Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy ziemniaków, warzyw i owoców.

2 Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 90-640 Łódź, ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 632 22 03 , fax. 0-42 632 22 74
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 2 Dom Pomocy Społecznej
    ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32 32
    90-640 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 632 22 03, fax. 0-42 632 22 74
    REGON: 00029588600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy ziemniaków, warzyw i owoców.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ziemniaków, warzyw i owoców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale II i III niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 u.p.z.p. 2) złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków w postepowaniu 3) złożyć dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostwy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. II. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnienia - nie spełnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) w celu potwierdzenia spełnienia warunków z pkt I.1) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania sie o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, b) w celu potwierdzenia spełnienia warunku z pkt.I.2) Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3, Dział I, Rodział 2 do niniejszej SIWZ, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 3, Dział I, Rozdział 2 do niniejszej SIWZ). Oświadczenie złożone wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną powinno być podpisane przez Pełnomocnika upoważnionego przez wszystkich Wykonawców składającyc ofertę wspólną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) w celu potwierdzenia spełnienia warunku z pkt.I.3) stosownie do treści & 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz.U.. Nr 87, poz.605) oraz rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia16 października 2008 (Dz.U.Nr.188, poz.1155), zamawiający żąda złożenia: - oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w ustawie z dnia 25 października 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.Nr 171 poz. 1225 z 2006r.- załącznik nr 4, Dział I, Rozdział 2 do niniejszego SIWZ, stosownie do treści & 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich możne żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz.U.Nr 87, poz.605)oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia16 października 2008 (Dz.U.Nr 188, poz.1155): 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt I.1) składa dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwgo organu; 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienia stosownie do treści & 2 ust 2 powołanego powyżej Rozporządznia Prezesa Rady Ministrów, dokument o którym mowa powyżej w pkt I.1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Stosownie do treści & 2 ust.3 powołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt.I.1) zastępuje sie je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, admninistracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju ,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2dps.lodz.w.interia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach