Przetargi.pl
Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej

Urząd Miasta Łodzi Wydział Obsługi Administracyjnej ogłasza przetarg

  • Adres: 90-004 Łódź, ul. Piotrkowska 104
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6384063 , fax. 042 6384054
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Łodzi Wydział Obsługi Administracyjnej
    ul. Piotrkowska 104 104
    90-004 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6384063, fax. 042 6384054
    REGON: 00051418200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami Urzędu Miasta Łodzi, ustalonych w zakresie przedmiotowym: 1) badania wg załącznika do SIWZ: a) wstępne - wykonywane pracownikom nowozatrudnionym, przed rozpoczęciem pracy u pracodawcy, po zmianie stanowiska pracy oraz w przypadku, gdyby wystąpiły nowe narażenia - ok. 378 osób, b) okresowe - wykonywane pracownikom obowiązkowo, pracującym już na danym stanowisku; wymienione badania będą mieć na celu stwierdzenie dalszej zdolności do pracy pracownika na tym stanowisku i wykrycie ewentualnych zmian w stanie zdrowia spowodowanych pracą - ok. 580 osób, c) kontrolne - wykonywane obowiązkowo pracownikom, którzy byli na zwolnieniu lekarskim dłużej niż 30 dni; po wykonaniu badania lekarz profilaktyk wyda zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na dotychczasowym stanowisku, jeśli badanie to potwierdzi - ok. 30 osób, d) celowane - wykonywane w sposób ukierunkowany na określoną grupę zawodową, jednostkę chorobową; badania dotyczyć będą m.in. pracowników zatrudnionych przez pracodawcę, użytkujących w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy - ok. 240 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział jednostki podstawowe służby medycyny pracy, zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r. Nr 125, poz. 1317 z późn. zm.), tj: 1) publiczne zakłady opieki zdrowotnej, tworzone i utrzymywane w celu sprawowania profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, 2) niepubliczne zakłady opieki zdrowotnej tworzone i utrzymywane przez pracodawców i inne podmioty, jeżeli profilaktyczna opieka zdrowotna nad pracującymi jest ich zadaniem statutowym, 3) gabinety prywatne, lekarze praktykujący indywidualnie, - zwane dalej placówką. 2. Placówka przyjmująca pracowników UMŁ musi znajdować się na terenie miasta Łodzi. 3. W przypadku braku możliwości wykonania w całości niektórych świadczeń zdrowotnych w placówce, w szczególności badań diagnostycznych i specjalistycznych konsultacji lekarskich, Wykonawca może zlecać ich wykonanie na podstawie umowy zakładom opieki zdrowotnej lub podmiotom wykonującym te świadczenia w ramach profilaktyki indywidualnej, znajdującym się na terenie miasta Łodzi. W innych przypadkach nie jest dopuszczalne zlecanie świadczeń osobom trzecim. 4. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki wymienione w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. W celu spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć jeden z nw dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub aktualność potwierdzoną przez organ wydający dokument; z odpisu musi wynikać, kto jest uprawniony do reprezentowania firmy; w przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale III SIWZ, złożonych przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z podanych niżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. a) dla warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia - zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ, udokumentowanie faktu zarejestrowania działalności gospodarczej, zezwolenie na prowadzenie indywidualnej praktyki lekarskiej z Okręgowej Izby Lekarskiej (w przypadku lekarzy praktykujących indywidualnie) oraz aktualny (wg stanu faktycznego) wypis ze statutu placówki o świadczeniu zadań zdrowotnych w zakresie służby medycyny pracy, b) dla warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia - zał. nr 2 do SIWZ, c) dla warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia - zał. nr 2 do SIWZ, d) dla warunku nie podlegania wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia - zał. nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, do oferty należy dołączyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodne z przedmiotem zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub aktualność potwierdzoną przez organ wydający dokument; z odpisu musi wynikać, kto jest uprawniony do reprezentowania firmy; 2) zezwolenie na prowadzenie indywidualnej praktyki lekarskiej z Okręgowej Izby Lekarskiej (w przypadku lekarzy praktykujących indywidualnie); 3) aktualny (wg stanu faktycznego) wypis ze statutu placówki o świadczeniu zadań zdrowotnych w zakresie służby medycyny pracy; 4) wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ); 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: a) w pkt 2) rozdz. III - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zachowaniem wskazanych powyżej terminów. W/w dokument/dokumenty/oświadczenie mają być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz tabelę; 2) pełnomocnictwo, jeśli ofertę podpisuje osoba lub osoby nie wyszczególnione w wypisie z właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; pełnomocnictwo musi być podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy. Pełnomocnictwo do oferty winno być załączone wyłącznie w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wszystkie badania wykonywane w placówce
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach