Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraju.

Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Plac Wolności 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6869600 , fax. 84 6869665
  • Data zamieszczenia: 2014-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
    Plac Wolności 16 16
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6869600, fax. 84 6869665
    REGON: 95036902000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych (zajęć dodatkowych) w ramach Projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraju współfinansowanego z europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym kapitału Ludzkiego w ramach projektu IX, Działanie 9.1. 2. Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne na podstawie programu i harmonogramu przygotowanego przez wykonawcę i zaakceptowanego przez dyrektora szkoły. 3. Do obowiązków wykonawcy- prowadzącego zajęcia dodatkowe należą m.in.: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w terminie maksymalnym od 01.09.2014r. do 30.06.2015 r. zgodnie z projektem, w godzinach 8.00-18.00, min. 1 raz w tygodniu w zależności od całkowitej liczby godzin w ramach danych zajęć, Dokumentowanie zajęć dodatkowych lista obecności, tematyka zajęć, Prowadzenie dzienników zajęć lekcyjnych; napisanie programu zajęć, analiza ocen na początek, po I semestrze, na koniec trwania projektu. Test wiedzy na początek, po I semestrze, na koniec trwania projektu. Szczegółowa analiza testu wiedzy. Napisanie sprawozdania semestralnego. w przypadku braku możliwości realizacji zajęć w wyznaczonym terminie zgodnie z harmonogramem z powodów niezależnych od wykonawcy, możliwe jest przeprowadzenie takich zajęć w innym terminie po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 4. Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny wynosi 45 minut godzina lekcyjna nieprzerwanej pracy 5. Przedmiot zamówienia podzielony został na 157 części: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego, ul. 3-go Maja 3 w Biłgoraju: Część nr 1 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej 3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8, 1h w tygodniu, Liczba godzin: 90 Część nr 2 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej 2 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60 Część nr 3 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej 2 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60 Część nr 4 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami językowymi 3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 90 Część nr 5 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami językowymi 3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 90 Część nr 6 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami językowymi 3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 90 Część nr 7 Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla uczniów klas IV-VI 1 grupa - ilość uczniów w grupie 1,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 8 Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla uczniów klas IV-VI 2 grupy - ilość uczniów w grupie 1,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60 Część nr 9 Prowadzenie zajęć logopedycznych 5 grup - ilość uczniów w grupie 2-4,1h w tygodniu, Liczba godzin: 150 Część nr 10 Prowadzenie zajęć logopedycznych 5 grup - ilość uczniów w grupie 2-4,1h w tygodniu, Liczba godzin: 150 Część nr 11 Prowadzenie zajęć terapeutycznych 3 grupy- ilość uczniów w grupie 8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 90 Część nr 12 Udzielanie porad psychologiczno-pedagogicznych 100 grup- ilość uczniów w grupie 4-6,1h na grupę w ciągu całego projektu, 3-4h w tygodniu, Liczba godzin: 100 Część nr 13 Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych 2 grupy - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60 Część nr 14 Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 15 Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 16 Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 17 Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 18 Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 19 Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 20 Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym, 1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 21 Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym, 1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 22 Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym, 1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 23 Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym, 1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 24 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne klas IV-VI 1 grupa- ilość uczniów w grupie 8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 25 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne klas IV-VI 1 grupa- ilość uczniów w grupie 8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 26 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne klas IV-VI 1 grupa- ilość uczniów w grupie 8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 27 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 4 grup - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu. Liczba godzin: 120 Część nr 28 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 4 grup - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 120 Część nr 29 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 4 grup - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 120 Część nr 30 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 31 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 32 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 33 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 34 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe 1 grupa - ilość uczniów w grupie 6,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 35 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe 1 grupa - ilość uczniów w grupie 6,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 36 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 1 grupa - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 37 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 1 grupa - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 38 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 1 grupa - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 39 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia plastyczne uczniów z klas IV- VI 1 grupa - ilość uczniów w grupie 8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 40 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i umiejętności sportowe 2 grupy - ilość uczniów w grupie 6,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60 Część nr 41 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i umiejętności sportowe 2 grupy - ilość uczniów w grupie 7-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60 Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Polna 3 w Biłgoraju, Część nr 42 Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla uczniów klas I-III 2 grupy - 5-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 55 Część nr 43 Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla uczniów klas IV-VI 6 grup - 5-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 55 Część nr 44 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej dla uczniów klas I-III 2 grupy - 6-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 55 Część nr 45 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej dla uczniów klas IV-VI 2 grupy - 6-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 55 Część nr 46 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami językowymi 2 grupy - 5 uczniów w grupie, Liczba godzin: 55 Część nr 47 Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim 1 grupa - 1 uczeń, Liczba godzin: 70 Część nr 48 Prowadzenie zajęć logopedycznych 5 grup - 3-4 uczniów w grupie, Liczba godzin: 91 Część nr 49 Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej 3 grupy - 4-5 uczniów w grupie, Liczba godzin: 105 Część nr 50 Prowadzenie zajęć terapeutycznych 2 grupy - 5 uczniów w grupie, Liczba godzin: 35 Część nr 51 Prowadzenie porad psychologiczno-pedagogicznych 40 grup - 96 uczniów, Liczba godzin: 70 Część nr 52 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności polonistyczne uczniów klas I-III 2 grupy - 4-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 50 Część nr 53 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności polonistyczne uczniów klas IV-VI 3 grupy - 4-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 50 Część nr 54 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności matematyczne uczniów klas I-III 1 grupa - 8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 50 Część nr 55 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności matematyczne uczniów klas IV-VI 2 grupy - 8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 50 Część nr 56 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności językowe 3 grupy - 8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 65 Część nr 57 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności przyrodnicze 3 grupy - po 7 uczniów w grupie, Liczba godzin: 105 Część nr 58 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności historyczne i regionalne 2 grupy - po 8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 105 Szkoła Podstawowa Nr 5 im. ks. Jana Twardowskiego, ul. Nadstawna 62a w Biłgoraju: Część nr 59 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej 2 grupy po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 60 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy polonistycznej 1 grupa, ilość uczniów w grupie - 5, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 61 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy polonistycznej 2 grupy po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 62 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy polonistycznej 1 grupa, ilość uczniów w grupie - 4, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 63 Prowadzenie zajęć logopedycznych 1 grupa, ilość uczniów w grupie - 3, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 64 Prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 1 grupa, ilość uczniów w grupie - 5, 2h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 65 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy z j. angielskiego 2 grupy po 6-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 66 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy z j. angielskiego 2 grupy po 6-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 67 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy z j. angielskiego 2 grupy po 6-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 68 Prowadzenie zajęć terapeutycznych 1 grupa, ilość uczniów w grupie - 7, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 69 Udzielanie porad psychologiczno-pedagogicznych 24 grupy po 7-8 osób, 1 h na grupę, 1-2h tyg. Liczba godzin: 24 Część nr 70 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych 2 grupy po 29-30 uczniów, zajęcia prowadzone w zespole klasowym, 2h tyg. Liczba godzin: 120 Część nr 71 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych zajęcia prowadzone w zespole klasowym - 1 grupa, ilość uczniów w grupie 27, 2h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 72 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych zajęcia prowadzone w zespole klasowym - 1 grupa, ilość uczniów w grupie 28, 2h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 73 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 1 grupa, liczba uczniów w grupie - 8, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 74 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne 2 grupy liczące po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 75 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne 1 grupa, ilość uczniów w grupie 8, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 76 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne 1 grupa, ilość uczniów w grupie 6, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 77 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 4 grupy liczące po 3-5 osób, 1h co 2 tydzień dla grupy, Liczba godzin: 60 Część nr 78 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia informatyczne 1 grupa, liczba uczniów w grupie - 6, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 79 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia informatyczne 1 grupa, liczba uczniów w grupie - 3, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 80 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia plastyczne 2 grupy liczące po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 81 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia plastyczne 2 grupy liczące po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 82 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia plastyczne 2 grupy liczące po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 83 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia plastyczne 2 grupy liczące po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 84 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia historyczne 1 grupa, ilość uczniów w grupie - 5, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 85 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia sportowe 1 grupa, ilość uczniów w grupie - 8, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 86 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe 3 grupy liczące po 7-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 90 Część nr 87 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe 3 grupy liczące po 7-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 90 Część nr 88 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe 2 grupy liczące po 7-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 89 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe 2 grupy liczące po 7-8 uczniów, 1-2h tyg. Liczba godzin: 90 Miejski Zespół Szkół , ul. Sienkiewicza 6 w Biłgoraju: Część nr 90 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji I-III SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 91 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -IV-VI SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 92 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -I-III G Liczba godzin: 30 Część nr 93 Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia I-III SP Liczba godzin: 30 Część nr 94 Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia I-III SP Liczba godzin: 30 Część nr 95 Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia I-III SP Liczba godzin: 30 Część nr 96 Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia I-III SP Liczba godzin: 30 Część nr 97 Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia I-III SP Liczba godzin: 30 Część nr 98 Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia IV-VI SP Liczba godzin: 30 Część nr 99 Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia IV-VI SP Liczba godzin: 30 Część nr 100 Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla uczniów niepełnosprawnych I-III SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 101 Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla uczniów niepełnosprawnych IV-VI SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 102 Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla uczniów niepełnosprawnych I-III G 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 103 Prowadzenie zajęć dla z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -I-III SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 104 Prowadzenie zajęć dla z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -IV-VI SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 105 Prowadzenie zajęć dla z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji- I-III G 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 106 Prowadzenie zajęć logopedycznych 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 107 Prowadzenie zajęć logopedycznych wspomagających komunikację alternatywną 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 108 Prowadzenie zajęć poradnictwa edukacyjno-zawodowego 10 grup, Liczba godzin: 10 Część nr 109 Udzielanie porad psychologiczno-pedagogicznych 35 grup, Liczba godzin: 35 Część nr 110 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -klasa III SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 111 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -klasa III SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 112 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -VI SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 113 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -VI SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 114 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -IIIG 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 115 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -IIIG 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 116 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -IIIG 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 117 Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych- VI SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 118 Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych- VI SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 119 Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych IIIG 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 120 Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych IIIG 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 121 Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych IIIG 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 122 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne I-III SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 123 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne IV-VI SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 124 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne I-III G 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 125 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania historyczne IV-VI SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 126 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania historyczne I-III G 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 127 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze IV-VI SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 128 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze I-III G 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 129 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania komputerowe IV-VI SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 130 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania komputerowe I-III G 1 grupa, Liczba godzin: 30 Gimnazjum Nr 1, im. Świętej Jadwigi Królowej ul. Tadeusza Kościuszki 41 w Biłgoraju Część nr 131 Udzielanie porad psychologiczno-pedagogicznych 10 grup, liczba godzin: 30 Część nr 132 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych 3 grupy, liczba godzin: 90 Część nr 133 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych 3 grupy, liczba godzin: 90 Część nr 134 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych 4 grupy, liczba godzin: 120 Część nr 135 Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych 5 grup, liczba godzin: 150 Część nr 136 Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych 5 grup, liczba godzin: 150 Część nr 137 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe 1 grupa, liczba godzin: 30 Część nr 138 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe 1 grupa, liczba godzin: 30 Część nr 139 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 1 grupa, liczba godzin: 30 Część nr 140 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 1 grupa, liczba godzin: 30 Część nr 141 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 1 grupa, liczba godzin: 30 Część nr 142 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia historyczne i regionalne 1 grupa, liczba godzin: 30 Część nr 143 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia historyczne i regionalne 1 grupa, liczba godzin: 30 Część nr 144 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia informatyczne 1 grupa , liczba godzin: 30 Gimnazjum nr 2 im. Stefana Batorego, ul. Nadstawna 62A w Biłgoraju Część nr 145 Prowadzenie zajęć terapeutycznych 1 grupa 5-8 uczniów, Liczba godzin: 160 Część nr 146 Udzielanie porad psychologiczno-pedagogicznych 14 grup uczniów, Liczba godzin: 28 Część nr 147 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności informatyczne 1 grupa 3-8 uczniów, Liczba godzin: 30 Część nr 148 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności historyczne i regionalne 1 grupa 5-8 uczniów, Liczba godzin: 30 Część nr 149 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności historyczne i regionalne 1 grupa 5-8 uczniów, Liczba godzin: 30 Część nr 150 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności przyrodnicze 1 grupa- 6-8 uczniów, Liczba godzin: 30 Część nr 151 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności przyrodnicze 1 grupa- 5-8 uczniów, Liczba godzin: 30 Część nr 152 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności wokalne 1 grupa-5-8 uczniów, Liczba godzin: 30 Część nr 153 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności językowe 1 grupa-6- 8 uczniów, Liczba godzin: 30 Część nr 154 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności plastyczne 1 grupa 3-8 uczniów, Liczba godzin: 30 Część nr 155 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych 2 grupy po 30-32 osoby, Liczba godzin: 60 Część nr 156 Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych 2 grupy po 15uczniów, Liczba godzin: 60 Część nr 157 Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych 2 grupy po 15-16 uczniów, Liczba godzin: 60 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) przeprowadzenia zajęć stanowiących przedmiot zamówienia w sposób rzetelny, w wymiarze i w terminach wynikających z harmonogramu ogólnego, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, b) zrealizowania przedmiotu zamówienia przez osoby, które będą posiadać co najmniej kwalifikacje (wykształcenie) i doświadczeniem szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ; c) przed zawarciem umowy przygotowania ramowego programu zajęć, który będzie dostosowany do potrzeb uczestników zgodnie z założonymi celami poszczególnych części zamówienia określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca tworząc ramowy program powinien również uwzględnić przepisy prawa wymienione w rozdziale IV pkt 10 niniejszej SIWZ, tematykę danych zajęć. Ostateczna wersja ramowego programu zajęć powinna być uzgodniona i zaakceptowana przez szkolnego koordynatora szkolnego i przez pracownika ds. nadzoru pedagogicznego poprzez złożenie podpisu na ramowym programie nauczania przez w/w osoby. d) doboru metody, formy pracy oraz środków dydaktycznych adekwatnie do możliwości uczestników, e) dbania o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji zajęć (odpowiedzialność materialna za mienie w sali dydaktycznej); f) przestrzegania obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutu szkoły oraz zasady BHP i ppoż. g) współpracy z kierownikiem projektu, h) współpracy ze szkolnym koordynatorem, pracownikiem ds. nadzoru pedagogicznego w kwestii ustalania aktualnego harmonogramu realizacji zajęć, informowania o wszelkich zmianach i odstępstwach w ich prowadzeniu, informowania o frekwencji na prowadzonych zajęciach, i) prowadzenia zajęć zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem; zmiany do harmonogramu będą wymagały wcześniejszej zgody kierownika projektu, j) prowadzenia dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami PO KL, w tym do sporządzania miesięcznych ewidencji godzin pracy, k) wspomagać promocję i ewaluację projektu, w tym prawidłowe oznakowanie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, l) przygotowania i przeprowadzenia na pierwszych i ostatnich zajęciach sprawdzianu wiedzy i umiejętności uczestników pozwalającego zweryfikować osiągnięte wskaźniki realizacji projektu m) prowadzenia dokumentacji zgodnie z wymogami przepisów oświatowych, w szczególności do prowadzenia dzienników zajęć wraz z potwierdzaniem frekwencji uczestników (listy obecności) i do bieżącego przekazywania pełnej dokumentacji szkolnemu koordynatorowi z danej szkoły po zakończeniu zajęć, n) sprawowania opieki nad bezpieczeństwem uczestników podczas zajęć, i przerw pomiędzy zajęciami, o) aktualizowania danych niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy (np. adres, konto bankowe, oświadczenia, itp.) p) brania udziału w spotkaniach organizowanych przez kierownika Projektu w związku z realizacją Projektu. 7. Wykonawca realizując przedmiotu zamówienie musi przestrzegać przepisów prawa, w szczególności wynikających z: 1) ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.), 2) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 83 poz. 562 z późn. zm.), 3) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół. (Dz. U. z 2012r. poz. 977 ), 4) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie dopuszczania do użytku w szkole programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania do użytku szkolnego podręczników (Dz. U z 2012r. poz. 752). 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji i oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będzie dokonywał pracownik ds. nadzoru pedagogicznego. Wykonawca podda się także kontroli, w tym niezapowiedzianej, przez uprawnione organy nadzoru i kontroli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umbilgoraj.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach