Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Św. Stanisława Kostki 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7522270 w.121 , fax. 029 7522270
- Data zamieszczenia: 2016-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Św. Stanisława Kostki 5 5
06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
tel. 029 7522270 w.121, fax. 029 7522270
REGON: 55066847900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-przasnyski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług dostawy zestawów prowiantowych ze zdrową żywnością dla korzystających z pływalni, uczestników zajęć i wydarzeń sportowych w ramach Projektu pn. Profilaktyka chorób układu krążenia szansą na poprawę sytuacji zdrowotnej mieszkańców powiatu przasnyskiego w Programie PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz budżetu państwa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1.Świadczenie usług dostawy zestawów prowiantowych ze zdrową żywnością dla korzystających z pływalni i uczestników zajęć sportowych w obiekcie Mazowieckiego Centrum Sportów Zimowych w Chorzelach (pływalnia). a. Świadczenie usługi będzie odbywało się sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy przez Wykonawcę ale nie dłużej niż do 31.08.2016r. b. Planuje się, że przedmiotowa usługa będzie świadczona w Mazowieckim Centrum Sportów Zimowych w Chorzelach, ul. Szkolna 4a, 06-330 Chorzele (pływalnia). c. Planuje się, że łączna liczba zestawów prowiantowych w postaci serwisu zdrowej żywności dla osób korzystających z wejść na basen/zajęcia usprawniające wyniesie około 38.000 zestawów d. Prowiant ze zdrową żywnością winien obejmować: - wodę niegazowaną w butelkach 0,5 l / osobę, sok pomidorowy w szklanych butelkach o pojemności 0,3 l na osobę o zawartości sodu nie więcej niż 0,2 g - różne rodzaje suszonych owoców - minimum 50 g na osobę (oryginalnie pakowane w torebkach) do wyboru dla uczestników suszone: jabłka, śliwki, morele i banany, na przemian zamiast suszonych owoców Wykonawca winien dostarczać: pestki dyni i słonecznika minimum 150 g na osobę do wyboru (oryginalnie zapakowane w torebkach, produkty wyprodukowane na terenie UE), - zdrowy baton wielozbożowy o wadze 30 do 40 g na osobę- zapakowany, gotowy do spożycia po otwarciu. Każdy zestaw zapakowany i zamknięty osobno w torebki foliowe oraz posiadający informacje nt Projektu z Logo. e. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: - dostarczania zestawów na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem zajęć, zgodnie z przekazanym zapotrzebowaniem. - obsługi dostawy prowiantów tj. niezbędny personel do dostarczenia zdrowej żywności do wyznaczonego miejsca. - zachowany termin ważności produktów nie krótszy niż do końca 2016r. 2) Świadczenie usług w zakresie dostawy prowiantów ze zdrową żywnością dla uczestników 9 wydarzeń sportowych na terenie powiatu przasnyskiego. a. Świadczenie usług dostawy zestawów będzie odbywało się sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy w ramach 9 wydarzeń sportowych organizowanych przez Zamawiającego ale nie dłużej niż do 31.08.2016r. b. Przedmiotowa usługa będzie świadczona w granicach powiatu przasnyskiego c. Każdorazowo Zamawiający będzie informował Wykonawcę o miejscu świadczenia usługi, terminie i planowanej liczbie uczestników na 7 dni przed realizacją zamawianej usługi. Pierwsze wydarzenie sportowe planuje się w drugiej połowie maja 2016 r. d. Planuje się, że liczba osób korzystających z wydarzeń sportowych będzie stanowić nie więcej niż 11.000. Zamawiający będzie przedkładał planowany harmonogram wydarzeń Wykonawcy. e. Planuje się, że łączna liczba zestawów prowiantowych w postaci zdrowej żywności dla osób korzystających wydarzeń sportowych wyniesie nie więcej niż 11.000 zestawów f. Zestaw ze zdrową żywnością winien obejmować: - wodę niegazowaną w butelkach 0,5 l / osobę, sok pomidorowy w szklanych butelkach o pojemności 0,3 l na osobę o zawartości sodu nie więcej niż 0,2 g - różne rodzaje suszonych owoców - minimum 50 g na osobę (oryginalnie pakowane w torebkach) do wyboru dla uczestników suszone: jabłka, śliwki, morele i banany, na przemian zamiast suszonych owoców Wykonawca winien dostarczać: pestki dyni i słonecznika minimum 150 g na osobę do wyboru (oryginalnie zapakowane w torebkach, wyprodukowane na terenie UE), - zdrowy baton wielozbożowy o wadze 30 do 40 g na osobę- zapakowany, gotowy do spożycia po otwarciu. Każdy zestaw zapakowany i zamknięty osobno w torebki foliowe oraz posiadający informacje nt Projektu z Logo. g. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: - dostarczania zestawów na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem wydarzenia sportowego, - zachowany termin ważności produktów nie krótszy niż do końca 2016r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-przasnysz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby ZS Nr 1 w Goworowie
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i dostawa mleka i przetworów mleczarskich oraz jaj kurzych świeżych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
Dodano: 2016-07-22 - Zamówienie na dostawę produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim w okresie IX-XII 2016 r.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa artykułów spożywczych do Stołecznego Centrum Opiekuńczo - Leczniczego Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-08 - Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-07-07 - ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ
Dodano: 2016-07-01 - Zakup artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej wraz z dostawą do wskazanego miejsca
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do siedzib Zamawiającego przy ul. Wspólnej 2/4 i Pl. Trzech Krzyży 3/5
Dodano: 2016-06-15 - ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ
Dodano: 2016-06-13 - Zakup artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej wraz z dostawą do wskazanego miejsca
Dodano: 2016-06-09