Przetargi.pl
Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości i prawidłowego stanu sanitarnego w obiektach Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Szpitalna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 5065100 , fax. 25 7591666
  • Data zamieszczenia: 2019-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 37
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 5065100, fax. 25 7591666
    REGON: 71235110000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmm.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzileny publiczny zespół opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości i prawidłowego stanu sanitarnego w obiektach Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości i prawidłowego stanu sanitarnego w obiektach Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej przy ul. Szpitalna 37a budynek H oraz Przychodni Lekarskiej przy ul. Kościuszki 9 w Mińsku Mazowieckim, a także dbałość o tereny zewnętrzne. Realizacja usług odbywać się będzie całodobowo, w dni robocze, wolne od pracy i święta, w sposób zapewniający najwyższą jakość i bezkolizyjne jej świadczenie podczas pobytu pacjenta, pracy personelu i wykonywanych zabiegów. Utrzymanie czystości w SPZOZ polega na: - utrzymaniu czystości w obiektach według określonych stref, a przede wszystkim na szybkim i sprawnym usuwaniu wszelkich zanieczyszczeń i substancji mogących sprzyjać rozwojowi i namnażaniu drobnoustrojów patogennych, - przestrzeganiu procedur epidemiologicznych wyznaczonych dla każdej strefy czystości; Utrzymanie czystości w obiektach SPZOZ odbywać się będzie zgodnie z częstotliwością i rodzajem czynności zależnym od obszaru i rodzaju pomieszczeń, przy użyciu sprzętu i środków dezynfekcyjnych wymaganych przez Zamawiającego w budynkach o łącznej powierzchni użytkowej zgodnie z załącznikiem nr 6 (Zadanie nr 1), 6a (Zadanie nr 2), sprzątanie terenów zewnętrznych o powierzchni zgodnie z załącznikami 7a oraz czyszczenia dachów i rynien w budynkach SPZOZ w Mińsku Mazowieckim zgodnie z załącznikiem numer 7 (Zadanie nr 3). Wykaz powierzchni pomieszczeń z podziałem na rodzaje i przeznaczenie, korytarzy i klatek schodowych jest przedstawiony w Załączniku nr 6, 6a Wykaz powierzchni terenów zewnętrznych zamieszczony w Załączniku nr 7a, wykaz budynków SPZOZ w Mińsku Mazowieckim wytypowanych do czyszczenia dachów i rynien w Załączniku nr 7 Komórki organizacyjne ul. Szpitalna 37a : Budynek H - Administracja, pracująca w godzinach 7.30 – 15.05 - Wykaz pomieszczeń przedstawiono w Załączniku nr 6 Komórki organizacyjne przy ul. Kościuszki 9 Przychodnia Lekarska, pracująca w godzinach 7.00 –19.00 - Wykaz gabinetów i pomieszczeń przedstawiono w Załączniku nr 6a Do zadania nr 2 zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę: Certyfikat ISO 14001 (zarządzania środowiskiem) lub równoważny w zakresie utrzymania czystości Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje Załącznik A - opis przedmiotu zamówienia do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ogólna charakterystyka obiektów oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarte są w załącznikach do SIWZ, które są jej integralną częścią. 1. Wykonawca uzupełni plan higieny Załącznik nr 3 (dotyczy zadania nr 1 i 2) o nazwy preparatów dezynfekcyjnych i myjąco-czyszczących w oparciu o wymogi szczegółowe Zamawiającego dla preparatów dezynfekcyjnych i myjąco-czyszczących zawartych w punkcie IX załącznika A – załączy do oferty. 2. Wykonawca przedstawi dokumenty dla każdego proponowanego preparatu – przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 4 i 4a (dotyczy zadania nr 1 i 2): a. Ulotka w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika. b. Karta charakterystyki substancji chemicznej dla oferowanego produktu, o ile są wymagane dla danego produktu – dotyczy substancji klasyfikowanych jako niebezpieczne. c. Dokumenty: wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych (zgłoszenie do rejestru medycznego) pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. d. Badania potwierdzające skuteczność działania preparatu w wymaganym spektrum w obszarze medycznym Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów zgodnie z pkt. VII ppkt. 9 SIWZ 3. Wykonawca przedstawi uzupełniony wykaz środków dezynfekcyjnych i myjąco-czyszczących zgodnie z Załącznikiem nr 4, 4a (dotyczy zadania nr 1 i 2) - załączy do oferty 4. Wykonawca przedstawi instrukcję/procedurę (dotyczy zadania nr 2): - technologii prania odzieży ochronnej i roboczej, ścierek, nakładek na mopy - postępowania z czystą odzieżą ochronną, ścierkami i nakładkami na mopy - mycia i dezynfekcji wózków transportowych (inwalidzkich) – przed podpisaniem umowy 5. Wykonawca przedstawi (dotyczy zadania nr 2) Certyfikat ISO 14001 (zarządzania środowiskiem) lub równoważny w zakresie utrzymania czystości ) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów zgodnie z pkt. VII ppkt. 9 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90900000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 4) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 5) Inne dokumenty wymagane do załączenia do oferty: Wykonawca uzupełni plan higieny Załącznik nr 3 (dotyczy zadania nr 1 i 2) o nazwy preparatów dezynfekcyjnych i myjąco-czyszczących w oparciu o wymogi szczegółowe Zamawiającego dla preparatów dezynfekcyjnych i myjąco-czyszczących zawartych w punkcie IX załącznika A. Wykonawca przedstawi uzupełniony wykaz środków dezynfekcyjnych i myjąco-czyszczących zgodnie z Załącznikiem nr 4, 4a (dotyczy zadania nr 1 i 2)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach