Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w charakterze nauczyciela w ramach projektu Młodzi wiedzą więcej w Technikum w Zespole Szkół Ekonomicznych w Starogardzie Gdańskim, Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu i Zasadniczej Szkole Zawodowej Specjalnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Starogardzie Gdańskim

Zarząd Powiatu Starogardzkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Kościuszki 17
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 767 35 00 , fax. 58 767 35 05
  • Data zamieszczenia: 2013-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Starogardzkiego
    ul. Kościuszki 17 17
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 58 767 35 00, fax. 58 767 35 05
    REGON: 19168643700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstarogard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w charakterze nauczyciela w ramach projektu Młodzi wiedzą więcej w Technikum w Zespole Szkół Ekonomicznych w Starogardzie Gdańskim, Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu i Zasadniczej Szkole Zawodowej Specjalnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Starogardzie Gdańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w charakterze nauczyciela w ramach projektu Młodzi wiedzą więcej w Technikum w Zespole Szkół Ekonomicznych w Starogardzie Gdańskim, Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu i Zasadniczej Szkole Zawodowej Specjalnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Starogardzie Gdańskim Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 40 części. Wykonawca może złożyć ofertę na więcej niż jedna część zamówienia. Część I: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z rachunkowości na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część II: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z rachunkowości na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część III: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z rachunkowości na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część IV: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z technologii informacyjnej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część V: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z technologii informacyjnej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część VI: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z technologii informacyjnej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część VII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z technologii informacyjnej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część VIII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z technologii informacyjnej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część IX: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z technologii informacyjnej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część X: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z technologii informacyjnej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XI: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z technologii informacyjnej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z grafiki komputerowej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XIII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z grafiki komputerowej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI.2013 - VI. 2015. Część XIV: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z grafiki komputerowej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI .2015. Część XV: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z grafiki komputerowej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XVI: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z matematyki na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XVII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z języka niemieckiego na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XVIII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z języka angielskiego na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XIX: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z języka angielskiego na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XX: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z języka angielskiego na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXI: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z języka angielskiego na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z języka angielskiego na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXIII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z języka angielskiego na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI.2013 - VI. 2015. Część XXIV: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z informatyki na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXV: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z fizyki na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI.2013 - VI. 2015. Część XXVI: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z technologii gastronomicznej z towaroznawstwem na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 7 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXVII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z wyposażenia technicznego na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 7 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXVIII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z podstaw żywienia człowieka na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 7 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXIX: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z badań i oceny stanu środowiska na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXX: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z badań i oceny stanu środowiska na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXXI: Prowadzenie warsztatów pomiarów geodezyjnych na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXXII: Prowadzenie warsztatów pomiarów geodezyjnych na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXXIII: Prowadzenie warsztatów z nowoczesnej obróbki technologicznej surowców spożywczych na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXXIV: Prowadzenie warsztatów z nowoczesnej obróbki technologicznej surowców spożywczych na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXXV: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z matematyki na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXXVI: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z biologii na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXXVII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z biologii na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXXVIII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z chemii na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXXIX: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z chemii na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XL: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z fizykii na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Miejsce realizacji zajęć: Część I - XXV - Technikum w Zespole Szkół Ekonomicznych w Starogardzie Gdańskim Część XXVI-XXVIII - Zasadnicza Szkoła Zawodowa Specjalna w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Starogardzie Gdańskim Część XXIX-XL - Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu Do obowiązków każdego z prowadzących zajęcia będzie należało: - prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów i uczennic Technikum w Zespole Szkół Ekonomicznych w Starogardzie Gdańskim, Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu i Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Starogardzie Gdańskim rekrutowanych zgodnie z Regulaminem rekrutacji i udziału w projekcie (załącznik nr 8 do SIWZ) na poziomie wyrównawczym, wyrównujących dysproporcje edukacyjne powstałe w trakcie procesu kształcenia, obejmującego m.in. rozszerzenie wiedzy specjalistycznej w zawodach kucharza, technika ekonomisty, technika informatyka, technika organizacji reklamy, technika ochrony środowiska, technika geodety, technika żywienia i usług gastronomicznych, przeprowadzanie doświadczeń w oparciu o konkretne metody badawcze oraz analizy wyników przy użyciu pomocy naukowych zakupionych w ramach przedmiotowego projektu. - przekazywanie raz w semestrze raportu z badania dotyczącego wzrostu umiejętności i poziomu wiedzy nabytych przez uczniów i uczennice podczas zajęć pozalekcyjnych; niniejsze badanie powinno być przeprowadzone w formie testu opracowanego przez prowadzącego zajęcia, który wypełni każdy z uczniów; wynik należy przedstawić w formie arkusza kalkulacyjnego, na potrzeby monitoringu wyników prowadzący zajęć przeprowadzi również test wiedzy na początku realizacji zajęć w projekcie; - współpraca z koordynatorem projektu w zakresie monitoringu, ewaluacji i promocji projektu; - współpraca ze szkolnym asystentem wspierającym koordynatora w prawidłowej realizacji projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatstarogard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach