Przetargi.pl
Świadczenie usług konserwacji dwóch bram wjazdowych i trzech bram garażowych w latach 2015 i 2016 r. oraz dostawa i wymiana sterowników i pilotów bram w zespole budynków przy ul. Meissnera 5, 7, 9, 11 i 13 administrowanych przez ZGN Praga-Południe na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2014-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług konserwacji dwóch bram wjazdowych i trzech bram garażowych w latach 2015 i 2016 r. oraz dostawa i wymiana sterowników i pilotów bram w zespole budynków przy ul. Meissnera 5, 7, 9, 11 i 13 administrowanych przez ZGN Praga-Południe na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji dwóch bram wjazdowych i trzech bram garażowych w latach 2015 i 2016 r. oraz dostawa i wymiana sterowników i pilotów bram w zespole budynków przy ul. Meissnera 5, 7, 9, 11 i 13 administrowanych przez ZGN Praga-Południe na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in: 1. Konserwację bram: Wykonywanie czynności serwisowo-konserwacyjnych bram oraz usuwanie awarii zgodnie z zakresem czynności serwisowo-konserwacyjnych (Załącznik nr 6) oraz Wykazem bram z określeniem ich rodzajów (Załącznik nr 1A). W ramach konserwacji bram, Wykonawca zobowiązany jest do: 1)świadczenia czynności serwisowo-konserwacyjnych dwóch bram wjazdowych i trzech bram garażowych, w szczególności: a)utrzymywania prawidłowej pracy bram, właściwego stanu technicznego powierzonych do obsługi konserwacyjnej bram, a szczególnie niezawodności ich funkcjonowania, b)świadczenia stałej gotowości do zabezpieczenia i usuwania uszkodzeń i awarii niezwłocznie od chwili ich zgłoszenia, c)prowadzenia czynności konserwacyjnych bram z częstotliwością wynikającą z zakresu usług konserwacyjnych (Załącznik Nr 6 do SIWZ) oraz usuwania awarii całodobowo przez 7 dni w tygodniu, d)przystąpienia do usuwania awarii objętych umową bram najpóźniej w ciągu 12 godzin od chwili ich zgłoszenia telefonicznego na numer telefonu alarmowego. Usuwanie awarii należy prowadzić w sposób ciągły, termin usuwania awarii nie może przekroczyć 24 godzin. Termin ten może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia w dzień wolny od pracy, Wykonawca pobiera zlecenie pisemne pierwszego dnia roboczego po tym dniu, e)W okresie ostatnich trzech lat wystąpiły następujące ilości awarii: 2012r.-10 przyjazdów do usunięcia awarii 2013r.- 8 przyjazdów do usunięcia awarii 2014r. -3 przyjazdy do usunięcia awarii Podana ilość awarii ma charakter przybliżony i może ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. f)wykonywania niezbędnych do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania bram napraw wraz z wymianą zużytych części. Każdorazowo wymontowane zużyte części winny być przedstawione do wglądu Zamawiającemu, w celu możliwości potwierdzenia ich faktycznej wymiany, g)wywieszenia na tablicy ogłoszeń w obiektach informacji z numerami kontaktowymi umożliwiającymi kontakt i wymianę informacji przez wszystkie dni tygodnia, h)powiadomienia mieszkańców poprzez wywieszenie na klatce schodowej informacji o wynikłej awarii, jeżeli zakres prac związanych z usunięciem awarii wymaga wymiany urządzeń, i)prowadzenia stałego telefonicznego punktu umożliwiającego kontakt i wymianę informacji przez 7 dni w tygodniu, j)powiadamiania Zamawiającego o zauważonych usterkach urządzeń, których usunięcie wykracza poza zakres określony w Załączniku nr 6 do SIWZ oraz ich usuwanie po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego na ich usunięcie w formie pisemnego zlecenia. 2. Dostawę i wymianę sterowników oraz pilotów dla dwóch bramach wjazdowych i trzech bramach garażowych,: a)wymiana wszystkich sterowników bram i pilotów do sterowania na nowe, o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od dotychczas stosowanych. Ilość elementów podlegających wymianie: -Sterowniki bram - 5 szt. -Piloty sterujące - 305 szt. b) opisane przez Zamawiającego wymagania (opisane w załączniku nr 1b do Oferty) co do dostarczenia i wymiany sterowników i pilotów są wymaganiami minimalnymi, które muszą spełniać dostarczone i wymienione sterowniki oraz piloty. c)sterowniki i piloty powinny być fabrycznie nowe, nienoszące śladów użytkowania oraz zapakowane w oryginalne opakowania i służyć swojemu celowi, d)Dostarczenie i wymiana sterowników oraz pilotów do bram wjazdowych i garażowych nastąpi w terminie 30 dni od daty wystawienia zlecenia przez Zamawiającego w 1 kwartale trwania umowy. 3. opis stanu istniejącego bram wjazdowych i garażowych: 1)brama wjazdowa przesuwna - automat napędowy firmy FAAC z radiowym układem sterowania firmy NICE BIO, 2)brama wjazdowa dwuskrzydłowa - automaty napędowe firmy NICE MOBY 4024 z radiowym układem sterowania firmy NICE BIO, 3)brama garażowa A - automat napędowy firmy NASSAU z radiowym układem sterowania firmy NICE BIO, 4)brama garażowa B - automat napędowy firmy NASSAU z radiowym układem sterowania firmy NICE BIO, 5)brama garażowa C - automat napędowy firmy NASSAU z radiowym układem sterowania firmy NICE BIO. Z uwagi na wyeksploatowanie istniejących układów sterowania /sterowników/ oraz braku możliwości programowania kolejnych pilotów zachodzi konieczność wymiany sterowników oraz pilotów ze względu ich wyeksploatowanie i brak dostępności na rynku z powodu wstrzymana produkcji. -Wykonawca będzie prowadził prace zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane, Polskimi Normami i sztuką budowlaną, a także przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną. -Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren gdzie prowadzone są prace zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. 4. Zakres prac określa: -Zakres czynności objętych świadczeniem usług konserwacyjnych - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ; -Wykaz bram wraz z wykazem cenowym - stanowiący Załącznik nr 1a do SIWZ; -Opis układów sterowania i pilotów (określający ich minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego) - stanowiący Załącznik nr 1b do SIWZ; 5. Rozliczenie wykonanych prac: Za bieżącą obsługę serwisowo-konserwacyjną oraz usuwanie awarii bram (określone w załączniku nr 6) - wynagrodzenie ryczałtowe miesięczne. Koszty każdorazowego zakupu części zamiennych koniecznych do prawidłowego funkcjonowania bram, których konserwacja stanowi przedmiot umowy (jeżeli wystąpi konieczność wymiany części zamiennych), będą pokrywane przez Zamawiającego na podstawie faktur VAT po uprzednim sprawdzeniu. Za dostawę i wymianę sterowników i pilotów sterujących: Wynagrodzenie ryczałtowe za dostawę i wymianę wszystkich sterowników i pilotów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach