Województwo Łódzkie ogłasza przetarg
- Adres: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6633385, 6633384 , fax. 042 6633391
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Łódzkie
al. Piłsudskiego 8 8
90-051 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6633385, 6633384, fax. 042 6633391
REGON: 47207171500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług Menadżera Projektu Systemowego Łódzkiej Platformy Transferu Wiedzy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług Menadżera Projektu Systemowego Łódzkiej Platformy Transferu Wiedzy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający określa wadium w wysokości: 1 000, zł w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 Ustawy . Zamawiający uzna warunek zawarty w pkt 2 powyżej za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy: 1. wykażą się realizacją w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, przynajmniej dwóch usług obejmujących zarządzanie realizacją projektu z zakresu transferu technologii, w tym przynajmniej jeden z wykazywanych projektów był współfinansowany ze środków unijnych lub rządowych, 2. dysponują osobami lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób, które legitymują się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia odpowiadającymi minimalnym warunkom Zamawiającego określonym poniżej: a. Kierownik projektu - wyższe wykształcenie, minimum roczne doświadczenie zawodowe. W/w osoba winna posiadać doświadczenie z zakresu - transferu technologii (wdrożenie lub organizacja współpracy pomiędzy nauką i przemysłem), - zarządzania projektami z dziedziny informatyki lub teleinformatyki, - pełnienia funkcji koordynacyjnej projektów (typu menadżer projektu lub kierownik projektu) w środowisku międzynarodowym, - zarządzania zespołami ludzkimi. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (nie dotyczy oświadczenia, które należy złożyć w formie oryginału) następujących dokumentów: a. oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 Ustawy według Załącznika Nr 3 do SIWZ, b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, dokumenty i oświadczenia, o których mowa: - w pkt b) - musi złożyć każdy Wykonawca, Oświadczenie o spełnieniu warunków ( o którym mowa w pkt a) powyżej) należy złożyć na jednym dokumencie podpisane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w imieniu wszystkich Wykonawców. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a. wykazu usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług np. referencje. b. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności - zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ - Wykaz osób), wraz z ewentualnym przedstawieniem pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wyżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci Wykonawcy, którzy potwierdzają spełnienie warunku udziału w postępowaniu. 3) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. Nr 87, poz. 605). 4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie funkcji : kierownika projektu, specjalisty ds. promocji, specjalisty ds. zamówień publicznych z funkcją asystenta projektu i specjalisty ds. finansów w ramach projektu pn. Kompleksowy program zmniejszenia zachorowalności na choroby związane ze stylem życia na obszarze powiatu wieruszowskiego. Program PL 13. Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu.
Dodano: 2015-02-04 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu Dobry zawód - lepsza przyszłość współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Łęczycy
Dodano: 2014-05-09 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach programu Erasmus+Kształcenie i szkolenia zawodowe - akcja 1 Mobilność uczniów w Zespole Szkół Nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka w Zgierzu
Dodano: 2014-03-07 - Realizacja projektu: Edukacja dla przyszłości w zakresie realizacji zadania - Zarządzanie projektem
Dodano: 2014-01-17 - Świadczenie usług związanych z zarządzaniem na stanowisku Koordynatora projektu: ZAWÓD PRZEPUSTKĄ DO LEPSZEGO JUTRA
Dodano: 2013-10-29 - Zakup usługi zarządzania projektem pn. Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Dodano: 2013-08-22 - Pełnienie funkcji Koordynatora projektu (zadanie nr 1 ) oraz Asystenta koordynatora (zadanie nr 2) do realizacji projektu pn. -Patrząc w przyszłość- w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
Dodano: 2013-07-25 - Pełnienie funkcji kierownika projektu POKL.01.05.00-00-152/12 - Stworzenie żłobka w Głuchowie
Dodano: 2013-07-12 - Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta koordynatora do projektu ,Dać szansę,
Dodano: 2013-07-08 - Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora do projektu ,Dać szansę,
Dodano: 2013-07-08