Przetargi.pl
„Świadczenie usług drukarskich w 2020 roku dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu”

Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, Długosza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 482 610, , fax. 184 482 611
  • Data zamieszczenia: 2019-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu
    Długosza 3
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 184 482 610, , fax. 184 482 611
    REGON: 28149900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/mckswnsaczu/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług drukarskich w 2020 roku dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług drukarskich łącznie z przygotowaniem dostarczonych przez Zamawiającego materiałów graficznych do naświetlania, naświetlaniem oraz dostarczeniem przedmiotu zamówienia wraz z jego wniesieniem do siedziby Zamawiającego. Poprzez to rozumie się wytworzenie, przez Wykonawcę w produkcji poligraficznej druku, będącymi w jego posiadaniu maszynami drukarskimi, komponentami; tuszem i na jego papierze itp., treści przekazanych przez Zamawiającego w pakiecie zawierającym zestaw niezbędnych elementów koniecznych do wykonania druku, a także według innych wymogów Zamawiającego określonych w specyfikacji lub umowach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. Część I – zamówienia obejmuje: druk zaproszeń, afiszy, ulotek, afiszy i ulotek repertuarowych, papierów firmowych, kopert, wizytówek, biletu Prezent, kartek świątecznych, teczek firmowych, biletów, kalendarzy ściennych, biuletynów, folderów, katalogów, regulaminów, broszur, indeksów, zeszytów, ofert sponsorskich i innych materiałów, dla których nie przewiduje się nadania numeru ISBN, wg przekazanych przez Zamawiającego projektów w ramach bieżącej działalności zgodnie z załącznikiem nr 2a do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje w tym druk folderu w ramach projektu „Małopolska Szkoła Tradycji”, dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020; Oś priorytetowa 6 Działanie 6.1.3., (na podstawie umowy o dofinansowanie nr RPMP.06.01.03-12-0342/16-00-XVII/293/FE/17), b. Część II - druk katalogów, dla których zostanie nadany numer ISBN wg przekazanych przez Zamawiającego projektów w ramach prowadzonej działalności Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 2b do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry elementów usługi realizowanej przez Wykonawcę określono w szczegółowym kosztorysie ofertowym dla poszczególnych 9 działów/sekcji/oddziałów w przypadku Części I oraz dla 2 oddziałów w przypadku Części II, stanowiącym załącznik nr 2a i 2b do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia wykonany w ramach usługi, zrealizowanej przez Wykonawcę musi spełniać wymagania określone w specyfikacji oraz odpowiadać przyjętym standardom drukarskim, tak by druki wykonane w ramach dostawy zrealizowanej przez Wykonawcę spełniały następujące parametry odnośnie jakości wykonania: a. czystość i ostrość rastra i kolorów; b. równomierność zadruku na dużych fragmentach jednolitego koloru; c. prawidłową jakość aplikacji lakierów i folii; d. dokładność falcowania/bigowania; e. prawidłową jakość i estetykę cięcia do formatu i oprawy introligatorskiej. 5. Realizacja usługi odbywać się będzie sukcesywnie w oparciu o zapotrzebowania Zamawiającego, na podstawie pisemnych zleceń, przekazywanych faxem lub pocztą elektroniczną za potwierdzeniem odbioru, obejmujących wykonanie konkretnych dostaw zwanych dalej „zleceniem”, po dostarczeniu przez Zamawiającego pakietu zawierającego zestaw niezbędnych elementów, koniecznych do wykonania druku m.in.: 1) projekt graficzny, 2) informacje określone w załączniku nr 2a i/lub 2b do SIWZ. 6. Miejscem dostarczenia zamówienia jest siedziba Zamawiającego: 33-300 Nowy Sącz, ul. Długosza 3 lub 34-400 Nowy Targ, ul. Kościuszki 4. 7. Wykonawcę obciążają koszty dostawy, ubezpieczenia i inne nie wymienione koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. 8. W trakcie obowiązywania umowy ilości druków podane w poszczególnych pozycjach załącznika nr 2a i 2b do SIWZ mogą ulec zmniejszeniu, bądź zamianie pomiędzy pozycjami ujętymi w załączniku nr 2 do SIWZ. W takim wypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Ostateczna ilość poszczególnych rodzajów druków będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 9. Wykonawcę obciążają koszty dostawy, ubezpieczenia i inne nie wymienione koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. 10. Rękojmia za wady fizyczne i prawne dostarczanych druków zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert, oferta w zakresie Części I lub Części II musi zawierać: a) formularz oferty, sporządzony wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 1a lub 1b do SIWZ; b) szczegółowy kosztorys ofertowy wg wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2a lub 2b do SIWZ; c) dokument zawierający dowód, zgodnie z art. 22a ustawy, że wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów, d) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik -także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach