Przetargi.pl
Świadczenie usług nadzoru i serwisu autorskiego nad użytkowanym przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera w Toruniu systemem Hipokrates i Infomedica.

Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa 53-59
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6101510 , fax. 56 6101682
  • Data zamieszczenia: 2015-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
    ul. Św. Józefa 53-59 53-59
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6101510, fax. 56 6101682
    REGON: 00031606800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług nadzoru i serwisu autorskiego nad użytkowanym przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera w Toruniu systemem Hipokrates i Infomedica.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru i serwisu autorskiego nad użytkowanym przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera w Toruniu systemem Hipokrates i Infomedica:
    Moduł (INFOMEDICA)
    Finanse-Księgowość
    Rejestr Sprzedaży
    Rejestr Zakupów
    Kasa
    Windykacja
    Koszty
    Sprzedaż Usług Medycznych
    Budżetowanie
    Gospodarka Materiałowa
    Obsługa Zamówień i Przetargów
    Środki Trwałe
    Wyposażenie
    Elektroniczna Inwentaryzacja
    Ewidencja Aparatury Medycznej
    Kadry
    Płace
    Ewidencja Czasu Pracy (Grafik)
    Apteka
    Apteczka Oddziałowa
    Ruch Chorych
    Zlecenia
    Przychodnia
    Rejestracja/Recepcja
    Obsługa pacjenta
    Planowanie ogólne
    Obsługa kasy
    Planowanie Medycyny Pracy
    Gabinet lekarski
    Gabinet zabiegowy
    Statystyka
    Pracownia Diagnostyczna
    Laboratorium analityczne, Mikrobiologiczne oraz Pracownia serologii

    Moduł (HIPOKRATES)
    ADT - RUCH CHORYCH
    Administrator Systemu
    Izba Przyjęć
    Oddział
    Statystyka Medyczna
    APTEKA
    Apteka Szpitalna
    Apteczka Oddziałowa
    Zlecenia Apteczne
    Administrator systemu
    Import pacjentów z pliku CSV
    Druk
    Agregator pacjentów
    Moduł kontroli danych dla pobytów stacjonarnych
    Rejestr skierowań
    Izba przyjęć
    Oddział
    Dzienny oddział leczenia skojarzonego (ODC)
    Ambulatoryjny oddział leczenia skojarzonego( ORA)
    Szpitalny oddział ratunkowy
    Oddział dializ
    Statystyka szpitalna
    Rejestr udostępniania dokumentacji medycznej do jednostek zewnętrznych
    Moduł Dokumentacji Medycznej
    Dołączanie materiałów obrazowych w postaci elektronicznej do historii leczenia.
    MED. - program do podglądu obrazów statycznych
    Podgląd filmów i sekwencji VIDEO w formacie MPG i AVI
    Dostęp do ciągłej historii choroby
    Edycja danych opisowych w formacie RTF
    Moduł (RNFZ) - Aplikacja rozliczeniowa dla formatu otwartego
    Aplikacja rozliczeniowa OF - księgi oczekujących
    Symulator JGP + 5 www
    Użytkownik www
    Rozlicznie kontraktów
    Apteka
    Wydruk zestawienia obrotu leków grup II-N,III-P,IV-P,I-R
    Zawieranie umów na dostawy leków i kontrola realizacji umów
    Tworzenie korekt wartościowych
    Programy lekowe (Powiązanie z lekami oraz wycenami)
    Źródła finansowania
    Zamawianie leków/materiałów medycznych
    Apteczka oddziałowa
    Apteczki narkotykowe
    Zlecenia apteczne
    Zlecenia oddziałowe
    Zbiorcze potwierdzanie podania leków
    Statystyka laboratoryjna
    Laboratorium: Rejestracja/Pracownia
    Laboratorium: Pracownia Bakteriologii
    Laboratorium - odczyt zleceń za pośrednictwem skanera.
    Obieg próbki
    Obsługa Aparatu Laboratoryjnego
    ABL 700
    Advia_Centaur
    AU 680/480
    Biosen
    Centaur CP
    Centaur XP
    Clinitek 500 Bayer
    Clinitek Advantus
    Euroimmun
    Immulite
    OLYMPUS AU 400
    Phoresis (MiniCap, Hydrasys)
    Radiance
    STA Compact
    Sysmex Ca 500
    Sysmex XS
    Sysmex XT
    Vidas 3
    Vidas Blue
    Vidas PC
    Laboratorium - Pracownia patomorfologii
    Pracownie diagnostyczne
    Pracownie Diagnostyczne - obrazowe
    Bezpośredni zapis sekwencji video i zdjęć z urządzeń zewnętrznych.
    Przychodnia - Rejestracja główna
    Przychodnia - Statystyka
    Przychodnia: Gabinet lekarski
    Podstawowy
    Medycyny pracy
    Laryngologiczny
    Neurologiczny
    Okulistyczny
    Zabiegowy
    Hospicjum
    POZ
    Dializy otrzewnowe
    Poradnia transplantacji
    Poradnia rehabilitacji
    Poradnia żywienia pozajelitowego
    Blok operacyjny
    Bank Krwi
    Gospodarka żywieniowa
    Magazyn
    Kalkulator procedur medycznych (infoMedica)
    Rachunek kosztów leczenia
    Wymiana danych finansowych
    Statystyki dla kluczy podziału
    Wymiana danych z systemami FK Infomedica
    Wymiana danych z laboratorium w formacie HL7
    Wymiana danych z zewnętrznym systemem obsługi pracowni diagnostycznych
    Transmisja zleceń na badania diagnostyki obrazowej
    Interfejs HL7 wymiany danych o pobytach i badaniach
    Interfejs raportowania obrotu lekami do systemów IMS
    Interfejs HL7 - diagnostyka obrazowa (HISRIS)
    Archiwum dokumentacji papierowej - AMMS (iMed)
    Obsługa podpisu elektronicznego
    Funkcjonalności ogólnosystemowe
    Dodatkowe wydruki - naklejka, nagłówek historii choroby
    Elektroniczne archiwum dokumentów
    Agregacja danych pacjenta
    Rejestr wykonanych czynności i zabiegów pielęgniarskich
    Gabinet opieki długoterminowej

    Ilość licencji objętych nadzorem została opisana w specyfikacji ilościowo-cenowej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ.
    2.W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić:
    1)udostępnianie poprawek do Oprogramowania Aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania Aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania Oprogramowania Aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania):
    1.1) w przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie Oprogramowania Aplikacyjnego (w zakresie jego podstawowej funkcjonalności wskazanej w dokumentacji użytkownika) i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności, w wyniku których niemożliwe jest prowadzenie działalności z użyciem Oprogramowania Aplikacyjnego:
    - czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu krytycznego) należy określić w druku Oferta stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
    - czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 3 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych;
    - w przypadku wystąpienia błędu krytycznego Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły; 1.2.) w pozostałych przypadkach:
    1. czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosi do 15 dni roboczych;
    2. czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 60 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych;
    1.3.) w wyjątkowych wypadkach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym;
    1.4.) zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie poprzez witrynę internetową Wykonawcy w razie trudności z rejestracją zgłoszenia na witrynie internetowej, Zamawiający może dokonać zgłoszenia telefonicznie lub pisemnie na formularzu przesłanym za pomocą poczty elektronicznej oraz faksem.
    2) wprowadzanie zmian w Oprogramowaniu Aplikacyjnym, w zakresie dotyczącym istniejącej funkcjonalności Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących u Zamawiającego, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do:
    - przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Oprogramowania Aplikacyjnego, ukazujących się do czterech razy w roku, odbywać się będzie poprzez opublikowanie odpowiedniego komunikatu na witrynie systemu pomocy technicznej.
    - udostępniania uaktualnień Oprogramowania Aplikacyjnego (nowych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego), w tym wersji AMMS, poprzez serwer ftp: ftp - dla części medycznej Oprogramowania Aplikacyjnego i ftp - dla części administracyjnej Oprogramowania Aplikacyjnego.
    3) możliwość pisemnego zgłaszania uwag i propozycji modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego, poprzez witrynę systemu pomocy technicznej lub na formularzu, którego wzór ustalą strony umowy. Zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania zmian Oprogramowania Aplikacyjnego, o których mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego.
    4) gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian (tj. modyfikacji płatnych) Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian obejmujących dodanie nowej funkcjonalności Oprogramowania Aplikacyjnego objętego Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących Zamawiającego, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, przy czym realizacja powyższych żądań nie będzie wchodziła w zakres Umowy; zgłoszenia żądania zmiany należy dokonywać poprzez witrynę systemu pomocy technicznej lub na formularzu, którego wzór ustalą strony umowy, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym.
    5) wykorzystywania zdalnego dostępu wyłącznie w celu realizacji przedmiotu zamówienia.
    3. Zamawiający zobowiązany będzie umożliwić Wykonawcy zdalny dostęp do zasobów sieci teleinformatycznej.
    4. Wykonawca nie będzie pozyskiwał ani przetwarzał żadnych innych danych za wyjątkiem danych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791211009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji serwisu (przystąpienia do usunięcia błędu krytycznego)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach