Przetargi.pl
Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad użytkowanym przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera w Toruniu systemem Hipokrates i Infomedica.

Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa 53-59
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6101510 , fax. 56 6596128
  • Data zamieszczenia: 2014-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
    ul. Św. Józefa 53-59 53-59
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6101510, fax. 56 6596128
    REGON: 00031606800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad użytkowanym przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera w Toruniu systemem Hipokrates i Infomedica.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:
    Zadanie Nr 1 - świadczenie usług nadzoru autorskiego nad użytkowanym przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera w Toruniu systemem Hipokrates:
    Lp. Nazwa pakietu aplikacji
    1 ADT - RUCH CHORYCH
    Administrator Systemu
    Izba Przyjęć
    Oddział
    Statystyka Medyczna
    2 APTEKA
    Apteka Szpitalna
    Apteczka Oddziałowa
    Zlecenia Apteczne
    Lp. Nazwa Modułu/ Funkcjonalność
    1 Agregator pacjentów
    2 Oddział
    Dzienny oddział leczenia skojarzonego (ODC)
    Ambulatoryjny oddział leczenia skojarzonego( ORA)
    Szpitalny oddział ratunkowy
    Oddział dializ
    3 Moduł Dokumentacji Medycznej
    Dołączanie materiałów obrazowych w postaci elektronicznej do historii leczenia.
    MED. - program do podglądu obrazów statycznych
    Podgląd filmów i sekwencji VIDEO w formacie MPG i AVI
    Dostęp do ciągłej historii choroby
    Edycja danych opisowych w formacie RTF
    4 Moduł (RNFZ) - Aplikacja rozliczeniowa dla formatu otwartego
    Aplikacja rozliczeniowa OF - księgi oczekujących
    5 Symulator JGP + 5 www
    6 Rozlicznie kontraktów
    7 Apteka
    Wydruk zestawienia obrotu leków grup II-N,III-P,IV-P,I-R
    Zawieranie umów na dostawy leków i kontrola realizacji umów
    Tworzenie korekt wartościowych
    Programy lekowe (Powiązanie z lekami oraz wycenami)
    Źródła finansowania
    8 Zamawianie leków/materiałów medycznych
    9 Apteczka oddziałowa
    Apteczki narkotykowe
    Zlecenia apteczne
    10 Zlecenia oddziałowe
    Zbiorcze potwierdzanie podania leków
    11 Statystyka laboratoryjna
    12 Laboratorium: Rejestracja/Pracownia
    13 Laboratorium: Pracownia Bakteriologii
    Laboratorium - odczyt zleceń za pośrednictwem skanera.
    Obieg próbki
    14 Obsługa Aparatu Laboratoryjnego
    ABL 700
    Advia_Centaur
    AU 680/480
    Biosen
    Clinitek 500 Bayer
    Clinitek Advantus
    Euroimmun
    Immulite
    OLYMPUS AU 400
    Phoresis (MiniCap, Hydrasys)
    Radiance
    STA Compact
    Sysmex Ca 500
    Sysmex XS
    Sysmex XT
    Vidas Blue
    Vidas PC
    15 Pracownie diagnostyczne
    Pracownie diagnostyczne - obrazowe
    Bezpośredni zapis sekwencji video i zdjęć z urządzeń zewnętrznych
    16 Przychodnia - Rejestracja główna
    17 Przychodnia - Statystyka
    18 Przychodnia: Gabinet lekarski
    Podstawowy
    19 Blok operacyjny
    20 Bank Krwi
    21 Rachunek kosztów leczenia
    22 Wymiana danych z laboratorium w formacie HL7
    23 Interfejs HL7 wymiany danych o pobytach i badaniach
    24 Interfejs HL7 - diagnostyka obrazowa (HISRIS)
    25 Wymiana danych finansowych
    Statystyki dla kluczy podziału
    Wymiana danych z systemami FK_Infomedica
    26 Funkcjonalności ogólnosystemowe
    Obsługa podpisu elektronicznego
    Dodatkowe wydruki - naklejka, nagłówek historii choroby
    Elektroniczne archiwum dokumentów
    Agregacja danych pacjenta
    Rejestr wykonanych czynności i zabiegów pielęgniarskich
    Gabinet opieki długoterminowej

    Ilość licencji objętych nadzorem została opisana w specyfikacji ilościowo-cenowej stanowiącej Załącznik Nr 2-1 do SIWZ.

    Zadanie Nr 2: świadczenie usług nadzoru autorskiego nad użytkowanym przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera w Toruniu systemem Infomedica:
    Lp. Nazwa Modułu Ilość licencji objętych nadzorem
    1 Apteka - 4
    2 Apteczka Oddziałowa - open
    3 Ruch Chorych - open
    4 Zlecenia - open
    5 Przychodnia PRO - 8
    Rejestracja/Recepcja, Obsługa pacjenta, Planowanie ogólne, Obsługa kasy,Planowanie Medycyny Pracy
    Gabinet Lekarski
    Gabinet Zabiegowy
    Statystyka
    Dokumentacja formularzowa
    Rehabilitacja
    Gabinet Medycyny Pracy
    6 Pracownia Diagnostyczna - 4
    7 Laboratorium analityczne, Mikrobiologiczne oraz Pracownia serologii - 9

    2.W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić:
    1)udostępnianie poprawek do Oprogramowania Aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania Aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania Oprogramowania Aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania):
    1.1) w przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie Oprogramowania Aplikacyjnego (w zakresie jego podstawowej funkcjonalności wskazanej w dokumentacji użytkownika) i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności, w wyniku których niemożliwe jest prowadzenie działalności z użyciem Oprogramowania Aplikacyjnego:
    a. czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu krytycznego) wynosi 1 dzień roboczy;
    b. czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 3 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych;
    c. w przypadku wystąpienia błędu krytycznego Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego;
    w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły;
    1.2.) w pozostałych przypadkach:
    1. czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosi do 15 dni roboczych;
    2. czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 60 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych;
    1.3.) w wyjątkowych wypadkach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym;
    1.4.) zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie poprzez witrynę internetową Wykonawcy w razie trudności z rejestracją zgłoszenia na witrynie internetowej, Zamawiający może dokonać zgłoszenia telefonicznie lub pisemnie na formularzu przesłanym za pomocą poczty elektronicznej oraz faksem.
    2) wprowadzanie zmian w Oprogramowaniu Aplikacyjnym zgodnie ze zmieniającymi się powszechnie obowiązującymi przepisami prawa lub przepisami prawa wewnętrznie obowiązującymi u Zamawiającego wydanymi na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do:
    1. przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Oprogramowania Aplikacyjnego, ukazujących się średnio cztery razy w roku, odbywać się będzie poprzez wysłanie pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego.
    2. udostępniania uaktualnień Oprogramowania Aplikacyjnego (nowych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego) poprzez witrynę internetową, przy czym na pisemne życzenie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przygotować i wysłać na adres Zamawiającego nośnik CD/ DVD zawierający nową wersję Oprogramowania Aplikacyjnego.
    3) możliwość pisemnego zgłaszania uwag i propozycji modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego, na formularzu, którego wzór ustalą strony umowy. Zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego.
    4) przyjmować i rozpatrywać indywidualne żądania zmian tj. modyfikacji płatnych Oprogramowania Aplikacyjnego, propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju.
    5) wykorzystywania zdalnego dostępu wyłącznie w celu realizacji przedmiotu zamówienia.
    3. Zamawiający zobowiązany będzie umożliwić Wykonawcy zdalny dostęp do zasobów sieci teleinformatycznej.
    4. Wykonawca nie będzie pozyskiwał ani przetwarzał żadnych innych danych za wyjątkiem danych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791211009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach