Przetargi.pl
Świadczenie usług cateringowych (drugiego dania obiadowego oraz zup) dla stołówki Zespołu Szkół Samorządowych w Roczynach

Zespół Szkół Samorządowych w Roczynach ogłasza przetarg

  • Adres: 34-120 Andrychów, Roczyny, ul. Szkolna 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 875 14 33 , fax. 33 875 14 23
  • Data zamieszczenia: 2011-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Samorządowych w Roczynach
    Roczyny, ul. Szkolna 10 10
    34-120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. 33 875 14 33, fax. 33 875 14 23
    REGON: 35654116000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zss-roczyny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług cateringowych (drugiego dania obiadowego oraz zup) dla stołówki Zespołu Szkół Samorządowych w Roczynach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług cateringowych (drugiego dania obiadowego oraz zup) dla stołówki Zespołu Szkół Samorządowych w Roczynach. Wykonawca będzie dostarczał posiłki w poszczególnych dniach żywienia zgodnie z jadłospisem, przedstawionym z tygodniowym wyprzedzeniem i zatwierdzonym przez dyrektora Zespołu Szkół Samorządowych w Roczynach. Jadłospis na prośbę Zamawiającego może ulec zmianie. Zestawy obiadowe (II danie oraz zupy) muszą posiadać obowiązującą gramaturę oraz normy na składniki pokarmowe zgodnie z Instytutem Żywności i Żywienia. Raz w tygodniu (piątek) serwowana jest potrawa bezmięsna. A) Zamawiający planuje, że dziennie należy dostarczyć: 70 II dań 50 zup W roku 2012 należy dostarczyć około: 70 II dań x 101 dni - tj.7070 II dań, 50 zup x 101 dni - tj.5050 zup, Miesiąc dostawy Ilość dni usługi Styczeń 21 Luty 11 Marzec 19 Kwiecień 13 Maj 19 czerwiec 18 RAZEM: 101 dni Ilość dni żywieniowych może ulec zmianie. Cena w trakcie realizacji nie może ulec zmianie. B) Zamawiający zastrzega, że liczba II dań i zup jest zmienna. Zamawiający z jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 15.00 lub następnego dnia do godziny 8.00 poinformuje Wykonawcę o ilości dostarczanych posiłków. Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie. C) Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. nr 171 poz.1225 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki w obiektach lub obiekcie, dla którego Wykonawca posiada decyzję Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia dzieci oraz dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej, z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. Za dokumentację z zakresu dobrej praktyki higienicznej i elementy systemu HACCP dostosowane do warunków cateringowych odpowiada Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług. D) Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności. Transport posiłków powinien odbywać się w pojemnikach transportowych zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. Miejsce lokalizacji usług wykonawcy nie może przekraczać 10 km od pomieszczenia dystrybucji w szkole. Dostarczenie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczenia dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt. Wykonawca dostarczy szczelne pojemniki na odpady żywnościowe. Po spożyciu posiłków Wykonawca usunie tego samego dnia z terenu szkoły wszelkie odpady żywnościowe na swój koszt. Koszty związane z wydawaniem obiadów, sprzątaniem kuchni ponosić będzie Zamawiający. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności finansowej za zniszczenie i uszkodzenie termosu - pojemników z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Koszty związane z myciem termosów - styropianowych pojemników transportowych ponosić będzie Wykonawca i zobowiązuje się do ich mycia w swojej siedzibie Z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych Zamawiający nie ponosi żadnych konsekwencji prawnych. E) Wykonawca gwarantuje, że usługi świadczone będą na najwyższym poziomie, a mianowicie: Dostarczone posiłki muszą być świeże i winny być przyrządzone w dniu dostawy. F) Wykonawca zobowiązuje się do terminowego dostarczania posiłków w okresie: od 02.01.2012r. do 28.06.2012r. o godz. 11.30 w dniach pracy szkoły z wyłączeniem: ferii zimowych i letnich, dni świątecznych, ustawowo i dodatkowo wolnych dni od zajęć dydaktyczno - wychowawczych. G) Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywały się w miesięcznych okresach rozliczeniowych na podstawie ilości dostarczonych posiłków przez Wykonawcę i płatne na rachunek Wykonawcy w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej pod względem formalnym i rachunkowym faktury VAT
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.andrychow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach