Przetargi.pl
Świadczenie usług cateringowych dla słuchaczy studiów podyplomowych w obiekcie Szkoły Głównej Służby Pożarniczej mieszczącym się w Starej Miłosnej

Szkoła Główna Służby Pożarniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-629 Warszawa, ul. Słowackiego 52/54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5617624 , fax. 022 8330724
  • Data zamieszczenia: 2011-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Służby Pożarniczej
    ul. Słowackiego 52/54 52/54
    01-629 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5617624, fax. 022 8330724
    REGON: 00017341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług cateringowych dla słuchaczy studiów podyplomowych w obiekcie Szkoły Głównej Służby Pożarniczej mieszczącym się w Starej Miłosnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Miejscem wykonywania usługi jest ośrodek szkoleniowy Zamawiającego w Wesołej (Starej Miłosnej) przy ul. Topolowa 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w zakresie żywienia słuchaczy studiów podyplomowych w ramach dwu lub trzy dniowych w okresie od września 2011 do lutego 2013 r., tj.: SPO-2 (zjazdy dwudniowe): Ilość słuchaczy: 50 IX - XII 2011 r. - 5 zjazdów I - V 2012 r. - 5 zjazdów SPO-3 (zjazdy dwudniowe): Ilość słuchaczy: 50 IX - XII 2011 r. - 5 zjazdów I - V 2012 r. - 5 zjazdów X 2012 r. - II 2013 r. - 5 zjazdów SPF-9 (zjazdy trzydniowe): Ilość słuchaczy: 50 IX - XII 2011 r. - 5 zjazdów I - V 2012 r. - 5 zjazdów SPF-10 (zjazdy trzydniowe): Ilość słuchaczy: 50 IX - XII 2011 r. - 5 zjazdów I - V 2012 r. - 5 zjazdów IX 2012 r. - XII 2012 r. - 5 zjazdów Szczegółowy harmonogram zjazdów będzie przekazywany Wykonawcy na bieżąco w trakcie realizacji umowy. Wykonanie usług polegać będzie na przygotowaniu w pomieszczeniach Wykonawcy, dostarczeniu i wydaniu: - śniadań (wędlina, sery, masło, pieczywo, kawa, herbata, płatki, mleko), - przerw kawowych (kawa, herbata, kruche ciasteczka) - 1 dziennie, - obiadokolacji (zupa, danie mięsne, dodatek typu ziemniaki, kasza, ryż, dodatek typu surówka, sałatka). Kaloryczność posiłków nie mniejsza niż 3000 cal w tym: - śniadanie 900 cal, - przerwa kawowa 200 kcal, - obiadokolacja 1900 kcal. Wykonawca będzie dostarczał posiłki własnym transportem, w specjalistycznych opakowaniach gastronomicznych gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Zamawiajacy udostępni Wykonawcy w celu wydania posiłków odpowiednio przystosowane pomieszczenia wyposażone w następujące sprawne urządzenia gastronomiczne stanowiące własność Zamawiającego: Pomieszczenie gastronomiczne: 1) kuchnia gazowa wielopalnikowa, 2) 2 kuchenki mikrofalowe, 3) 2 czajniki elektryczne, 4) zmywarko - wyparzarka gastronomiczna Pomieszczenie magazynowe: 1) 2 chłodziarki, Pomieszczenie pomocnicze w bloku szkoleniowym: 1) szafa/schowek do przechowywania sprzętu cateringowego. Posiłki (śniadanie i obiadokolacja) wydawane będą w stołówce znajdującej się na terenie ośrodka. Kawa, herbata i ciasteczka przewidziane w ramach przerw kawowych wydawane będą w bloku szkoleniowym znajdującym się na terenie ośrodka. W ramach realizacji usługi, Wykonawca zapewni naczynia ceramiczne i sztućce dla konsumentów do serwowanych posiłków (śniadanie, obiadokolacja) oraz kubeczki, łyżeczki i tacki jednorazowe do kawy, herbaty i ciasteczek w ramach przerw kawowych. Media wykorzystane przez Wykonawcę na terenie Ośrodka Zamawiającego w Starej Miłosnej tzn. woda, prąd i gaz, niezbędne wyłącznie do realizacji przedmiotowej usługi, obciążają finansowo Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000, 00 PLN brutto (słownie: cztery tysiące złotych), 2). Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 08102010260000120200877860 w PKO BP - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3). Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Ogólnej - pok. nr 102. 4). Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 22 sierpnia 2011 r., do godz. 1000, tj. przed upływem terminu składania ofert, co musi zostać udokumentowane stosownym załącznikiem do oferty. 5). Wadium wniesione w terminie późniejszym niż określony w pkt. 4. zostanie uznane za wniesione po terminie i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6) Dyspozycja w zakresie zwrotu wadium określona została w art. 46 Ustawy Pzp. 7) Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgsp.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach