Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę endoskopu z oprzyrządowaniem dla WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi o wartości poniżej 206 tys. euro

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza ogłasza przetarg

  • Adres: 94-029 Łódź, ul. Wileńska 37
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6879997 , fax. 042 6879997
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza
    ul. Wileńska 37 37
    94-029 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6879997, fax. 042 6879997
    REGON: 47165861900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.madurowicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę endoskopu z oprzyrządowaniem dla WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi o wartości poniżej 206 tys. euro
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoskopu z oprzyrządowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia okreslony został w Załączniku nr 3 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331681006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa Wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru bądź aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zgodnie z dokumentami określonymi w pkt. 10.19 SIWZ. 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Należy dołączyć oświadczenia określone w pkt. 10.19 SIWZ. 3. Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Należy dołączyć wykaz prac i usług zgodnie z dokumentami określonymi w pkt. 10.19 SIWZ. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Ocena zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku Spółki Cywilnej dokumenty wystawione zarówno na Spółkę jak i na Wspólników). 3. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym bądź oświadczenie w przypadku braku obowiązku posiadania ww. dokumentów. 4. Wykonawca działający jako Spółka Cywilna składa kopię umowy Spółki wraz z aneksami. 5. Oryginał lub notarialnie poświadczona kopia upoważnienia do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 6. Katalogi lub informatory opisujące oferowany produkt w języku polskim, lub z tłumaczeniem na język polski. Materiały producenta typu -Producent Data- umożliwiające weryfikację podanych parametrów. 7. Instrukcja obsługi, instrukcja serwisowa i pomiarowa w języku polskim oraz określone zalecenia związane w obowiązkowymi przeglądami. 8. Dokumenty, potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania oferowanego sprzętu na rynek polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia z dnia 3 listopada 2004 r. (Dz.U. Nr 251, poz. 2514). 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia- jeśli dotyczy. 10. Dokumenty potwierdzające zgodność z ISO (ISO wystawiane przez producenta sprzętu). 11. Załącznik nr 1 - Strona tytułowa. 12. Załącznik nr 2 - Oferta. 13. Załącznik nr 3 - Arkusz cenowy. 14. Załącznik nr 4 - Oświadczenia z art. 22 uPZP. 15. Załącznik nr 5 - Oświadczenia z art. 24 uPZP. 16. Załącznik nr 6 - Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu (Wykonawca składa oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu - w przypadku Spółki Cywilnej oświadczenie składa każdy ze Wspólników) 17. Załącznik nr 7 - Oświadczenie o dopuszczeniu produktu do obrotu na terenie RP i UE. 18. Załącznik nr 8 - Oświadczenie dot. wad fizycznych i prawnych. 19. Załącznik nr 9 - Wykaz usług (Wykaz min. 3 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie np. referencje) 20. Załącznik nr 10 - Wykaz podwykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 art. ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058). Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.madurowicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach