Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg
- Adres: 46-320 Praszka, Plac Grunwaldzki 13
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 034 359 10 09 , fax. 034 359 34 69
- Data zamieszczenia: 2009-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza
Plac Grunwaldzki 13 13
46-320 Praszka, woj. opolskie
tel. 034 359 10 09, fax. 034 359 34 69
REGON: 00052788800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.praszka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług komunalnych w zakresie utrzymania czystości i zieleni na obszarze miasta Praszka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług komunalnych w zakresie bieżącego oczyszczania miasta Praszka i utrzymanie zieleni na terenach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. Zakres usług związanych z przedmiotem zamówienia obejmuje: 1/ utrzymanie czystości na jezdniach ulic i chodników (w tym zimowe ich utrzymanie), 2/ utrzymanie czystości na terenach komunalnych, 3/ wywóz nieczystości z koszy ulicznych, 4/ utrzymanie zieleni miejskiej, 5/ dokonywanie przeglądów stanu czystości, warunków bezpieczeństwa i przejezdności ulic i chodników oraz niezwłoczne usuwanie istniejących nieprawidłowości. Szczegółowy zakres prac określa załącznik nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum), spełniający warunki określone w ustawie oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy, o których mowa, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) Zezwolenie na zbieranie i unieszkodliwianie odpadów komunalnych, b) Zezwolenie na transport odpadów; 2. Wykaz usług dotyczących utrzymania czystości i zieleni wykonanych przez Wykonawcę w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania od udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie (co najmniej 1 usługa) o łącznej wartości co najmniej 500.000,00 zł, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawcy będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi załączyć do oferty: 1. Wypełniany i podpisany formularz oferty; 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków związanych z działalnością Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 3) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) Zezwolenie na zbieranie i unieszkodliwianie odpadów komunalnych (decyzja właściwego Starosty) obejmujące co najmniej teren gminy Praszka; 5) Zezwolenie na transport odpadów (decyzja właściwego Starosty) obejmujące co najmniej teren gminy Praszka; 6) Oświadczenie, że posiada bazę na terenie Praszki lub okolicy (5 km od granic miasta) ze wskazaniem miejsca usytuowania; 7) Stosowna umowa na składowanie odpadów komunalnych na wysypisku śmieci lub w przypadku jej braku oświadczenie, że Wykonawca podpisze ją przed zawarciem umowy. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum): a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty, o których mowa w pkt 6, ppkt 2 i 3 (3.1, 3.2, 3.3). 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: - Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6. W wykazie należy określić, które z wykazanych podmiotów będą zatrudnione jako podwykonawcy; - Wykaz usług dotyczących utrzymania czystości i zieleni wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (co najmniej 1 usługa) o łącznej wartości co najmniej 500.000,00 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje od poprzednich Zamawiających); - Oświadczenie, że zapoznał się z terenem objętym zamówieniem; - Oświadczenie, że będzie zatrudniał do robót publicznych osoby z wyrokami sądowymi; 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Kosztorys ofertowy - musi zawierać wszystkie pozycje z zakresu usług, załączonego do SIWZ (zał. Nr 1 ) w takiej samej kolejności, ilości jednostek, ceny jednostkowe tych pozycji i wartość końcową. W przypadku braku wyceny jakiejkolwiek pozycji w kosztorysie ofertowym, oferta zostanie odrzucona 8. Zaakceptowany projekt umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praszka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- POZIMOWE OCZYSZCZENIE JEZDNI, CHODNIKÓW I URZĄDZEŃ ODWADNIAJĄCYCH DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Dodano: 2016-02-11 - Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu.
Dodano: 2016-01-27 - Utrzymanie czystości działek i nieużytków gminnych, koszenie traw oraz oczyszczanie przyległych chodników na lata 2016 - 2018
Dodano: 2016-01-18 - Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu
Dodano: 2015-12-08 - Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
Dodano: 2015-11-13 - Utrzymanie czystosci placów zabaw na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla
Dodano: 2015-03-25 - POZIMOWE OCZYSZCZENIE JEZDNI, CHODNIKÓW I URZĄDZEŃ ODWADNIAJĄCYCH DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Dodano: 2015-02-27 - Utrzymanie czystości działek niezagospodarowanych oraz czyszczenie przyległych chodników 2015-2016
Dodano: 2015-01-30 - Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu
Dodano: 2014-12-16 - Likwidacja w latach 2014/2016 dzikich wysypisk śmieci powstałych na terenie Gminy Kędzierzyn-Koźle - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2014-10-16