Przetargi.pl
Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (publikacje książkowe)

Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ogłasza przetarg

  • Adres: 31-547 Kraków, Przy Rondzie 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 617 96 95
  • Data zamieszczenia: 2024-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
    Przy Rondzie 5
    31-547 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 617 96 95
    REGON: 140580428
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (publikacje książkowe)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury polegające na wydaniu publikacji „Kodeks Karny Komentarz do zmian, TOM II” .Przedmiot zamówienia obejmuje:1) przygotowanie do druku ww. publikacji, w tym wykonanie: a) oprawy graficznej;b) redakcji wydawniczej (obejmującej korektę merytoryczną w aspekcie prawniczym, przygotowanie spisu treści, bibliografii załącznikowych oraz wykazu skrótów);c) korekty językowej (j. polski);d) wykonanie składu i łamania; 2) druk publikacji w nakładzie 500 sztuk oraz ich dystrybucję na terenie Polski, zgodnie z przekazaną listą dystrybucyjną; 3) stworzenie wersji elektronicznej publikacji w formatach EPUB, MOBI oraz PDF.2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ.3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej 2 publikacje w całości z zakresu nauk prawnych odpowiadające rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tzn. polegające na opracowaniu graficznym, wykonaniu redakcji tekstu (obejmującej korektę merytoryczną w aspekcie prawniczym, przygotowanie spisu treści, bibliografii załącznikowych oraz wykazu skrótów), korekty językowej (w j. polskim), wykonaniu składu i łamania oraz dystrybucji publikacji, dla których został nadany nr ISBN lub ISSN, o objętości min. 100 stron każda.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunek ten oceniany jest łącznie dla wszystkich podmiotów i wykonawcy wspólnie ubiegającysię o udzielenie zamówienia mogą łącznie wykazać jego spełnienie.Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 lub 7 do SWZ.b) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w tym:I. osobą, która będzie odpowiedzialna za korektę merytoryczną w aspekcie prawniczym, spełniającą następujące warunki: wykształcenie co najmniej wyższe prawnicze, biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; doświadczenie w zakresie wykonywania korekty merytorycznej w aspekcie prawniczym przy co najmniej 2 publikacjach (zeszytu czasopisma naukowego lub monografia lub komentarz) o różnych tytułach, dla których został nadany nr ISBN, ISSN lub eISSN, w całości z zakresu nauk prawnych i objętości co najmniej 100 stron każda (zastrzeżenie dotyczące objętości nie dotyczy zeszytów czasopism naukowych);II. osobą odpowiedzialną za korektę w języku polskim (językową, stylistyczną, gramatyczną, interpunkcyjną) spełniającą następujące warunki: wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie polonistyczne; biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; doświadczenie w zakresie wykonania korekty stylistycznej, językowej, gramatycznej i interpunkcyjnej przy co najmniej 2 publikacjach o różnych tytułach, o objętości co najmniej 100 stron każda (zastrzeżenie dotyczące objętości nie dotyczy zeszytów czasopism naukowych), w tym co najmniej 1 w całości z zakresu nauk prawnych;III. osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia w zakresie opracowania graficznego, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji komputerowego opracowania graficznego;IV. osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia w zakresie przygotowania publikacji do druku i wydruku, która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w realizacji składu, łamania i korekty techniczno-typograficznej.Powyższe funkcje mogą być łączone przez jedną lub kilka osób, jednak warunki przypisane danej funkcji każdorazowo muszą być spełnione samodzielnie w całości.Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz na podstawie wykazu osób złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach