Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 67-120 Kożuchów, ul. Rynek 1a
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3552094 do 97 , fax. (068) 355 28 68
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Rynek 1a 1a
67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
tel. 068 3552094 do 97, fax. (068) 355 28 68
REGON: 00052999900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.prv.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług Koordynatora Projektu pn.:Wsparcie metodą outplacement aktywności zawodowej kobiet w regionie lubuskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług koordynatora ds. merytorycznych Projektu pn Wsparcie metodą outplacement aktywności zawodowej kobiet w regionie lubuskim , który realizowany jest przez Gminę Kożuchów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym Projektu jest - podniesienie oraz dostosowanie kwalifikacji 200 kobiet z województwa lubuskiego do potrzeb gospodarki regionalnej w taki sposób by mogły podjąć zatrudnienie lub rozpocząć działalność gospodarczą w branżach gdzie występuje ciągłe zapotrzebowanie na pracowników o odpowiednich kwalifikacjach. Projekt przewiduje następujące zadania merytoryczne :Rekrutacja -diagnoza psychologiczna sytuacji zawodowej, posiadanych umiejętności, określenie IPD. Poradnictwo zawodowe dla 200 BO. Poradnictwo psychologiczne dla 200 BO (2 sesje wyjazdowe x 24 h). Warsztaty obejmują stp.. zagadnienia: Poznanie siebie, wartości, Integracja ,zarządzanie czasem, work-life balance, zarządzanie stresem, komunikacja, asertywność, negocjacje. Szkolenia przekwalifikujące i służące podwyższeniu kwalifikacji i umiejętności BO . Szkolenia realizowane będą w formach stacjonarnych zarówno w dni powszednie jak i weekendy (dostosowanie do potrzeb BO) w ilości 6 -10 h dziennie. Szkolenia odbywać się będą dla podregionu zielonogórskiego w Kożuchowie i Małomicach, dla podregionu gorzowskiego w Gorzowie Wlkp. i Kostrzynie. Moduł 1: Szkolenia kierunkowezawodowe (160 BO x 200 godzin). Kursy w zawodzie: - fryzjer + stylizacja paznokci - 2 edycje; - kosmetyczka + Wizaż-2 edycje; - specjalista podologii z masażem leczniczym -2 edycje; - instruktor fitness z elementami dietetyki i gimnastyki korekcyjnej-2 edycje; - Kurs w zawodzie gastronom specjalista kuchni staropolskiej i regionalnej -2 edycje; - Kurs w zawodzie instruktor Wellness & Spa -2 edycje; - Kurs w zawodzie opiekunka dziecka, osoby starszej i niepełnosprawnej-2 edycje; - Kurs specjalista ds organizacji imprez i turystyki alternatywnej - 2 edycje - skierowanie przez doradcę zawodowego 40 BO na szkolenia indywidualne, zgodne z diagnozą potrzeb i wytyczonym IPD Moduł 2: Warsztaty teleinformatyczne + obsługa kasy fiskalnej dla 200 BO (16 edycji x 16 godz. Moduł 3. Praktyki zawodowe u pracodawcy - 120 godz. Projekt przewiduje również doradztwo indywidualne , szkolenia oraz coaching (60 BO I grupy rekrutacyjnej określonej w pkt.3.2) zamierzających utworzyć działalność gospodarczą. Przyznane zostaną środki finansowe na rozwój przedsiębiorczości-40 kobiet. 3.3 Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie Projektu, w tym: 3.3.1Nadzór projektu pod względem organizacyjnym, prawnym 3.3.2Nadzór nad wykonaniem projektu pod względem finansowym tj. kwalifikowalność wydatków, prawidłowa realizacja budżetu projektu, kontrola realizacji projektu pod względem wykonania budżetu u Partnera projektu 3.3.3Kierowanie, nadzór nad zespołem obsługi technicznej projektu: asystent koordynatora projektu, pracownicy ds. sprawozdawczości, monitoringu, rozliczeń finansowych, obsługi administracyjnej 3.3.4Organizacja i nadzorowanie bazy materiałowo-lokalowej 3.3.5Kontrola i analiza prawidłowej realizacji harmonogramów szkoleń, 3.3.6Nadzorowanie prawidłowości prowadzenia dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące zapisy zgodnie z POKL i archiwizacja, 3.3.7Monitoring i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnie z Harmonogramem i budżetem oraz dokonywanie systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów , 3.3.8Nadzór i współdziałanie w zakresie sporządzania sprawozdawczości i wniosków o płatność oraz wstępnej ich akceptacji, 3.3.9Sporządzanie raportów miesięcznych z przebiegu realizacji projektu, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem szczególnym w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jest wykazanie, że Wykonawca dysponuje jedną osobą, która spełnia łącznie następujące warunki: 1) posiada wykształcenie wyższe, 2)posiada doświadczenie w koordynowaniu lub kierowaniu (które wynika z pełnionej funkcji kierowniczej lub z umowy cywilnoprawnej) projektem typu outplacementowym, który był współfinansowany ze środków Unii Europejskiej lub ze środków krajowych o wartości brutto projektu minimum 3.000.000,00 zł. 3) posiada znajomość zasad i procedur realizacji projektów finansowanych ze środków UE, przede wszystkim EFS, 4)posiada doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej na stanowisku kierowniczym ( minimum 3 lata), 5)posiada doświadczenie i wiedzę o nauczaniu dorosłych, 6)posiada znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz finansów publicznych, 7)znajomość obsługi pakietu MS Office oraz Internetu, 8)umiejętność planowania i organizacji pracy własnej i zespołu. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca w ramach złożonej oferty składa Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 1 do oferty, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( nie dotyczy Wykonawcy - osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej), 3)Wykaz wykonanych usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie-- spełnieniem warunku będzie udokumentowanie przez Wykonawcę ( osobę wskazaną do realizacji zamówienia) pełnienia usług kierowania lub koordynowania projektami typu outplacementowym współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej lub ze środków krajowych o wartości brutto projektu minimum 3.000.000,00zł (które wynikały z pełnionej funkcji kierowniczej lub z umowy cywilnoprawnej) - do każdego z wymienionych zadań należy dołączyć dokumenty np. referencje, z których będzie wynikało minimum, kto wykonał wskazane usługi, podstawę wykonywania usług, jakiego programu dotyczyły, wartość przedmiotowego projektu - Załącznik Nr 2 do Oferty, 4)wykaz pracowników (pracownika) Wykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonywać będzie zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje, sporządzony zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 3 do oferty, ( dotyczy Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą i Wykonawcy - osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej), - poniższe dokumenty do spełnienia tego warunku: a)dyplom ukończenia studiów wyższych, b)oświadczenie o znajomości ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, c)oświadczenie o znajomości zasad i procedur realizacji projektów finansowanych ze środków UE, przede wszystkim EFS, d)dokument potwierdzający minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej ( należy dołączyć np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu) e)oświadczenie o znajomości obsługi pakietu MS Office oraz Internetu, f) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z wykonywanym zamówieniem, g)oświadczenie o niekaralności, aktualne CV, h)kserokopię dowodu osobistego, dotyczy Wykonawcy, który nie prowadzi działalności gospodarczej. 5) parafowana każda strona wzoru umowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozuchow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór asystenta koordynatora ds. zagranicznych do realizacji projektu Model praktyk zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Sulechowie opracowany w oparciu o doświadczenia partnera z Hiszpanii współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-07-04 - Usługi koordynatorów szkolnych w ramach projektu pn.: Akademia kompetencji zawodowych w powiecie strzelecko-drezdeneckim
Dodano: 2014-04-18 - Świadczenie usług zarządzania projektem w podziale na 8 zadań częściowych, w ramach projektu pn.: Rozwijanie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim.
Dodano: 2014-02-11 - Koordynator ds. współpracy ponadnarodowej w związku z realizacją projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Dodano: 2013-05-23 - Wybór koordynatora projektu (część I ) i asystenta koordynatora ds. zagranicznych (część II ) do realizacji projektu Model praktyk zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Sulechowie opracowany w oparciu o doświadczenia partnera z Hiszpanii współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2013-04-23 - Wybór koordynatora projektu -część I zamówienia i asystenta koordynatora ds. zagranicznych -część II zamówienia do realizacji projektu: Model praktyk zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Sulechowie opracowany w oparciu o doświadczenia partnera z Hiszpanii, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2013-04-03 - Zarządzanie i obsługa finansowa europejskiego projektu:Forte Cultura - wykorzystanie fortecznego dziedzictwa kulturowego dla zrównoważonego rozwoju i konkurencyjności miast i regionów realizowanego w ramach Programu dla Europy Środkowej
Dodano: 2013-01-15 - Usługi koordynatora szkolnego programu rozwojowego w ramach projektu RÓWNAJ W GÓRĘ
Dodano: 2013-01-14 - Pełnienie funkcji Kierownika
Dodano: 2012-10-29 - Projekt Widzę i rozumiem dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, w tym: zadanie A - Kierownik projektu, zadanie B - Asystent ds. technicznych i promocji, zadanie C - Specjalista ds. finansowych
Dodano: 2012-10-15