Przetargi.pl
część III usługi edukacyjnej polegającej na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych i wsparcia psychologiczno - pedagogicznego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych kształcenia zawodowego w ramach projektu Zawodowy start w przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Powiat Żniński ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. Potockiego 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3031100 , fax. 52 3031302
  • Data zamieszczenia: 2014-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żniński
    ul. Potockiego 1 1
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3031100, fax. 52 3031302
    REGON: 09235116200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    część III usługi edukacyjnej polegającej na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych i wsparcia psychologiczno - pedagogicznego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych kształcenia zawodowego w ramach projektu Zawodowy start w przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest część III usługi edukacyjnej polegającej na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych i wsparcia psychologiczno-pedagogicznego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych kształcenia zawodowego w ramach projektu Zawodowy start w przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia części III, liczbę godzin do realizacji w poszczególnych latach oraz obowiązki nauczycieli przeprowadzających działania niezbędne do realizacji zajęć pozalekcyjnych zawiera załącznik nr 1 do s.i.w.z. - opis przedmiotu zamówienia. 3.Zajęcia pozalekcyjne odbywać się będą w terminach (data, godzina) wyznaczonych przez dyrektora szkoły, dostosowanych do planów zajęć obowiązkowych uczniów, aby umożliwić uczniom dojeżdżającym zakwalifikowanym do projektu uczestnictwo w zajęciach bez ponoszenia dodatkowych kosztów dojazdu, które nie podlegają refundacji w ramach projektu. Harmonogram zajęć pozalekcyjnych w zależności od potrzeb uczniów może być modyfikowany przez dyrektora szkoły z zastrzeżeniem konieczności realizacji działań zgodnie z harmonogramem projektu. Zajęcia pozalekcyjne odbywać się będą najczęściej 2 godziny tygodniowo na grupę od poniedziałku do piątku, w uzasadnionych sytuacjach mogą sporadycznie odbywać się w soboty. Wykonawca musi zagwarantować pełną dyspozycyjność nauczyciela do realizacji zajęć pozalekcyjnych wg terminów ustalonych przez dyrektora szkoły. Terminy te dyrektor ustalać będzie przynajmniej na okres 3 - miesięczny i przekazywać Wykonawcy z tygodniowym wyprzedzeniem. 4.W przypadku nagłych sytuacji losowych występujących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy, zmiana harmonogramu jest możliwa wyłącznie po uzgodnieniu między Wykonawcą a dyrektorem szkoły. Zmiany te wymagają niezwłocznego i skutecznego powiadomienia Biura Projektu (telefonicznie i mailem - edu@znin.pl) oraz Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu (kontrola.efs@kujawsko-pomorskie.pl) przez stronę z powodu której, nastąpiła zmiana harmonogramu. 5.Zajęcia pozalekcyjne, odbywać się będą w szkole z której zrekrutowani są uczniowie zgodnie z kolumną 6 załącznika Nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 6.Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę czy daną część zamówienia wykonawca powierzy podwykonawcy. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny jakości prowadzonych działań przez Wykonawcę. Ocenę będzie dokonywała osoba wyznaczona przez Zamawiającego. Wykonawca podda się także kontroli, w tym niezapowiedzianej, przez uprawnione organy nadzoru i kontroli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.znin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach