Przetargi.pl
Świadczenie usług kompleksowego sprzątania, koszenia oraz odśnieżania na potrzeby Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
    Rynek 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
    REGON: 65061400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług kompleksowego sprzątania, koszenia oraz odśnieżania na potrzeby Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie kompleksowego sprzątania, koszenia oraz odśnieżania na potrzeby Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego utrzymania czystości Hali Targowej przy ul. Targowej 6 w Rzeszowie obejmującego co najmniej:  sprzątanie obiektu z wszelkich nieczystości (gum i śmieci, itp.),  sprzątanie posadzek i schodów z częstotliwością zapewniającą czystość oraz bezpieczeństwo dla użytkowników (zamiatanie, mycie ręczne – w miarę potrzeb, mycie maszynowe – w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu w okresie letnim, nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu w okresie zimowym),  utrzymanie w czystości ciągów komunikacyjnych, wejść do budynku, wind, parapetów, grzejników, poręczy na klatkach schodowych, drzwi, ościeżnic, balustrad, przestrzeni między stoiskami, konstrukcji metalowych stanowisk handlowych, gablot, tablic informacyjnych,  mycie obustronne okien (na zewnątrz i wewnątrz budynku), obustronna powierzchnia przeszklona około 682 m2, mycie co najmniej raz w roku w miesiącu kwietniu lub maju,  utrzymanie w czystości toalety polegające na co najmniej myciu i dezynfekcji umywalek, muszli klozetowych, armatury – minimum raz dziennie (Wykonawca nie zapewnia środków higienicznych),  mycie szyb drzwi wejściowych oraz drzwi wiatrołapów oraz usuwanie pozostałości po klejach i taśmach- na bieżąco,  utrzymanie w czystości schodów zewnętrznych do piwnicy od strony ul. 8 Marca,  utrzymanie w czystości terenu przed wejściami do budynku,  mycie kontenerów na odpady komunalne 2 razy w miesiącu w miesiącach: czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień. oraz do bieżącego utrzymania czystości na placach targowych (przy ul. Targowej, Moniuszki, Staszica, Broniewskiego, Kochanowskiego, Wyspiańskiego, Dworaka wraz z drogami wewnętrznymi) i parkingach (przy ul. Kilara, Dworaka), obejmującego co najmniej:  sprzątanie placu/parkingu z wszelkich nieczystości, śmieci, niedopałków, szkła itp.,  zamiatanie terenu placu/parkingu,  sprzątanie i mycie stołów bazarowych,  opróżnianie koszy,  ugniatanie odpadów w kontenerach Zamawiającego,  usuwanie zastoisk wodnych z nawierzchni placu/parkingu,  okresowe koszenie trawy z częstotliwością co najmniej co 3 tygodnie – koszenie dotyczy także terenów przyległych do placu/parkingu w odległości do 1 m; koszenie powinno odbywać się za pomocą lekkiego sprzętu np. kosiarek spalinowych; skoszoną trawę Wykonawca zobowiązany jest wywieźć we własnym zakresie w dniu zakończenia koszenia,  usuwanie chwastów i przerostów roślin znajdujących się na terenie placu/parkingu oraz po wewnętrznej i zewnętrznej stronie ogrodzenia placu/parkingu,  grabienie i usuwanie opadłych liści,  odśnieżanie nawierzchni oraz likwidowanie gołoledzi,  mycie kontenerów na odpady komunalne 2 razy w miesiącu w miesiącach: czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień (dot. pkt. 3 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, pozycja: 2,3,4,6,7 Tabeli). Bieżące utrzymanie czystości obejmuje także krawężniki i tereny przyległe do placu/parkingu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji i wzór umowy wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) na zasadach określonych w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach