Przetargi.pl
Świadczenie usług obejmujących pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego na Zadaniach obejmujących: Zadanie inwestycyjne nr 1: Budowa żłobka samorządowego wraz z zakupem wyposażenia przy ul. Niepodległości 15A w Wałbrzychu, Zadanie inwestycyjne nr 2: Budowa żłobka samorządowego wraz z zakupem wyposażenia przy ul. Giserskiej w Wałbrzychu.

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154 , fax. 074 6655155
  • Data zamieszczenia: 2012-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6655153, 6655154, fax. 074 6655155
    REGON: 00057959500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług obejmujących pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego na Zadaniach obejmujących: Zadanie inwestycyjne nr 1: Budowa żłobka samorządowego wraz z zakupem wyposażenia przy ul. Niepodległości 15A w Wałbrzychu, Zadanie inwestycyjne nr 2: Budowa żłobka samorządowego wraz z zakupem wyposażenia przy ul. Giserskiej w Wałbrzychu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług obejmujących pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego na Zadaniach obejmujących: Zadanie inwestycyjne nr 1: Budowa żłobka samorządowego wraz z zakupem wyposażenia przy ul. Niepodległości 15A w Wałbrzychu, Zadanie inwestycyjne nr 2: Budowa żłobka samorządowego wraz z zakupem wyposażenia przy ul. Giserskiej w Wałbrzychu. Zadania inwestycyjne są podzielone na następujące etapy, obejmujące niżej wymienione zakresy: 1) Zadanie inwestycyjne nr 1: Budowa żłobka samorządowego wraz z zakupem wyposażenia przy ul. Niepodległości 15A w Wałbrzychu: 1.1) I etap: a) wykonanie projektu budowlanego (5 egz), b) złożenie w Starostwie Powiatowym w Wałbrzychu wniosku o wydanie decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenie pozwolenia na budowę, c) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, d) wykonanie pozostałej dokumentacji projektowej, (tj.: - projektów wykonawczych (3 egz.), - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (3 egz.), - przedmiarów robót (2 egz.), - kosztorysów ofertowych (2 egz.), - zbiorczego zestawienia kosztów (2 egz.). 1.2) II etap: a) wykonanie robót i zgłoszenie gotowości do odbioru, b) uzyskanie pozwolenia właściwego organu administracji na użytkowanie, bądź zaświadczenia tego organu o zakończeniu robót. 2) Zadanie inwestycyjne nr 2: Budowa żłobka samorządowego wraz z zakupem wyposażenia przy ul. Giserskiej w Wałbrzychu: 2.1) I etap: a) wykonanie projektu budowlanego (5egz), b) złożenie w Starostwie Powiatowym w Wałbrzychu wniosku o wydanie decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenie pozwolenia na budowę, c) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, d) wykonanie pozostałej dokumentacji projektowej, tj.: - projektów wykonawczych (3 egz.), - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (3 egz.), - przedmiarów robót (2 egz.), - kosztorysów ofertowych (2 egz.), - zbiorczego zestawienia kosztów (2 egz.). 2.2) II etap: a) wykonanie robót i zgłoszenie gotowości do odbioru, b) uzyskanie pozwolenia właściwego organu administracji na użytkowanie, bądź zaświadczenia tego organu o zakończeniu robót. 3) Podstawowe obowiązki Inwestora Zastępczego: 3.1) Administrowanie umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą dokumentacji projektowej i Robót na Zadaniach. 3.2) Wypełnianie w zastępstwie Zamawiającego wszystkich obowiązków wynikających z realizacji Zadań, określonych w przepisach prawa polskiego, a w szczególności Prawa budowlanego wraz z aktami wykonawczymi. 3.3) Reprezentowanie Zamawiającego w okresie realizacji Umowy wobec władz, urzędów, sądów, partnerów Zadań i innych instytucji, w tym dokonanie przewidzianych Prawem budowlanym czynności związanych z uzyskaniem wymaganych pozwoleń, decyzji, zgłoszeń, opinii i zatwierdzeń. 3.4) Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 ustawy Prawo budowlane, m. in.: a) sprawdzenie i uczestniczenie w odebraniu dokumentacji projektowej, wykonywanej przez Wykonawcę, b) reprezentowanie Zamawiającego na terenach budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, c) sprawdzanie jakości wykonywanych Robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, d) sprawdzanie i odbiór Robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych itp., e) przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów końcowych Robót i wykonanie wszystkich czynności związanych z przekazywaniem ich do użytkowania, f) potwierdzanie ilości faktycznie wykonanych Robót oraz kontrolowanie rozliczeń finansowych, osobno dla każdego Zadania, g) wydawanie Kierownikom Budowy i/lub Kierownikom Robót poleceń, potwierdzanych wpisem do dzienników budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia Robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych Robót i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, h) żądanie od Kierowników Budowy i/lub Kierowników Robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych Robót, a także żądania wstrzymania dalszych Robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 3.5) Współpraca z Projektantem w trakcie wykonywania dokumentacji projektowej oraz podczas wykonywania Robót. 3.6) Prowadzenie ewidencji nakładów oraz rozliczenie każdego Zadania. 3.7) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie poprzedzającym realizację budów. 3.8) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie realizacji budów. 3.9) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego związanych z odbiorem Robót. 3.10) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie rękojmi za wady. 3.11) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w zakresie obsługi finansowej każdego Zadania. 3.12) Współdziałanie z Zamawiającym w ewentualnym dochodzeniu i egzekwowaniu od uczestników biorących udział w realizacji Zadania, odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych oraz reprezentowanie Zamawiającego w ewentualnych sporach, celem obrony interesów Zamawiającego. 3.13) Inwestor Zastępczy zapewni wykonanie Zadania zgodnie z zasadami wiedzy technicznej w sposób określony w ustawie Prawo budowlane, w szczególności z zachowaniem warunków określonych w art. 5, art. 7 i art. 10. 3.14) Inwestor Zastępczy będzie stosował się do zapisów umów zawartych przez Zamawiającego z Wykonawcą dokumentacji projektowej i Robót i wynikających z nich obowiązków, uprawnień, odpowiedzialności i ograniczeń. Szczegółowy zakres obowiązków Inwestora Zastępczego został opisany w załączonym projekcie umowy. Inwestor Zastępczy ma obowiązek zapoznać się z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, dokonać wizji lokalnej terenu przed złożeniem oferty oraz zapoznać się z wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy. Niezapoznanie się Wykonawcy ze stanem faktycznym nie będzie podstawą do wnoszenia roszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wadium nie obowiązuje

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/inwestorzlobki.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach