Przetargi.pl
Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla Inwestycji pn. Budowa drogi, chodników i ścieżki rowerowej, kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego na osiedlu Słoneczna Dolina w Zabrzu

Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-803 Zabrze, Kasprowicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 277 68 00 , fax. 32 277 68 01
  • Data zamieszczenia: 2018-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej
    Kasprowicza 8
    41-803 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 32 277 68 00, fax. 32 277 68 01
    REGON: 24278353000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zabrze.magistrat.pl/engine/%20/bip/487/95?o=tp1&e=s|95

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla Inwestycji pn. Budowa drogi, chodników i ścieżki rowerowej, kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego na osiedlu Słoneczna Dolina w Zabrzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla Inwestycji pn. Budowa drogi, chodników i ścieżki rowerowej, kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego na osiedlu Słoneczna Dolina w Zabrzu w zakresie dwóch części: Część 1 - Odcinek I: od węzła drogowego W20 przez węzeł W9 do węzła W3 Część 2 - Odcinek II: od węzła drogowego W3 przez węzeł W21 I W22 do północnej odnogi ul. Neptuna, zwanej w dalszej części Specyfikacji „Inwestycją”. Roboty budowlane, nad którymi będzie pełniony nadzór, będą polegały na wykonaniu pełnego zakresu robót zgodnie z projektem budowlanym, który określa zakres i sposób wykonania robót, dla zamówienia pn.: • Budowa drogi, chodników i ścieżki rowerowej, kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego na osiedlu Słoneczna Dolina w Zabrzu - Część 1, Odcinek I: od węzła drogowego W20 przez węzeł W9 do węzła W3, sygn. postępowania DR.260.20.2018.PG; • Budowa drogi, chodników i ścieżki rowerowej, kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego na osiedlu Słoneczna Dolina w Zabrzu - Część 2, Odcinek II: od węzła drogowego W3 przez węzeł W21 i węzeł W22 do północnej odnogi ul. Neptuna, sygn. postępowania DR.260.21.2018.PG. Do zakresu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy zarządzanie procesem inwestycyjnym, który będzie obejmował w szczególności: 1) organizację, koordynację, oraz nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji, 2) reprezentowanie Zamawiającego na budowach oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, 5) opiniowanie, wniosków materiałowych (przekazywanych przez Wykonawców) pod względem zgodności z założeniami dokumentacji projektowej na materiały przewidziane do wbudowania, 6) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 7) udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, 8) potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, 9) wydawanie kierownikowi/kierownikom budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 10) żądanie od kierownika budowy/kierowników budów dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 11) kontrola terminowości wykonywania robót, 12) ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, 13) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi – wymagana jest obecność minimum dwa razy w tygodniu na każdej z części (tj. zarówno na części 1, jak również odrębnie na części 2) wchodzących w zakres Inwestycji oraz na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski. Obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy, 14) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach, 15) udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy, 16) udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, a także sporządzanie protokołów z narad. Narady odbywać się będą raz w tygodniu przy udziale inspektorów nadzoru wszystkich branż, 17) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę/Wykonawców inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 18) prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów w formie protokołów dla Zamawiającego, 19) zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy/Wykonawców robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, 20) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy oraz weryfikowanie poprawności prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę/Wykonawców robót budowlanych, 21) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy/Wykonawców robót budowlanych certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora 22) nadzór nad opracowaniem dokumentacji powykonawczej, opracowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych budowli do użytkowania i dokonanie zgłoszenia zakończenia budowy właściwym organom Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej dla: • postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa drogi, chodników i ścieżki rowerowej, kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego na osiedlu Słoneczna Dolina w Zabrzu – Część 1, Odcinek I: od węzła drogowego W20 przez węzeł W9 do węzła W3 (sygnatura postępowania: DR.260.20.2018.PG) oraz • postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa drogi, chodników i ścieżki rowerowej, kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego na osiedlu Słoneczna Dolina w Zabrzu – Część 2, Odcinek II: od węzła drogowego W3 przez węzeł W21 i W22 do północnej odnogi ul. Neptuna (sygnatura postępowania DR.260.21.2018.PG) które są zamieszczone pod adresem: http://www.zabrze.magistrat.pl/engine/%20/bip/487/95?o=tp1&e=s|95 (DR.260.20.2018.PG oraz DR.260.21.2018.PG) oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację zadania. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych wchodzących w zakres Inwestycji (budowa sieci kanalizacji deszczowej, budowa sieci oświetlenia ulicznego, budowa drogi, chodnika i ścieżek rowerowych, zabezpieczenia sieci elektroenergetycznych, teletechnicznych, gazowych, wodociągowych, kanalizacji sanitarnej), wraz z weryfikacją jakości i ilości dostaw materiałów niezbędnych do wykonania ww. robót, przeprowadzenia prób i badań wymaganych dla wykonanych budowli, nadzór nad opracowaniem dokumentacji powykonawczej, opracowania dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych budowli do użytkowania i dokonanie zgłoszenia zakończenia budowy właściwym organom. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (odpowiednio dalszego Podwykonawcę; ilekroć w niniejszej SIWZ mowa o Podwykonawcy, należy przez to rozumieć również dalszych Podwykonawców) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (tekst. jedn. Dz. U. z 2018 roku, poz. 108 z późn. zm.; dalej k.p.) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 k.p., zgodnie z którym Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Powyższe wymaganie dotyczy innych niż wymagane przez Zamawiającego osoby - inspektorzy nadzoru inwestorskiego wymienieni w punkcie 8.1.2 SIWZ wykonujących czynności w realizacji niniejszego zamówienia: Wymaganie to nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, ewentualnie innych osób, co do których Wykonawca lub Podwykonawca wykaże, że wykonanie ww. czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 k.p. Wykonawca lub Podwykonawca po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, na każde żądanie Zamawiającego bądź uprawnionego podmiotu przez cały okres realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie zobowiązany złożyć Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów. Zamawiający ma prawo żądania, w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawienia mu poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii zanonimizowanych umów o pracę łączących Wykonawcę lub Podwykonawcę z osobami, o których mowa powyżej, z możliwością identyfikacji rodzaju umowy, daty jej zawarcia oraz wymiaru etatu i wynagrodzenia. Szczegółowe wymagania oraz zasady potwierdzania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę obowiązku określonego powyżej, jak również sankcje dla Wykonawcy z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. pracowników na umowę o pracę bądź nieprzedłożenia stosownych dokumentów zostały zawarte w Części II SIWZ, tj. we wzorze Umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą, jako zabezpieczenie dotrzymania warunków złożonej oferty w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy: a) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji; wskazanie Zamawiającego czyli beneficjenta gwarancji, wskazanie Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, d) wskazanie sumy gwarancyjnej, e) określenie terminu ważności gwarancji, f) zobowiązanie gwaranta do: „nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia pełnej sumy wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszły okoliczności wskazane w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: Formularz oferty (Załącznik nr 1 do IDW) Wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do IDW) Wstępne oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 3 do IDW) Dowód wniesienia wadium Dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach