Przetargi.pl
Świadczenie usług dostępu do Internetu szerokopasmowego w ramach Projektu OBECNI w SIECI - Internet socjalny dla mieszkańców gminy Raciechowice

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 32-415 Raciechowice, 277
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3725201 , fax. 012 3725200
  • Data zamieszczenia: 2011-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    277 277
    32-415 Raciechowice, woj. małopolskie
    tel. 012 3725201, fax. 012 3725200
    REGON: 00054559600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raciechowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług dostępu do Internetu szerokopasmowego w ramach Projektu OBECNI w SIECI - Internet socjalny dla mieszkańców gminy Raciechowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje: A/ Instalację sprzętu abonenckiego i uruchomienie dostępu do Internetu u 120 Beneficjentów Ostatecznych (BO) oraz świadczenie dostępu do Internetu szerokopasmowego o prędkości co najmniej 2 Mb/s w okresie 12 miesięcy, do wskazanych 120 lokali mieszkalnych Beneficjentów Ostatecznych zamieszkujących na terenie Gminy Raciechowice, w ramach Projektu OBECNI w SIECI - Internet socjalny dla mieszkańców gminy Raciechowice. Wykaz lokalizacji BO jest załącznikiem nr 1 do SIWZ. B/ Wykonanie zadań opisanych w pkt. 4.1.A musi być zgodne z wymaganiami technicznymi przedstawionymi poniżej, w szczególności musi być zgodne z normami branżowymi oraz przepisami polskiego prawa obowiązującymi w zakresie przedmiotu zamówienia. 2/ Wymagania techniczne: 1. Stały, szerokopasmowy dostęp do Internetu w lokalach u 120 Beneficjentów Ostatecznych (BO) z prędkością minimalną 2 Mb/s- Zamawiający nie wskazuje i nie opisuje żadnej konkretnej technologii dostawy Internetu, 2. Zastosowanie rozwiązania dającego technologiczną możliwość zwiększenia prędkości minimalnej dla BO do 4 Mbit/s (symetrycznie), 3. Zapewnienie transmisji bez limitu ilości danych, 4. Możliwość blokowania usług sieciowych wskazanych przez Zamawiającego, 5. Stała adresacja IP urządzeń abonenckich, 6. Wykonanie niezbędnych prac konfiguracyjnych na urządzeniach brzegowych i serwerach Wykonawcy, 7. Bezobsługowość konfiguracji urządzenia abonenckiego dla BO, 8. Montaż i zapewnienie wszystkich elementów niezbędnych do uruchomienia łącza internetowego w lokalu Beneficjentów Ostatecznych (okablowanie, uchwyty, korytka, urządzenia aktywne, zasilacze, itp.) - zgodnie z normami i przepisami prawa obowiązującymi na terenie RP, 9. Zbieranie, przechowywanie i archiwizacja danych dotyczących BO - w związku z zapisami art. 180a i 180c ustawy Prawo Telekomunikacyjne, 10. W przypadku konieczności wprowadzenia w okresie instalacji i świadczenia dostępu do Internetu zmian składu grupy Beneficjentów Ostatecznych wskazanych w załączniku nr 1, zapewnienie możliwości przeniesienia i aktywacji łącza internetowego w nowej lokalizacji BO (max. 10% składu grupy BO ) wskazanej przez Zamawiającego z listy rezerwowej BO (załącznik 1 a). Zmiany w składzie listy podstawowej BO zgłasza tylko Zamawiający. Koszt przeniesienia i aktywacji łącza do nowej lokalizacji będzie kosztem Wykonawcy. 3/ Instalacja i serwis: 1. Urządzenia abonenckie obsługiwane i serwisowane będą w 120 lokalizacjach (domach lub lokalach mieszkalnych) znajdujących się na terenie gminy Raciechowice lub w siedzibie Wykonawcy. 2. Koszt transportu oraz ryzyko związane z transportem urządzeń abonenckich do i z siedziby Wykonawcy obciąża Wykonawcę. 3. Wykonawca zobowiązany jest w terminie od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2011r. do dostarczenia do BO urządzeń abonenckich oraz: a) Instalacji, podłączenia i uruchomienia wszystkich elementów (urządzeń). b) Skonfigurowania urządzenia klienckiego w celu świadczenia usługi dostępu do Internetu. c) Sprawdzenia poprawności działania urządzeń abonenckich. d) Sprawdzenie parametrów dostępowego łącza internetowego do urządzenia klienckiego. e) Sporządzenie protokołu dostarczenia oraz instalacji sprzętu. 4. Dostarczone urządzenia abonenckie pozostają zainstalowane w lokalizacjach w okresie obowiązywania umowy z Zamawiającym oraz pozostaną własnością świadczącego usługę. 5. Wykonawca przygotuje wzór protokołów dostarczenia oraz instalacji sprzętu, który zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania każdorazowo zgłaszanych awarii zgodnie z poniższymi zapisami. 7. Awarie będą zgłaszane Wykonawcy przez Beneficjentów Ostatecznych projektu jedną z dopuszczalnych metod: a) Telefonicznie - na wskazany przez Wykonawcę stacjonarny numer telefonu b) Poprzez e-mail - na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia możliwości korzystania ze wszystkich w/w metod. 9. Wykonawca zarejestruje zgłoszoną awarię oraz nada jej odpowiedni numer porządkowy. 10. Czas reakcji Wykonawcy wynosi 2 godziny (5/7) (dwie godziny w czasie dni roboczych). 11. Przez czas reakcji rozumie się czas, jaki upłynie od przyjęcia zgłoszenia awarii przez Wykonawcę do rozpoczęcia analizy zgłoszenia przez jego służby techniczne. 12. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o zgłoszeniu przez beneficjenta awarii oraz o jej usunięciu poprzez faks lub e-mail. Informacja będzie zawierać: a) Numer porządkowy awarii (zawierający: numer kolejny / miesiąc / dzień) b) Opis zgłoszonej przez beneficjenta awarii. c) Datę i godzinę otrzymania zgłoszenia. 13. Informacja powyższa dostarczana będzie do Zamawiającego przez Wykonawcę w formie comiesięcznych zestawień. 14. Czas usunięcia awarii przez Wykonawcę wynosi 8 godzin (5/7) (osiem godzin w czasie dni roboczych) od momentu przyjęcia zgłoszenia awarii. 15. Przez czas usunięcia awarii rozumie się czas, jaki upłynie pomiędzy zgłoszeniem awarii, a momentem usunięcia awarii przez Wykonawcę. 16. Przez awarię rozumie się: a) Każdorazową awarię urządzeń klienckich bądź elementów niezbędnych do uruchomienia łącza internetowego. b) W przypadku awarii urządzeń klienckich objętych gwarancją producenta Wykonawca prowadzi wszelkie czynności z przygotowaniem, dostarczeniem, odbiorem urządzenia abonenckiego BO do i z serwisu gwarancyjnego producenta oraz z ponowną instalacją w lokalizacji. 17. W przypadku naprawy awarii urządzeń abonenckich w siedzibie Wykonawcy, niezwłocznie po usunięciu awarii sprzęt zostanie dostarczony do przypisanej lokalizacji. W przypadku konieczności wymiany urządzeń obowiązek oraz wszelkie związane z tym koszty pozostają po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raciechowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach