Przetargi.pl
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY MIŁORADZ ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W OKRESIE OD 01.10.2015 ROKU DO 30.09.2018 ROKU

Gmina Miłoradz ogłasza przetarg

  • Adres: 82-213 Miłoradz, ul. Żuławska 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2711531 , fax. 055 2711565
  • Data zamieszczenia: 2015-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłoradz
    ul. Żuławska 9 9
    82-213 Miłoradz, woj. pomorskie
    tel. 055 2711531, fax. 055 2711565
    REGON: 17074791600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miloradz.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY MIŁORADZ ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W OKRESIE OD 01.10.2015 ROKU DO 30.09.2018 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miłoradz oraz niżej wymienionych jednostek organizacyjnych w okresie od 1 października 2015 roku do 30 września 2018 roku. W szczególności usługa obejmować będzie: otwarcie i prowadzenie w formie elektronicznej, w systemie Home-Banking: rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu Gminy Miłoradz, rachunków bieżących i pomocniczych następujących jednostek organizacyjnych: Urząd Gminy w Miłoradzu, Zespół Szkół i Przedszkola w Miłoradzu, Szkoła Podstawowa w Kończewicach, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miłoradzu, Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Miłoradzu, Gminna Biblioteka Publiczna w Miłoradzu, Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Miłoradzu, rachunków walutowych. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo otwarcia rachunków bankowych dla Gminy Miłoradz lub jednostek organizacyjnych, które mogą powstać w okresie obowiązywania umowy, na warunkach określonych w ofercie wybranej w niniejszym przetargu. Wybrany w drodze przetargu bank podpisze z każdą jednostką wymienioną odrębną umowę. Realizację zleceń płatniczych - przelewów przekazywanych w formie elektronicznej. Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków bankowych. Naliczanie i kapitalizowanie odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych w okresach miesięcznych. Przyjmowanie wolnych środków na lokaty długo i krótkoterminowe. Udzielenie Zamawiającemu w każdym roku odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetowego do wysokości uchwalonej przez Radę Gminy Miłoradz. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte będzie na zmiennej stopie procentowej, tj. na bazie stawki WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych powiększoną o marżę banku -dodatnią lub ujemną. Stawka WIBOR stanowiąca podstawę do określenia oprocentowania w danym miesiącu wyznaczana będzie każdorazowo, według zasad obowiązujących i stosowanych przez Wykonawcę i opisane w ofercie. W przypadku likwidacji stawki WIBOR 1M, zostanie ona zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swą wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Wykonawca zawiadomi Zamawiającego w formie pisemnej, bez obciążania kosztami. Do naliczenia odsetek przyjmuje się, że rok liczy 365 dni. Jedynym dopuszczalnym przez Zamawiającego zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą miesięcznie pobierane ze wskazanego przez Zamawiającego rachunku. Zamawiający może dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu zadłużenia, przy czym każdy wpływ na rachunek bankowy będzie natychmiast powodował zmniejszenie zadłużenia. Uruchomienie tego kredytu będzie następować bez prowizji i opłat. Kredyt w rachunku bieżącym będzie postawiony do wykorzystania przez Zamawiającego w następnym dniu po podpisaniu umowy kredytowej. Zamawiający przed pierwszym uruchomieniem kredytu w danym roku, zawiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z niego co najmniej 5 dni wcześniej i dostarczy wymagane przez Wykonawcę dokumenty. Automatyczne lokowanie środków finansowych znajdujących się na rachunkach bankowych, w tym na lokaty typu OVERNIGHT. Przekazywanie Zamawiającemu wyciągów bankowych w każdym kolejnym dniu roboczym, w którym były dokonywane operacje na rachunkach bankowych za pośrednictwem drogi e-mail. Wydawanie blankietów czeków gotówkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżących
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://miloradz.biuletyn.net/?bip=2&cid=79&id=3232
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach