Urząd Gminy w Jabłonnie ogłasza przetarg
- Adres: 23-114 Jabłonna, Majątek 22
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5610577 , fax. 081 5610065
- Data zamieszczenia: 2011-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Jabłonnie
Majątek 22 22
23-114 Jabłonna, woj. lubelskie
tel. 081 5610577, fax. 081 5610065
REGON: 00053516100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonna.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie gminy Jabłonna w roku szkolnym 2011-2012 w ramach projektu pt. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w szkołach podstawowych Gminy Jabłonna. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie gminy Jabłonna w roku szkolnym 2011-2012 w ramach pt.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w szkołach podstawowych gminy Jabłonna, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia przeprowadzone zostaną w okresie od września 2011 r. najpóźniej do 30 czerwca 2012 r. Zamówienie zostało podzielone na 36 części w sposób opisany poniżej. Za ofertę częściową rozumie się jedną z 36 części obejmujących odrębne rodzaje zajęć. Możliwe jest złożenie oferty na jedną lub więcej części. Godzina zajęć oznacza jednostkę lekcyjną w wymiarze 45 minut. Zajęcia będą realizowane po zakończeniu zajęć lekcyjnych (zgodnie z podstawa programową) w danym dniu. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w JABŁONNIE Część 1 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla klasy 1 (grupa 1); 30 godzin zajęć. Część 2 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla klasy 2 (grupa 2) ; 30 godzin zajęć. Część 3 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla klasy 3 (grupa 3) ; 30 godzin zajęć. Część 4 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla klasy 1 (grupa 1); 30 godzin zajęć. Część 5 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla klasy 2 (grupa 2) ; 30 godzin zajęć. Część 6 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla klasy 3 (grupa 3) ; 30 godzin zajęć. Część 7 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (1 grupa - dzieci z klas 1-3); 30 godzin zajęć. Część 8 - zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy (3 grupy - dzieci z klas 1-3); każda grupa po 30 godzin zajęć, łącznie 90 godzin zajęć Część 9 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla klasy 1 (grupa 1); 30 godzin zajęć. Część 10 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla klasy 2 (grupa 2); 30 godzin zajęć. Część 11 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla klasy 3 (grupa 3); 30 godzin zajęć. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w PIOTRKOWIE Część 12 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla klasy 2 (grupa 1); 30 godzin zajęć. Część 13 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla klasy 3 (grupa 2); 30 godzin zajęć. Część 14 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla klasy 3 (grupa3); 30 godzin zajęć. Część 15 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla klasy 2 (grupa 1); 30 godzin zajęć. Część 16 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla klasy 3 (grupa 2); 30 godzin zajęć. Część 17 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla klasy 3 (grupa 3); 30 godzin zajęć. Część 18 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (2 grupy: pierwsza grupa dzieci z klas 1-2, druga grupa dzieci z klas 3;) każda grupa po 30 godzin zajęć, łącznie 60 godzin zajęć. Część 19 - zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy (2 grupy: pierwsza grupa dzieci z klas 1-2, druga grupa dzieci z klas 3;) każda grupa po 30 godzin zajęć, łącznie 60 godzin zajęć. Część 20 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (1 grupa - dzieci z klas 1-3); 30 godzin zajęć. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w CZERNIEJOWIE Część 21 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla klasy 1 (grupa 1); 30 godzin zajęć. Część 22 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla klasy 2 (grupa 2); 30 godzin zajęć. Część 23 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla klasy 3 (grupa 3); 30 godzin zajęć. Część 24 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (1 grupa - dzieci z klas 1-3); 30 godzin zajęć. Część 25 - zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy (2 grupy - dzieci z klas 1-3); każda grupa po 30 godzin zajęć, łącznie 60 godzin zajęć. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w TUSZOWIE Część 26 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (2 grupy - dzieci z klas 1-3); każda grupa po 30 godzin zajęć, łącznie 60 godzin zajęć. Część 27 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (2 grupy - dzieci z klas 1-3); każda grupa po 30 godzin zajęć, łącznie 60 godzin zajęć. Część 28 - zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy (2 grupy - dzieci z klas 1-3); każda grupa po 30 godzin zajęć, łącznie 60 godzin zajęć. Część 29 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych w nauce języków obcych-język angielski (2 grupy - dzieci z klas 1-3); każda grupa po 30 godzin zajęć, łącznie 60 godzin zajęć. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w SKRZYNICACH Część 31 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (1 grupa - dzieci z klas 1-3); 30 godzin zajęć. Część 32 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (1 grupa - dzieci z klas 1-3); 30 godzin zajęć. Część 33 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (1 grupa - dzieci z klas 1-3); 30 godzin zajęć. Część 34 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (1 grupa - dzieci z klas 1-3); 30 godzin zajęć. Część 35 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (2 grupy: pierwsza grupa dzieci z klas 1-2, druga grupa dzieci z klas 3;) każda grupa po 30 godzin zajęć, łącznie 60 godzin zajęć. Część 36 - zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy (3 grupy - dzieci z klas 1-3); każda grupa po 30 godzin zajęć, łącznie 90 godzin zajęć. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w pracy z dziećmi klas I -III
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonna.bip.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW W RAMACH PROJEKTU PLATFORMY STARTOWEJ CONNECT
Dodano: 2016-07-27 - Usługi przeprowadzenia kursów tłumaczeń konsekutywnych (sekcja angielska, romańska, słowiańska) w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji
Dodano: 2016-05-24 - Zakup usługi przeprowadzenia cyklu warsztatów KickOff Session dla pomysłodawców projektów biznesowych w ramach platformy startowej: CONNECT
Dodano: 2016-05-20 - Realizacja certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje zawodowe w ramach projektu Geo4work - Rozwój kompetencji zawodowych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS i wzmocnienie ich konkurencyjności na nowoczesnym rynku pracy
Dodano: 2016-05-13 - Usługi przeprowadzenia kursów z zakresu specjalistycznego języka angielskiego i/lub niemieckiego oraz tłumaczeń konsekutywnych w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji z podziałem na części
Dodano: 2016-05-06 - Przetarg nieograniczony na zorganizowanie staży zagranicznych w ramach projektu Praktyki dla przyszłości
Dodano: 2015-12-11 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-09-29 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-08-18 - Przetarg nieograniczony na organizację bezpłatnych warsztatów dla dzieci i młodzieży szkolnej (szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła średnia) dotyczących tematyki ochrony bioróżnorodności fauny i flory morskiej w ramach projektu Dobry Klimat dla morza Good Climate for the Sea realizowanego w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2009-2014, nr PZP-01/08/2015
Dodano: 2015-08-13 - usługa nadzoru i sprawowania opieki merytorycznej nad Studentkami i Studentami kierunków: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne uczestniczącymi w zajęciach Opieka specjalistyczna nad osobą starszą - moduł na kierunkach: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne w czasie grupowych zajęć stażowych realizowanych w ramach projektu MEDFUTURE - Medyczne zawody przyszłości; nr sprawy UM-ZP-262-43/15
Dodano: 2015-07-16