Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg
- Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 4725508 , fax. 18 4725502
- Data zamieszczenia: 2012-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli
ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7 7
33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
tel. 18 4725508, fax. 18 4725502
REGON: 49071400400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynica-zdroj.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Gminy Krynica-Zdrój
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Krynica - Zdrój w ramach realizacji projektu Lepszy start na dobry początek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów w klasach I - III szkół podstawowych na terenie Gminy Krynica - Zdrój w ramach realizacji projektu Lepszy start na dobry początek współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Zajęcia prowadzone będą w następujących szkołach podstawowych: a) Szkoła Podstawowa w Bereście, Berest 20, 33-380 Krynica-Zdrój; b) Szkoła Podstawowa w Tyliczu, ul. Kazimierza Wielkiego 9, 33-383 Tylicz; c) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Krynicy-Zdroju, ul. Piłsudskiego 91, 33-380 Krynica-Zdrój; d) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 158, 33-380 Krynica-Zdrój. 3. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014, po godzinach lekcyjnych, w następującym zakresie: 1) Szkoła Podstawowa w Bereście: - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników: 22 uczniów (3 grupy). - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, w tym także zagrożonych ryzykiem dyskalkuli. Łączna liczba godzin: 60, w tym w roku 2012: 6 godzin, w roku 2013: 54 godziny. Liczba uczestników: 16 uczniów (2 grupy). 2) Szkoła Podstawowa w Tyliczu: - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników: 15 uczniów (3 grupy). - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z wadami wymowy. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników: 12 uczniów (3 grupy). - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Łączna liczba godzin: 60, w tym w roku 2012: 6 godzin, w 2013: 54 godziny. Liczba uczestników: 10 uczniów (2 grupy). - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie. Łączna liczba godzin: 30, w tym w roku 2012: 3 godziny, w 2013: 27 godzin. Liczba uczestników: 8 uczniów (1 grupa). - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników 20 uczniów (3 grupy). 3) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Krynicy-Zdroju: - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników: 15 uczniów (3 grupy). - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Łączna liczba godzin: 120, w tym w roku 2012: 12 godzin, w roku 2013: 108 godzin. Liczba uczestników: 16 uczniów (4 grupy). - Zajęcia gimnastyczne korekcyjne dla dzieci z wadami postawy. Łączna liczba godzin: 60, w tym w roku 2012: 6 godzin, w 2013: 54 godziny. Liczba uczestników: 10 uczniów (2 grupy). - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Łączna liczba godzin: 60, w tym w roku 2012: 6 godzin, w roku 2013: 54 godzin. Liczba uczestników 16 uczniów (2 grupy). 4) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Krynicy-Zdroju: - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łączna liczba godzin: 180, w tym w roku 2012: 45 godzin, w roku 2013: 135 godzin. Liczba uczestników: 15 uczniów (3 grupy). - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Łączna liczba godzin: 180, w tym w roku 2012: 45 godzin, w roku 2013: 135 godziny. Liczba uczestników: 12 uczniów (3 grupy). - Zaburzenia rozwoju mowy - zajęcia logopedyczne. Łączna liczba godzin: 180, w tym w roku 2012: 60 godzin, w roku 2013: 120 godziny. Liczba uczestników: 16 uczniów (4 grupy). - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Łączna liczba godzin: 180, w tym w roku 2012: 60 godzin, w roku 2013: 120 godzin. Liczba uczestników: 28 uczniów (4 grupy). - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Łączna liczba godzin: 196, w tym w roku 2012: 90 godzin, w roku 2013: 106 godzin. Liczba uczestników: 24 uczniów (6 grup). 4. Jeden uczestnik projektu (uczeń) może brać udział w więcej niż 1 rodzaju zajęć. 5. Pod pojęciem godziny należy rozumieć 45 lub 60 minut, w zależności od rodzaju zajęć, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487 z późn. zm.). I tak: a) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - 45 minut, b) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 45 minut, c) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 60 minut, d) zajęcia dla dzieci ze szczególnymi uzdolnieniami matematyczno-przyrodniczymi - 45 minut, e) gimnastyka korekcyjna - 45 minut, f) zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych muzycznie - 45 minut. 6. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie. 7. Osoby prowadzące poszczególne zajęcia sporządzą testy oraz ankiety ewaluacyjne sprawdzające wiedzę każdego uczestnika na początku oraz na końcu przeprowadzonych zajęć, a następnie Wykonawca dokona analizy danych otrzymanych od prowadzących zajęcia, sporządzi opracowanie zbiorcze według wytycznych przekazanych przez Zamawiającego. Dokument ten Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 14 lipca 2013 r. (podsumowanie dotyczy badania rezultatów zajęć w roku szkolnym 2012/2013) oraz do 14.12.2013 r. (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć w roku szkolnym 2013/2014 wraz ze zbiorczym podsumowaniem dotyczącym badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych w całym okresie obowiązywania umowy). Wykonawca zapewni jednolitość narzędzi pomiaru wskaźników dla tego samego rodzaju zajęć prowadzonych w poszczególnych szkołach dla roku szkolnego 2012/2013 i 2013/2014. 8. Harmonogram realizacji poszczególnych zajęć Wykonawca opracuje we współpracy z dyrektorami szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz plan lekcji beneficjentów ostatecznych. Harmonogram zajęć będzie musiał być dostosowany do harmonogramu wynikającego z wniosku o dofinansowanie oraz z potrzeb Zamawiającego. 9. Wykonawca będzie zobowiązany opracować Regulamin realizacji zajęć dydaktycznych i dostarczyć go Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy. Regulamin będzie zawierał program szkoleń, harmonogram, o którym mowa w pkt 8 oraz zapisy określające dopuszczalną liczbę nieusprawiedliwionych godzin nieobecności na zajęciach, jak również procedury postępowania w przypadku wycofania się ucznia z udziału w zajęciach (przed rozpoczęciem, bądź w ich trakcie), powtarzającej się nieobecności ucznia na zajęciach, (gdy liczba nieusprawiedliwionych godzin przekracza dopuszczalną ilość), rażącego naruszenia zasad uczestnictwa w zajęciach, skreślenia uczestnika z listy uczniów szkoły objętej wsparciem w ramach projektu, samodzielnej rezygnacji uczestnika podpisanej przez rodzica / prawnego opiekuna. Regulamin będzie ponadto określał procedurę zastępowania ucznia w razie jego rezygnacji bądź skreślenia z listy uczestników projektu, uczniem wskazanym przez dyrektora szkoły spełniającym kryteria uczestnictwa w projekcie. 10. Przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem, listy uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych), z podziałem na grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów zajęć będzie zgodna z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach oraz z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu. 11. Wykonawca będzie przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć: a) miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), b) imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), c) imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), d) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć do 14 lipca 2013 roku dla uczniów uczestniczących w zajęciach w roku szkolnym 2012/2013 oraz do 14 grudnia 2013 r. dla uczniów uczestniczących w zajęciach w roku szkolnym 2013/2014, e) dzienniki zajęć z listą obecności (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), f) zbiorcze opracowanie wyników badania rezultatów projektu do 14 lipca 2013 r. (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć zrealizowanych w roku szkolnym 2012/2013) oraz do 14 grudnia 2013 (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć zrealizowanych w roku szkolnym 2013/2014 oraz zbiorcze podsumowanie dotyczące badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych w całym okresie obowiązywania umowy). 12. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych - od momentu ich dostarczenia przez Zamawiającego. 13. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wizytowanie w trakcie zajęć. 14. Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom projektu zaświadczeń o udziale w danych zajęciach, na zakończenie zajęć. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krynica-zdroj.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie usług szkoleniowych w ramach projektu Włącz się społecznie! Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców Miasta Nowego Sącza. Projekt konkursowy realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Osi Priorytetowej Region Spójny Społecznie, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja
Dodano: 2016-07-19 - Przeprowadzenie usług szkoleniowych z języka angielskiego i języka niemieckiego w ramach projektu Włącz się społecznie! Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców Miasta Nowego Sącza. Projekt konkursowy realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Osi Priorytetowej Region Spójny Społecznie, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja
Dodano: 2016-07-18 - Przeprowadzenie komputerowych usług szkoleniowych w ramach projektu Włącz się społecznie! Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców Miasta Nowego Sącza. Projekt konkursowy realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Osi Priorytetowej Region Spójny Społecznie, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja
Dodano: 2016-07-18 - Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu POMOST. Projekt POMOST realizowany na podstawie umowy nr RPMP.09.01.01-12-0032/15-00 o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, 9.1.- Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.1- Aktywna Integracja Projekty Konkursowe, wyłącznie dla OPS/PCPR, Europejski Fundusz Społeczny.
Dodano: 2016-06-29 - Pełnienie funkcji lidera szkolnego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2015-11-05 - Organizacja i wykonanie kursów dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Powiecie Bocheńskim.
Dodano: 2015-10-27 - Przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych prowadzących kształcenie zawodowe z terenu powiatu limanowskiego w ramach projektu systemowego pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-10-22 - przeprowadzenie usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera
Dodano: 2015-09-01 - ZAMÓWIENIE 8/ZSCKR /2015 OBEJMUJE: Zadanie do wykonania objęte przetargiem nosi nazwę : Przeprowadzenie kursu na operatora wózka widłowego dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej .
Dodano: 2015-07-28 - ZAMÓWIENIE ZSCKR 7/ZSCKR/2015 OBEJMUJE: Zadanie do wykonania objęte przetargiem nosi nazwę: Przeprowadzenie kursu spawacza MIG/MAG/MMA dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej.
Dodano: 2015-07-28