Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu pod nazwą Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania 3

Powiat Rypiński ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2802432 , fax. 54 2802549
  • Data zamieszczenia: 2013-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rypiński
    ul. Warszawska 38 38
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2802432, fax. 54 2802549
    REGON: 91086670300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrypinski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu pod nazwą Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów w następujących zespołach szkół: 1) Zespół Szkół Nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Rypinie, ul. Mławska 54, 87-500 Rypin; 2) Zespół Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie, ul. Dworcowa 11, 87-500 Rypin; 3) Zespół Szkół NR 3 im. Bogdana Chełmickiego w Rypinie, ul. Nowy Rynek 20, 87-500 Rypin; 4) Zespół Szkół Nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu, 87-515 Rogowo dla których organem prowadzącym jest Powiat Rypiński w ramach projektu pod nazwą Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania 3 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Usługi realizowane będą w terminie od dnia podpisania umowy - jednak nie wcześniej niż od 1 października 2013 r. - do 15 czerwca 2014 r. w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) od poniedziałku do soboty. W zajęciach pozalekcyjnych będą uczestniczyć grupy uczniów wyłonionych na podstawie przeprowadzonego wcześniej naboru. Zajęcia będą realizowane wg harmonogramu dostosowanego do planu zajęć grup uczniów w poszczególnych szkołach. W związku z tym, że usługi edukacyjne stanowią zajęcia pozalekcyjne ich program musi być zgodny z podstawą programową realizowaną przez daną szkołę. Jedna godzina przeprowadzonych zajęć jest rozumiana jako 1 godzina lekcyjna, czyli 45 minut. SZCZEGÓŁOWE OBOWIĄZKI NAUCZYCIELI przeprowadzających działania potrzebne do realizacji zajęć pozalekcyjnych w okresie od dnia podpisania umowy - jednak nie wcześniej niż od 1 października 2013 r. - do 15 czerwca 2014 r.; - obowiązki Wykonawcy: a) przeprowadzenia we współpracy z koordynatorem szkolnym rekrutacji uczniów zgodnie z przyjętym regulaminem rekrutacji oraz sporządzenie listy uczestników zajęć oraz listy rezerwowej, b) opracowania programu zajęć pozalekcyjnych z wyszczególnieniem celu głównego, celów szczegółowych oraz rezultatów wynikających z rodzaju przeprowadzonych zajęć zgodnych z harmonogramem projektu, c) prowadzenia zajęć pozalekcyjnych zgodnie ze szczegółowym harmonogramem zajęć ustalonym z Dyrektorem danego Zespołu Szkół - harmonogram zajęć pozalekcyjnych nie może kolidować z planem zajęć poszczególnych grup i może być modyfikowany przez Dyrektora Szkoły w uzasadnionych przypadkach, d) diagnoza przyrostu wiedzy uczniów i uczennic poprzez przeprowadzenie testu wiedzy na początek i na koniec cyklu wszystkich zajęć oraz do dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć, e) dokumentowania prowadzonych zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć w sposób zgodny z obowiązującymi zasadami. Dokument musi być opatrzony logotypami projektu, f) prowadzenia miesięcznych karty czasu pracy, które po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego należy dostarczyć do koordynatora szkolnego, g) w ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez informowanie uczniów o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej, wywieszenie informacji o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej podczas prowadzenia zajęć, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, h) ponoszenia odpowiedzialności materialnej za mienie znajdujące się w sali dydaktycznej, w której prowadzone są zajęcia, i) ponoszenia odpowiedzialności za uczniów w czasie trwania zajęć, j) przestrzegania zasad BHP i ppoż, k) wypracowanie i przekazanie uczniowi scenariusza edukacyjno-zawodowego - dotyczy części 4, 49, 50, 88 zamówienia - doradztwo zawodowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatrypinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach