Dolnośląski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg
- Adres: 50-153 Wrocław, pl. Powstańców Warszawy 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3406260 , fax. 71 3406948
- Data zamieszczenia: 2012-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki
pl. Powstańców Warszawy 1 1
50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 3406260, fax. 71 3406948
REGON: 00051437700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.duw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapewnienie możliwości wykonania odbitek kserograficznych oraz wydruków na urządzeniach Wykonawcy eksploatowanych w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu oraz Delegaturach Legnicy, Wałbrzychu i Jeleniej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: a)udostępnienie Zamawiającemu 39 sztuk kserokopiarek w celu wykonywania kopii czarno - białych (tj. odbitek kserograficznych oraz wydruków), b)utrzymanie kserokopiarek w sprawności technicznej poprzez serwisowanie udostępnionych kserokopiarek w zakresie przeglądu, konserwacji, naprawy, wymiany zużytych elementów oraz wymiany zużytych materiałów eksploatacyjnych a zwłaszcza tonerów, zszywek, c)zainstalowanie urządzeń w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego (DUW Wrocław, Legnica, Jelenia Góra, Wałbrzych) w ciągu dwóch tygodni od dnia podpisania umowy, a także odbiór urządzeń po upływie okresu obowiązywania umowy i sporządzenie z udziałem Zamawiającego protokołów zdawczo-odbiorczych, d)przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi kserokopiarek oraz dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim, e)w przypadku konieczności zmiany lokalizacji kserokopiarek dokonywanie demontażu, przewiezienia i instalacji urządzeń w nowym miejscu pracy. Wykonawca winien przewidzieć możliwość 10 - krotnej zmiany lokalizacji urządzeń w trakcie trwania umowy. Zamawiający przewiduje, w okresie obowiązywania umowy tj. przez okres 36 miesięcy, wykonanie 3 000 000 (trzech milionów) kopii tj. odbitek oraz wydruków czarno-białych w formacie A4. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795210002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.duw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zapewnienie możliwości wykonywania odbitek kserograficznych oraz wydruków na urządzeniach kserograficznych poprzez dzierżawę urządzeń Wykonawcy lub serwisowanie urządzeń eksploatowanych przez ZUS.
Dodano: 2014-12-04 - Wykonywania odbitek kserograficznych oraz wydruków na urządzeniach Wykonawcy eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych ZUS Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2013-11-12 - Usługi kopiowania i drukowania dokumentów
Dodano: 2011-02-01