Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu pod nazwą Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania II edycja współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

Powiat Rypiński ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2802432 , fax. 054 2802549
  • Data zamieszczenia: 2011-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rypiński
    ul. Warszawska 38 38
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2802432, fax. 054 2802549
    REGON: 91086912700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.rypinski.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu pod nazwą Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania II edycja współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Zespołu Szkół Nr 5 w Rypinie, Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie, Zespołu Szkół nr 3 w Rypinie, Zespołu Szkół Nr 4 w Nadrożu prowadzących kształcenie zawodowe dla których organem prowadzącym jest Powiat Rypiński w ramach projektu pod nazwą Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania II edycja współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Usługi realizowane będą w terminie od dnia podpisania umowy do 31 maja 2012 r. w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) od poniedziałku do soboty. W zajęciach pozalekcyjnych będą uczestniczyć grupy uczniów wyłonionych na podstawie przeprowadzonego wcześniej naboru. Zajęcia będą realizowane wg harmonogramu dostosowanego do planu zajęć grup uczniów w poszczególnych szkołach. W związku z tym, że usługi edukacyjne stanowią zajęcia pozalekcyjne ich program musi być zgodny z podstawą programową realizowaną przez daną szkołę. 2. Prowadzący zajęcia zobowiązany będzie do: a) przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych w okresie od dnia podpisania umowy do 31 maja 2012 r.; b) przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z przyjętym regulaminem rekrutacji podpisanym przez Dyrektora danego Zespołu Szkół i koordynatora terenowego, c) opracowania programu zajęć pozalekcyjnych z wyszczególnieniem celu głównego, celów szczegółowych oraz rezultatów wynikających z rodzaju przeprowadzonych zajęć, zaakceptowane przez Dyrektora danego Zespołu Szkół oraz Koordynatora Projektu, d) prowadzenia zajęć pozalekcyjnych zgodnie ze szczegółowym harmonogramem zajęć ustalonym przez Dyrektora danego Zespołu Szkół - harmonogram zajęć pozalekcyjnych nie może kolidować z planem zajęć poszczególnych grup i może być modyfikowany przez Dyrektora Szkoły w uzasadnionych przypadkach, e) dokumentowania zajęć pozalekcyjnych poprzez wpisy w dzienniku zajęć i prowadzenie list obecności, f) prowadzenia miesięcznej karty czasu pracy, którą po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego należy dostarczyć do koordynatora terenowego, g) wspomagania promocji i ewaluacji, w tym w szczególności obowiązek prawidłowego oznakowania pomieszczenia, w którym odbywają się zajęcia pozalekcyjne, h) ponoszenia odpowiedzialności materialnej za mienie znajdujące się w sali dydaktycznej, w której prowadzone są zajęcia, i) bieżącego informowania koordynatora terenowego o frekwencji na prowadzonych zajęciach pozalekcyjnych, j) osiągnięcia przyjętych w ramach projektu wskaźników produktu, tj. liczby uczniów uczestniczących w zajęciach w ramach danej grupy oraz realizacji założonych celów poszczególnych zajęć w projekcie, k) przestrzegania zasad BHP i ppoż. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.rypinski.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach