Przetargi.pl
Dostawa mikrobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych

Urząd Miejski w Otmuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-385 Otmuchów, ul. Zamkowa 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4315017
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Otmuchowie
    ul. Zamkowa 6 6
    48-385 Otmuchów, woj. opolskie
    tel. 077 4315017
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mikrobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia Autobus musi spełniać wymagania zgodne z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 października 2005 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep (Dz.U. z 2005 r. Nr 238, poz. 2010 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262) Mikrobus; 9 osobowy; fabrycznie nowy. Wmagana homologacja do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim Parametry techniczne: 1.rok produkcji 2009 2.rodzaj silnika: wysokoprężny diesel 3.pojemność silnika : nie mniejsza niż 1800 ccm 4.moc silnika: min 110 KM 5.skrzynia biegów : manualna 6 biegowa 6.dopuszczalna masa całkowita - ponad 3000 kg 7.typ nadwozia: kombi w wersji przeszklonej 8.kolor nadwozia: biały lub niebieski 9.materiałowa tapicerka foteli w ciemnym kolorze 10.podwójne siedzenie obok kierowcy 11.regulacja wysokości siedzenia fotela kierowcy 12.pirotechniczne napinacze pasów kierowcy i dwóch pasażerów z boku dwa rzędy foteli pojedynczych z regulacja oparcia z 3 pkt. pasami bezpieczeństwa, ostatni rząd na pojedynczych stojakach (demontaż środkowego fotela z III rzędu i w to miejscewjazd wózka inwalidzkiego) 13.zagłówki przy wszystkich siedzeniach 14.komplet atestowanych pasów do mocowania wózka inwalidzkiego 15.komplet pasów do mocowania dla osoby niepełnosprawnej 16.szyny podłogowe do mocowania wózka inwalidzkiego 17.najazdy do wprowadzania osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim 18.podłoga typu twardego w kolorze ciemnym 19.dodatkowe kierunkowskazy w tylnej części dachu pojazdu ( zgodnie z przepisami o ruchu drogowym) 20.oznakowanie pojazdu symbolem inwalidzi z przodu i z tyłu samochodu (nalepki imagnetyczne) 21.listy ochronne boczne 22.drzwi tylne przeszklone otwierane o 180 stopni (skrzydełkowe) 23.drzwi boczne przeszklone przesuwane z prawej i lewej strony, uchwyt przy słupku do wsiadania 24.wspomaganie układu kierowniczego 25.regulacja wysokości kierownicy (osiowa) 26.poduszka powietrzna kierowcy 27.dodatkowo poduszki powietrzne dla pasażerów z pierwszego rzędu - preferowane przez Zamawiającego 28.zamykany schowek 29.ABS 30.system nagłego wspomagania hamowania BA 31.hamulce tarczowe z przodu i z tyłu 32.elektrycznie opuszczane szyby przednie 33.elektrycznie regulowane i ogrzewane lusterka zewnętrzne 34.trzecie światło hamowania ( stop) 35.immobiliser 36.centralny zamek z pilotem 37.obrotomierz i prędkościomierz z licznikiem kilometrów i licznikiem dziennym 38.radioodtwarzacz CD MP3, instalacja radiowa z 6 głośnikami 39.dwie lampy oświetleniowe w części pasażerskiej 40.klimatyzacja z regulacja manualną z przodu i tyłu pojazdu ( dodatkowy parownik) 41.dodatkowe ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej 42.podłokietnik fotela kierowcy 43.pełnowymiarowe koło zapasowe wraz z koszem 44.kołpaki 4 szt 45.klucz do kół 46.atestowany trójkąt ostrzegawczy 47.lewarek 48.gaśnica proszkowa 1 kg wyprodukowana w 2009 r. posiadająca wymagane atesty i deklaracje zgodności. Wyżej wymienione parametry stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Oferowany Mikrobus może posiadać parametry lepsze bądź takie same. Wykonawca wyda pojazd wraz z pełną dokumentacją sporządzoną w języku polskim (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami). Ubezpieczenie OC, AC, NW na pojazd Zamawiający zawrze we własnym zakresie po jego dostarczeniu . Wymagane warunki gwarancji: - okres gwarancji na podzespoły mechaniczne : 2 lata - okres gwarancji na perforację nadwozia : 12 lat - okres gwarancji na powłokę lakierniczą : 3 lata - okres gwarancji na zabudowę przystosowaną do przewozu osób niepełnosprawnych : 2 lata - licząc od daty odbioru pojazdu W okresie gwarancyjnym Wykonawca zapewni: 1)sprawne działanie mikrobusu, 2)naprawę mikrobusu u użytkownika, a w przypadku braku takiej możliwości Wykonawca winien zapewnić doprowadzenie mikrobusu do stacji serwisowej oraz jego odbiór i doprowadzenie z miejsca naprawy do użytkownika. Czynności te dokonywane będą na koszt Wykonawcy, 3)w przypadku powiadomienia Wykonawcy przez użytkownika mikrobusu o stwierdzeniu usterki lub awarii w pracy mikrobusu Wykonawca zobowiązany jest w terminie 1 dnia roboczego licząc od dnia zgłoszenia do przystąpienia do naprawy, 4)naprawa mikrobusu nie może trwać dłużej niż 14 dni od dnia zawiadomienia Wykonawcy o stwierdzeniu usterki lub awarii w pracy mikrobusu. W okresie naprawy mikrobusu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia na swój koszt mikrobusu zastępczego. Gmina ma prawo podjąć decyzję o podstawieniu mikrobusu zastępczego we własnym zakresie i obciążyć kosztami z tym związanymi Wykonawcę. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wykonywanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, serwisu oraz innych usług związanych z eksploatacją pojazdu w autoryzowanej stacji obsługi na terenie województwa opolskiego oraz dostawy części zamiennych. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas w którym Zamawiający nie mógł z mikrobusu korzystać. Do oferty należy dołączyć fotografie albo rysunki przedstawiające wygląd zewnętrzny oferowanego modelu pojazdu oraz wygląd wewnętrzny Odbiór mikrobusu nastąpi w siedzibie Sprzedającego. (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy - Dz.U. z 29 listopada 2007 r. Nr 223 poz. 1655). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki ogólne i szczegółowe określone w punkcie 6 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej siwz. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczanie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.otmuchow.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach