Przetargi.pl
Zapewnienie możliwości wykonania odbitek kserograficznych oraz wydruków na urządzeniach Wykonawcy eksploatowanych w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu oraz Delegaturach Legnicy, Wałbrzychu i Jeleniej Górze

Dolnośląski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 50-153 Wrocław, pl. Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3406260 , fax. 71 3406948
  • Data zamieszczenia: 2012-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki
    pl. Powstańców Warszawy 1 1
    50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3406260, fax. 71 3406948
    REGON: 00051437700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie możliwości wykonania odbitek kserograficznych oraz wydruków na urządzeniach Wykonawcy eksploatowanych w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu oraz Delegaturach Legnicy, Wałbrzychu i Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a)udostępnienie Zamawiającemu 39 sztuk kserokopiarek w celu wykonywania kopii czarno - białych (tj. odbitek kserograficznych oraz wydruków), b)utrzymanie kserokopiarek w sprawności technicznej poprzez serwisowanie udostępnionych kserokopiarek w zakresie przeglądu, konserwacji, naprawy, wymiany zużytych elementów oraz wymiany zużytych materiałów eksploatacyjnych a zwłaszcza tonerów, zszywek, c)zainstalowanie urządzeń w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego (DUW Wrocław, Legnica, Jelenia Góra, Wałbrzych) w ciągu dwóch tygodni od dnia podpisania umowy, a także odbiór urządzeń po upływie okresu obowiązywania umowy i sporządzenie z udziałem Zamawiającego protokołów zdawczo-odbiorczych, d)przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi kserokopiarek oraz dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim, e)w przypadku konieczności zmiany lokalizacji kserokopiarek dokonywanie demontażu, przewiezienia i instalacji urządzeń w nowym miejscu pracy. Wykonawca winien przewidzieć możliwość 10 - krotnej zmiany lokalizacji urządzeń w trakcie trwania umowy. Zamawiający przewiduje, w okresie obowiązywania umowy tj. przez okres 36 miesięcy, wykonanie 3 000 000 (trzech milionów) kopii tj. odbitek oraz wydruków czarno-białych w formacie A4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.duw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach