Przetargi.pl
Sprawowanie usług nadzoru autorskiego nad użytkowanym przez Zamawiającego systemem Hipokrates wraz z dostawą 289 licencji na korzystanie z modułów oprogramowania aplikacyjnego HIPOKRATES

Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa 53/59
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6101510 , fax. 056 6596128
  • Data zamieszczenia: 2011-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
    ul. Św. Józefa 53/59 53/59
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6101510, fax. 056 6596128
    REGON: 00031606800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie usług nadzoru autorskiego nad użytkowanym przez Zamawiającego systemem Hipokrates wraz z dostawą 289 licencji na korzystanie z modułów oprogramowania aplikacyjnego HIPOKRATES
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie usług nadzoru autorskiego nad użytkowanym przez Zamawiającego systemem Hipokrates wraz z dostawą 289 licencji na korzystanie z modułów oprogramowania aplikacyjnego HIPOKRATES.
    1.1. Ilość i rodzaj zamawianych licencji:
    1) Agregator pacjentów - 1
    2) Oddział - 58
    - Dzienny oddział leczenia skojarzonego (ODC) - 1
    - Ambulatoryjny oddział leczenia skojarzonego( ORA) - 1
    - Szpitalny oddział ratunkowy - 6
    - Oddział dializ - 1
    3) Moduł dokumentacji medycznej - 1 open
    4) Symulator JGP + 5 www - 1 open
    5) Rozliczanie kontraktów - 1
    6) Apteka - 2
    - Zawieranie umów na dostawy leków i kontrola realizacji umów - 2
    - Tworzenie korekt wartościowych - 1
    7) Zamawianie leków/materiałów medycznych - 2
    8) Apteczka oddziałowa - 28
    9) Zlecenia oddziałowe - 57
     - Zbiorcze potwierdzanie podania leków - 80
    10) Laboratorium: Rejestracja/Pracownia/Statystyka - 11
    11) Laboratorium: Pracownia Bakteriologii - 2
    - Laboratorium - odczyt zleceń za pośrednictwem skanera - 1
    - Obieg próbki -1
    12) Obsługa aparatu laboratoryjnego - 9
    13) Pracownie diagnostyczne - 2
    14) Przychodnia - Rejestracja główna - 6
    15) Przychodnia: Gabinet lekarski, Statystyka - 4
    16) Blok operacyjny - 2
    17) Bank Krwi - 2
    18) Rachunek kosztów leczenia - 1
    19) Wymiana danych z laboratorium w formacie HL7 - 1
    20) Dodatkowe wydruki - naklejka, nagłówek historii choroby - 1
    21) Agregacja danych pacjenta - 1
    22) Rejestr wykonanych czynności i zabiegów pielęgniarskich - 1
    23) Gabinet opieki długoterminowej - 1
    2.W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić:
    1)udostępnianie poprawek do Oprogramowania Aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania Aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania Oprogramowania Aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania):
    1.1) w przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie Oprogramowania Aplikacyjnego (w zakresie jego podstawowej funkcjonalności wskazanej w dokumentacji użytkownika) i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności, w wyniku których niemożliwe jest prowadzenie działalności z użyciem Oprogramowania Aplikacyjnego:
    a. czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego /błędu krytycznego/) wynosi 1 dzień roboczy;
    b. czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 3 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych;
    c. w przypadku wystąpienia /błędu krytycznego/ Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły;
    1.2.) w pozostałych przypadkach:
    a) czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosi do 15 dni roboczych;
    b) czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 60 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych;
    1.3.) w wyjątkowych wypadkach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym;
    1.4.) zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie poprzez witrynę internetową Wykonawcy w razie trudności z rejestracją zgłoszenia na witrynie internetowej, Zamawiający może dokonać zgłoszenia telefonicznie lub pisemnie na formularzu przesłanym za pomocą poczty elektronicznej oraz faksem.
    2) rozwój Oprogramowania Aplikacyjnego zgodnie ze zmieniającymi się powszechnie obowiązującymi przepisami prawa lub przepisami prawa wewnętrznie obowiązującymi wydanymi na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do:
    2.1) przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Oprogramowania Aplikacyjnego, ukazujących się średnio cztery razy w roku, odbywać się będzie poprzez wysłanie pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego.
    2.2) udostępniania uaktualnień Oprogramowania Aplikacyjnego (nowych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego) poprzez serwer przy czym na pisemne życzenie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przygotować i wysłać na adres Zamawiającego nośnik CD-ROM zawierający nową wersję Oprogramowania Aplikacyjnego.
    3) możliwość pisemnego zgłaszania uwag i propozycji modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego, na formularzu, którego wzór ustalą strony umowy. Zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego.
    4) przyjmować i rozpatrywać indywidualne żądania zmian tj. modyfikacji płatnych Oprogramowania Aplikacyjnego, propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju. 5) wykorzystywania zdalnego dostępu wyłącznie w celu realizacji przedmiotu zamówienia.
    3. Zamawiający zobowiązany będzie umożliwić Wykonawcy zdalny dostęp do zasobów sieci teleinformatycznej.
    4. Wykonawca nie będzie pozyskiwał ani przetwarzał żadnych innych danych za wyjątkiem danych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
    5. Wymagania techniczne zamawianych licencji:
    5.1) Zwielokrotnienie Modułów Oprogramowania Aplikacyjnego w pamięci komputerów i korzystanie z Modułów Oprogramowania Aplikacyjnego przez liczbę nazwanych Użytkowników lub na ograniczonej ilości dedykowanych stacji roboczych określonych dla każdego Modułu.
    5.2) Instalacja na twardych dyskach dedykowanych stacjom roboczym z zastrzeżeniem, że za dedykowaną stację roboczą uznaje się komputer klasy PC udostępniony przez Zamawiającego do pracy przedmiotowych Modułów Oprogramowania Aplikacyjnego.
    5.3) Instalacja na serwerze sieciowym Zamawiającego z udostępnieniem dla ilości nazwanych Użytkowników lub na ograniczoną ilość dedykowanych stacji roboczych dla każdego Modułu Oprogramowania Aplikacyjnego.
    5.4) Sporządzanie kopii zapasowej (-ych), każdego nośnika Oprogramowania Aplikacyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791211009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach