Przetargi.pl
Doradztwo prawne i reprezentacja prawna przy prowadzeniu postępowań realizowanych w ramach projektów Programu e-Podatki tj.: e-Deklaracje2, e-Podatki, e-Rejestracja

Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 33 00 , fax. 22 694 52 68
  • Data zamieszczenia: 2011-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4
    ul. Świętokrzyska 12 12
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 33 00, fax. 22 694 52 68
    REGON: 00000221700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.l
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doradztwo prawne i reprezentacja prawna przy prowadzeniu postępowań realizowanych w ramach projektów Programu e-Podatki tj.: e-Deklaracje2, e-Podatki, e-Rejestracja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi prawnicze polegające na doradztwie w zakresie zgodnego z przepisami Ustawy prawo zamówień publicznych przygotowania i przeprowadzenia dwóch postępowań o udzielenie zamówienia publicznego realizowanych w ramach Programu e-Podatki, w skład którego wchodzą projekty: e-Deklaracje 2, e-Podatki i e-Rejestracja (http:www.epodatki.gov.pl), a także reprezentacji Zamawiającego w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz postępowaniach skargowych przed sądami okręgowymi w zakresie wynikającym z toku dwóch postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, objętych usługą doradztwa. Założenia do postępowań, o których mowa w ust. 1: 1) postępowanie na dostawę komponentów, budowę i wdrożenie systemów informacyjnych administracji podatkowej: a) termin ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia: II półrocze 2011 r. (termin może ulec przesunięciu o nie więcej niż 12 miesięcy) b) tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony, c) wartość zamówienia: ok. 300 mln zł d) Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi ok. 800 stron wraz z opisem produktów specjalistycznych. 2) postępowanie na wsparcie w zakresie sterowania i nadzoru projektów oraz dostosowania wybranych systemów: a) termin ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia: II półrocze 2011 r. (termin może ulec przesunięciu o nie więcej niż 12 miesięcy), b) przewidywany tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony, c) wartość zamówienia: ok. 5 mln zł, d) trwają prace nad Opisem Przedmiotu Zamówienia. 2. Zakres usług prawniczych będzie obejmował w szczególności: a) weryfikację Opisu Przedmiotu Zamówienia, b) weryfikację warunków udziału w postępowaniu, c) weryfikację kryteriów oceny ofert, d) weryfikację wzoru umowy lub istotnych postanowień umowy, e) weryfikację Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie innych postanowień w celu zapewnienia zgodności treści i postanowień SIWZ z przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych, f) przygotowanie projektów umów z Wykonawcami. g) uczestnictwo w czynnościach oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz czynności badania i oceny ofert, w tym w szczególności weryfikacja formalna ofert oraz ocena spełniania wymagań w zakresie Opisu Przedmiotu Zamówienia, h) weryfikację projektów odpowiedzi na pytania do ogłoszenia o zamówieniu i do SIWZ, przygotowywanie projektów modyfikacji treści SIWZ, w tym projektów zmian Opisu Przedmiotu zamówienia i istotnych postanowień umowy lub wzoru umowy, i) opiniowanie i wspólne z Zamawiającym wypracowywanie projektów rozstrzygnięć podejmowanych przez Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod kątem ich zgodności z przepisami Ustawy prawo zamówień ublicznych w celu zapewnienia skutecznego i sprawnego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, j) sporządzanie ekspertyz, analiz i opinii w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia (w łącznej liczbie maksymalnie 10 tego typu opracowań), których zakres nie pokrywa się z wcześniej zdefiniowanymi czynnościami w toku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, k) rekomendacja decyzji oraz opiniowanie decyzji podejmowanych przez Zamawiającego w postępowaniu pod kątem ich zgodności z przepisami Ustawy prawo zamówień ublicznych , l) sporządzanie odpowiedzi na odwołania wniesione przez wykonawców w postępowaniu oraz opracowanie stanowiska w sprawie odwołania, m) reprezentowanie Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą, n) reprezentowanie Zamawiającego przed Sądem Okręgowym. 3. W ramach postępowania na dostawę komponentów, budowę i wdrożenie systemów informacyjnych administracji podatkowej, o którym mowa w ust. 1 pkt 1), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego umowa będzie realizowana w następujących etapach: 1) etap I a) weryfikacja Opisu Przedmiotu Zamówienia, b) weryfikacja wymagań, jakie muszą spełniać Wykonawcy, c) weryfikacja kryteriów oceny ofert, d) końcowa weryfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, e) przygotowanie projektu umowy z Wykonawcą. 2) etap II a) weryfikacja odpowiedzi na pytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i propozycji jej zmian, b) rekomendacja decyzji oraz opiniowanie decyzji podejmowanych w postępowaniach przez Zamawiającego pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami, 3) etap III a) uczestnictwo w ocenie ofert, w tym w szczególności weryfikacja formalna ofert oraz ocena spełniania wymagań w zakresie Opisu Przedmiotu Zamówienia. b) rekomendacja decyzji oraz opiniowanie decyzji podejmowanych w postępowaniach przez Zamawiającego pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami 4. W ramach postępowania na wsparcie w zakresie sterowania i nadzoru projektów oraz dostosowania wybranych systemów, o którym mowa ust. 1 pkt 2), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego umowa, będzie realizowana w następujących etapach: 1) etap I a) weryfikacja Opisu Przedmiotu Zamówienia, b) weryfikacja wymagań, jakie muszą spełniać Wykonawcy, c) weryfikacja kryteriów oceny ofert, d) końcowa weryfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, e) przygotowanie projektu umowy z Wykonawcą. 2) etap II a) weryfikacja odpowiedzi na pytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i propozycji jej zmian, b) rekomendacja decyzji oraz opiniowanie decyzji podejmowanych w postępowaniach przez Zamawiającego pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami, 3) etap III a) uczestnictwo w ocenie ofert, w tym w szczególności weryfikacja formalna ofert oraz ocena spełniania wymagań w zakresie Opisu Przedmiotu Zamówienia. b) rekomendacja decyzji oraz opiniowanie decyzji podejmowanych w postępowaniach przez Zamawiającego pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami 5. Dodatkowo, niezależnie od etapu postępowań zakres usług prawniczych obejmuje: 1) sporządzanie ekspertyz, analiz i opinii dotyczących przygotowania i prowadzenia postępowań (w łącznej liczbie maksymalnie 10 tego typu opracowań), których zakres nie pokrywa się z wymienionymi wyżej czynnościami w toku postępowania 2) opracowanie stanowiska w sprawie odwołań wnoszonych przez Wykonawców w postępowaniu oraz sporządzanie odpowiedzi na odwołania, 3) reprezentowanie Zamawiającego przed Krajowa Izbą Odwoławczą oraz Sądem okręgowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach