Przetargi.pl
Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta i Gminy Sztum i jej jednostek organizacyjnych, na okres 4 lat , XII 2009 - XII 2013. Nr sprawy: FB.341/38/2009.

Miasto i Gmina Sztum ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6406303 , fax. 055 6406300
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sztum
    ul. Mickiewicza 39 39
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 055 6406303, fax. 055 6406300
    REGON: 00052897100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta i Gminy Sztum i jej jednostek organizacyjnych, na okres 4 lat , XII 2009 - XII 2013. Nr sprawy: FB.341/38/2009.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa - prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta i Gminy Sztum i jednostek organizacyjnych powiązanych z budżetem Miasta i Gminy Sztum. Wykaz jednostek stanowi załącznik Nr 2 do siwz Zamówienie obejmuje: 1- otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego budżetu Miasta i Gminy oraz innych rachunków bieżących, pomocniczych i funduszy celowych w PLN dla Miasta i Gminy i jej jednostek organizacyjnych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ z zastrzeżeniem, że w trakcie realizacji umowy: a) mogą powstać nowe jednostki organizacyjne b) ilość rachunków bankowych w Mieście i Gminie i jednostkach organizacyjnych może zostać zwiększona (nowe zadania często wymagają wyodrębnienia rachunków bankowych). 2- realizację poleceń przelewów na rachunki zamawiającego w banku obsługującym ; 3- realizację poleceń przelewów na rachunki w innych bankach ; 4- przyjmowanie wpłat gotówkowych ; 5- dokonywanie wypłat gotówkowych ; 6- potwierdzenie stanu salda na każdy dzień roboczy ; 7- udostępnienie usługi home-banking ( elektroniczny obieg przelewów), zainstalowanie modemu i przeszkolenie pracowników Zamawiającego, 8- wydawanie blankietów czeków, 9- wydawanie kart płatniczych 10- dostarczanie i odbiór gotówki z kas jednostek gminy, 11- na wniosek zamawiającego - uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym w każdym roku budżetowym obowiązywania umowy ze spłatą w roku budżetowym na kwotę do 4.000.000zł Termin korzystania z kredytu w rachunku bieżącym, wynikać to będzie z bieżących potrzeb zamawiającego ; 12- przyjmowanie lokat terminowych i typu O/N wg odrębnych umów. 13- zdeponowane środki pieniężne na rachunkach zostaną przez Bank oprocentowane, 14- kapitalizacja odsetek miesięcznych oraz przekazywanie naliczonych odsetek do wskazanych rachunków przez Zamawiającego, 15- w przypadku lokat nocnych kapitalizacja odsetek codziennie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków określonych art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych , tj: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - w szczególności wymaga się, aby wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r., nr 72, poz. 665 z pózn. zm.), 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) co najmniej 1 usługę odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez usługę odpowiadającą rodzajem i wartością Zamawiający rozumie usługę polegającą na: bankowej obsłudze budżetu jednostki samorządu terytorialnego, przy czym wysokość każdego budżetu musi być większa niż 30 mln zł a okres obsługi nie może być krótszy niż jeden rok. Wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy z załącznikiem - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Ogólne warunki umowy - parafowane przez Wykonawcę. A.3) Inne dokumenty : B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez Bank działalności, wynikające z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 ze zmianami), dla banków utworzonych od 1998r lub równoważne dokumenty dla banków utworzonych przed 1998r. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.5) Oświadczenie Wykonawcy , że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na mocy art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - usługi bankowej obsługi osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który zrealizował usługę. D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna oświadczenie, o którym mowa w pkt.B.4. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B , C , D, E dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem : za zgodność z oryginałem. G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach