zwanych dalej aparaturą, stanowiących wyposażenie oddziału Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. w Gdyni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług serwisowych aparatu angiograf AXIOM ARTIS DFC n/s: 35833 oraz stacji hemodynamiki AXIOM SENSIS n/s: 3541 (rok produkcji 2007, producent Siemens), zwanych dalej aparaturą, stanowiących wyposażenie oddziału Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. w Gdyni. 2. Zamawiający wymaga, aby serwis odbywał się z wyłącznym użyciem oryginalnych części i podzespołów w 100% kompatybilnych z aparaturą. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) wykonywania przeglądów okresowych, obejmujących: a) Regularne przeglądy okresowe-interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta, terminy przeglądów do uzgodnienia z zamawiającym, b) Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego, c) Kontrola występowania usterek zewnętrznych, d) Inspekcja zużycia części, e) Oczyszczanie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła, f) Smarowanie ruchomych części mechanicznych, g) Sprawdzanie bezpieczeństwa elektrycznego, h) Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego, i) Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych, j) Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy, k) Dokumentacja przeglądów. 2) wykonywanie kontroli jakości, obejmującej: a) Sprawdzenie jakości obrazu, b) Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów, c) Przeprowadzenie czynności korygujących-ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. 3) wykonywanie diagnostyki, obejmującej: a) Wykorzystanie systemu SRS do stałego monitorowania parametrów pracy urządzenia, b) Wykorzystanie systemu SRS do zdalnej diagnostyki i naprawy uszkodzeń, c) Utrzymanie infrastruktury SRS łącznie z pokryciem kosztów użytkowania linii telekomunikacyjnej. 4) wykonywania napraw obejmujących: a) Interwencje na wezwanie-praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera, b) Diagnoza błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części, c) Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie, d) Dokumentacja interwencji serwisowych. 5) stosowanie środków zapobiegawczych: a) Przeprowadzenie środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia, b) Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego, c) Wykonanie zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia, d) Wszelkie modyfikacje wykonywane w porozumieniu z zamawiającym. 6) Wymiany części urządzenia: a) Dostawy lamp RTG oraz detektorów promieniowania w celu zastąpienia tych, które uległy na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji. b) Dostawa części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych i elementów wyposażenia dodatkowego. c) Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. d) Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia modyfikacji. 7) Świadczenie pomocy aplikacyjnej w zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu. 3. Usługi przewidziane w przedmiotowym postępowaniu, muszą być realizowane przez osoby posiadające udokumentowane kwalifikacje i uprawnienia do ich wykonywania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji uprawnień i kwalifikacji osób wykonujących zamówienie. 4. Przedmiotowe usługi będą wykonywane w obecności przedstawicieli Zamawiającego, tzn. użytkownika. 5. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów. 6. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) potwierdzenia wykonania prac w karcie pracy/raporcie serwisowym, 2) wystawienia świadectwa/certyfikatu sprawności urządzenia, z określeniem terminu następnego przeglądu (dotyczy wykonania przeglądu technicznego), 3) wypełnienie paszportu technicznego sprzętu i aparatury medycznej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679. z późn. zm.). 7. Przedmiot zamówienia musi być realizowany z zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679. z późn. zm.), wymogami producenta (instrukcje, standardy, normy) aparatury/sprzętu medycznego, obowiązującymi normami, określonymi w odrębnych przepisach, w tym przepisach BHP i ppoż. 8. Przeglądy okresowe aparatury będą wykonywane zgodnie z zaleceniami producenta sprzętu (instrukcje, standardy, norma), obowiązującymi normami odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i p-poż. 9. Przedmiotowe usługi Wykonawca będzie wykonywać w oparciu o zgłoszenia dokonane przez Zamawiającego faksem, na numer wskazany przez Wykonawcę. Zakończenie usługi powinno nastąpić w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 10. Czas reakcji serwisu w przypadku zgłoszenia awarii będzie nie dłuższy niż 24 godziny od zgłoszenia awarii w sposób określony w ust. 9. 11. Przedmiotowe usługi będą wykonywane na terenie siedziby Zamawiającego. Jeśli zaistnieje konieczność wykonywania ww. czynności w siedzibie Wykonawcy, Zamawiający zostanie poinformowany o takiej potrzebie. Koszty dojazdu i koszty transportu ponosi Wykonawca. 12. Wykonawca, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny ponosi odpowiedzialność za zawinione szkody wyrządzone przez jego pracownika podczas wykonywania przeglądu technicznego aparatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504212004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców zabezpieczenia oferty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwincentego.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach