Przetargi.pl
Realizacja dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla młodzieży w ramach projektu Mój start w życie zawodowe IV

Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim ogłasza przetarg

  • Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Kościuszki 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3881300 , fax. 052 3881303
  • Data zamieszczenia: 2014-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim
    ul. Kościuszki 11 11
    89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3881300, fax. 052 3881303
    REGON: 09236152200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla młodzieży w ramach projektu Mój start w życie zawodowe IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla młodzieży w ramach projektu Mój start w życie zawodowe IV. 2. Zajęcia będą odbywać się na terenie szkół wymienionych w pkt.9.1; 9.2; 9.3, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 8 ustalonym przez Zamawiającego, w oparciu o opracowane przez Wykonawcę programy zajęć uwzględniające wymagania określone w SIWZ. 3. Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla młodzieży obejmują: 3.1 Zajęcia edukacyjne z zakresu przedsiębiorczości. Celem zajęć jest przygotowanie uczniów do wejścia na rynek pracy. Zajęcia prowadzone będą w okresie XI 2014 r.- II 2015 r., w systemie np. 1x2h tygodniowo- łącznie 20h/grupę (8 h w 2014 r. i 12 h w 2015 r.), w grupach 8 osobowych. W ramach każdej grupy Wykonawca zorganizuje min. po 2 wizyty (każda trwająca 2 h) w przedsiębiorstwach przybliżające możliwość poznania specyfiki pracy różnych branż i zawodów oraz po 1 spotkaniu (trwającym 2h) z Przedsiębiorcą w celu wskazywania pozytywnych wzorców w zakresie podejmowania własnej działalności gospodarczej. Wyboru przedsiębiorstw z terenu województwa kujawsko- pomorskiego dokona Prowadzący zajęcia w uzgodnieniu ze Szkolnym Koordynatorem Projektu pod kątem kierunków kształcenia uczniów. 3.2 Zajęcia indywidualnego doradztwa zawodowego w wymiarze 3h/osobę obejmującego elementy doradztwa w zakresie zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej dla 35 uczniów oraz doradztwa edukacyjno- zawodowego związanego z wyborem dalszych kierunków kształcenia ze szczególnym uwzględnieniem nauk ścisłych i technicznych dla 30 uczniów, w okresie X 2014 - V 2015 r. Podczas indywidualnych spotkań z doradcą wypracowane zostaną scenariusze edukacyjno- zawodowe przekazane uczniom na zakończenie zajęć. 3.3 Zajęcia z zakresu umiejętności interpersonalnych. Celem zajęć jest przygotowanie uczniów do wejścia na rynek pracy. Zajęcia prowadzone będą w okresie XI 2014 r.- III 2015 r., w systemie np. 1x2h tygodniowo - łącznie 30h/grupę (10 h w 2014 r. i 20 h w 2015r.), w grupach 8 osobowych. 3.4 Zajęcia specjalistyczne mechaniczne i kelnersko-gastronomiczne - warsztatowe w pracowniach szkolnych. Zajęcia prowadzone będą w okresie X 2014 r- VI 2015 r. w systemie np. 1x2h tygodniowo - łącznie 50h/grupę (16 h w 2014 r. i 34 h w 2015r.), w grupach 5 osobowych. Celem zajęć jest przygotowanie uczniów do wejścia na rynek pracy. 3.5 Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów egzaminacyjnych zawodowych. Celem zajęć jest podniesienie efektywności kształcenia w szkole. Zajęcia prowadzone będą w okresie X 2014 - VI 2015 r. w systemie np. 1x2h tygodniowo - łącznie 40h/grupę, w grupach 8 osobowych. 3.6 Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych. Celem zajęć jest podniesienie efektywności kształcenia w szkole. Zajęcia prowadzone będą w okresie X 2014 - IV 2015 r. w systemie np. 1x2h tygodniowo - łącznie 40h/grupę, w grupach 8 osobowych. 3.7 Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych. Celem zajęć jest podniesienie efektywności kształcenia w szkole. Zajęcia prowadzone będą w okresie X 2014 - VI 2015 r. w systemie np. 1x2h tygodniowo - łącznie 50h/grupę (16 h w 2014 r. i 34 h w 2015r.), w grupach 8 osobowych. 3.8 Indywidualne zajęcia wsparcia pedagogiczno- psychologicznego w wymiarze 5h/osobę. Prowadzący we współpracy z Wychowawcą opracuje i wprowadzi indywidualną ścieżkę wsparcia wobec ucznia, u którego zdiagnozowano taką potrzebę. Celem zajęć jest wzmocnienie opieki pedagogiczno- psychologicznej nad uczniami zagrożonymi przedwczesnym wypadnięciem z systemu szkolnictwa. Zajęcia winny się odbyć w okresie X 2014 - VI 2015 r 4. Zajęcia powinny odbywać się (godz. dydaktyczna trwa 45 min.) od poniedziałku do piątku po zajęciach lekcyjnych. Pomiędzy każdą godziną lekcyjną należy uwzględnić przerwę trwającą ok. 5 min. Czas przerwy nie jest wliczany do czasu zajęć. Zajęcia mogą być realizowane w trybie weekendowym (soboty - niedziele) tylko w porozumieniu z Zamawiającym i Dyrektorem szkoły. 5. Szczegółowy harmonogram zajęć ustali Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zgodnie z ramowym harmonogramem zajęć stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz pkt. 3.1 - 3.8. Ustalony szczegółowy harmonogram zajęć może być zmieniony tylko na wniosek Dyrektora szkoły, w której odbywają się zajęcia, ze względu na potrzeby szkoły (np. zmiany w planie zajęć obowiązkowych) albo na wniosek Wykonawcy, jednak tylko ze względu na wypadki losowe (np. choroba Prowadzącego zajęcia). 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wymiany zgłoszonych wykładowców na innych niż określonych w zał. nr 3 SIWZ. Jedynym odstępstwem od powyższej reguły może być udokumentowane zdarzenie losowe, którego nie można było przewidzieć. W takim wypadku zmiana może zostać dokonana wyłączenie za zgodą Zamawiającego, po przedstawieniu stosownych dokumentów dotyczących wykładowcy zastępczego tj. Wykładowca musi posiadać takie same lub lepsze kwalifikacje zawodowe od wykładowcy zgłoszonego w oświadczeniu - zał. nr 3 SIWZ. 7. Materiały biurowe do realizacji zajęć zabezpiecza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli, hospitacji i oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będzie dokonywała osoba posiadająca odpowiednie kwalifikacje i wyznaczona przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: przeprowadzenia zajęć dla uczniów w miejscu i terminach uzgodnionych z Zamawiającym, dołożenia wszelkich starań, ażeby zajęcia prowadzone były na najwyższym poziomie, stwarzając tym samym uczestnikom optymalne warunki do nauki. Wykonawca powinien również motywować uczestników do nauki tak aby zapewnić pełną frekwencję na zajęciach, bieżącego sprawdzania listy uczestników obecnych na zajęciach. Uczestnicy zobowiązani są do dokumentowania swojej obecności podpisem. Listy obecności Wykonawca przekazuje w wyznaczonych terminach Zamawiającemu, dopilnowania, aby podczas każdych zajęć sala lekcyjna zaopatrzona była w odpowiedni plakat informujący, że szkolenie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach POKL. Plakat informacyjny dostarcza Zamawiający, prowadzenia Dziennika zajęć określającego tematykę prowadzonych zajęć na podstawie opracowanego przez Wykonawcę programu zajęć. Dziennik dostarcza Zamawiający. Po zakończeniu całego cyklu zajęć, w ciągu 5 dni roboczych Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu uzupełniony dziennik zajęć, listy obecności itp. przestrzegania punktualnego rozpoczynania i kończenia zajęć. Niezwłocznego informowania Zamawiającego o każdym spóźnieniu. W przypadku spóźnienia - do odpracowania czasu w terminie uzgodnionym z grupą i Zamawiającym, uczestnictwa w kontrolach przeprowadzonych przez uprawnione podmioty, udostępniania dokumentacji i udzielania niezbędnych informacji, przeprowadzenia na zlecenie Zamawiającego ankietowego pomiaru jakości szkoleń Pomiar 1- lub 2 -krotny w zależności od długości formy wsparcia. Druki ankiet dostarczy Zamawiający. przygotowania i przeprowadzenia testów kompetencji dwukrotnie (na początku i końcu zajęć), wśród uczestników oraz dokonania analizy wyników tych testów i przekazanie ich Zamawiającemu. 9. Przedmiot zamówienia podzielony został na 54 odrębne zadania, różniących się miejscem przeprowadzenia zajęć oraz rodzajem zajęć z których każde stanowi odrębną część zamówienia. 9.1 Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla młodzieży w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych, ul. Przemysłowa 15, 89-400 Sępólno Krajeńskie 9.1.1 Część I - Zajęcia edukacyjne z zakresu przedsiębiorczości dla 1 grupy (20h) 9.1.2 Część II- Zajęcia edukacyjne z zakresu przedsiębiorczości dla 1 grupy (20h) 9.1.3 Część III- Zajęcia indywidualnego doradztwa zawodowego dla 20 osób (60h) 9.1.4 Część IV- Zajęcia z zakresu umiejętności interpersonalnych dla 1 grupy (30h) 9.1.5 Część V- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów egzaminacyjnych 9.1.6 Część VI- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów egzaminacyjnych 9.1.7 Część VII- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych - język polski, dla 1 grupy (40h) 9.1.8 Część VIII- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych -matematyka, dla 1 grupy (40h) 9.1.9 Część IX- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych -język niemiecki , dla 1 grupy (40h) 9.1.10 Część X- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych- język angielski, dla 1 grupy (40h) 9.1.11 Część XI- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów egzaminacyjnych zawodowych w zawodzie technik drogownictwa dla 1 grupy (40h) 9.1.12 Część XII- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka dla 1 grupy (50h) 9.1.13 Część XIII- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- geografia dla 1 grupy (50h) 9.1.14 Część XIV- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- ICT dla 1 grupy (50h) 9.1.15 Część XV- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- język rosyjski dla 1 grupy (50h) 9.1.16 Część XVI- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka dla 1 grupy (50h) 9.1.17 Część XVII Indywidualne zajęcia wsparcia pedagogiczno- psychologicznego dla 20 osób (100h) 9.2 Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla młodzieży w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, ul. Pocztowa 14b, 89-410 Więcbork, 9.2.1 Część XVIII- Zajęcia edukacyjne z zakresu przedsiębiorczości dla 1 grupy (20h) 9.2.2 Część XIX- Zajęcia indywidualnego doradztwa zawodowego dla 30 osób (90h) 9.2.3 Część XX- Zajęcia z zakresu umiejętności interpersonalnych dla 1 grupy (30h) 9.2.4 Część XXI- Zajęcia z zakresu umiejętności interpersonalnych dla 1 grupy (30h) 9.2.5 Część XXII- Zajęcia specjalistyczne kelnersko-gastronomiczne- warsztatowe w pracowni szkolnej dla 1 grupy (50h) 9.2.6 Część XXIII- Zajęcia specjalistyczne kelnersko-gastronomiczne- warsztatowe w pracowni szkolnej dla 1 grupy (50h) 9.2.7 Część XXIV- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów egzaminacyjnych zawodowych w zawodzie technik ekonomista dla 1 grupy (40h) 9.2.8 Część XXV- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów egzaminacyjnych zawodowych w zawodzie technik informatyk dla 1 grupy (40h) 9.2.9 Część XXVI- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów egzaminacyjnych zawodowych w zawodzie technik hotelarstwa dla 1 grupy (40h) 9.2.10 Część XXVII- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów egzaminacyjnych zawodowych w zawodzie sprzedawca dla 1 grupy (40h) 9.2.11 Część XXVIII- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych- j. polski, dla 1 grupy (40h) 9.2.12 Część XXIX- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych- matematyka, dla 1 grupy (40h) 9.2.13 Część XXX- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych- j. angielski, dla 1 grupy (40h) 9.2.14 Część XXXI- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych- j. niemiecki, dla 1 grupy (40h) 9.2.15 Część XXXII- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych- j. polski, dla 1 grupy (40h) 9.2.16 Część XXXIII- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych- j. niemiecki, dla 1 grupy (40h) 9.2.17 Część XXXIV- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka dla 1 grupy (50h) 9.2.18 Część XXXV- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- geografia dla 1 grupy (50h) 9.2.19 Część XXXVI- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - j. angielski dla 1 grupy (50h) 9.2.20 Część XXXVII- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - j. niemiecki dla 1 grupy (50h) 9.2.21 Część XXXVIII- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- przedmioty informatyczne dla 1 grupy (50h) 9.2.22 Część XXXIX Indywidualne zajęcia wsparcia pedagogiczno- psychologicznego dla 30 osób (150h) 9.3 Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla młodzieży w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego, ul. Kwiatowa 3, 89-422 Sypniewo, 9.3.1 Część XL- Zajęcia edukacyjne z zakresu przedsiębiorczości dla 1 grupy (20h) 9.3.2 Część XLI- Zajęcia indywidualnego doradztwa zawodowego dla 15 osób (45h) 9.3.3 Część XLII- Zajęcia z zakresu umiejętności interpersonalnych dla 1 grupy (30h) 9.3.4 Część XLIII- Zajęcia specjalistyczne mechaniczne- warsztatowe w pracowni szkolnej dla 1 grupy (50h) 9.3.5 Część XLIV- Zajęcia specjalistyczne mechaniczne- warsztatowe w pracowni szkolnej dla 1 grupy (50h) 9.3.6 Część XLV- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów egzaminacyjnych zawodowych w zawodzie technik rolnik dla 1 grupy (40h) 9.3.7 Część XLVI- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów egzaminacyjnych zawodowych w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych dla 1 grupy (40h) 9.3.8 Część XLVII- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów egzaminacyjnych zawodowych w zawodzie mechanik- operator pojazdów i maszyn rolniczych dla 1 grupy (40h) 9.3.9 Część XLVIII- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych- język polski, dla 1 grupy (40h) 9.3.10 Część XLIX- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych- matematyka , dla 1 grupy (40h) 9.3.11 Część L- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych- język angielski, dla 1 grupy (40h) 9.3.12 Część LI- Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów maturalnych- geografia dla 1 grupy (40h) 9.3.13 Część LII- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka dla 1 grupy (50h) 9.3.14 Część LIII- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- geografia dla 1 grupy (50h) 9.3.15 Część LIV Indywidualne zajęcia wsparcia pedagogiczno- psychologicznego dla 10 osób (50h)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Staż pracy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sepolno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach