Przetargi.pl
Świadczenie usług całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia z monitoringiem obiektu przy ul. Pruszkowskiej 17 w Warszawie

Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg

  • Adres: 02-106 Warszawa, Pawińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(47)7228362, +48(47)7228454 , fax. +48(22)8254979
  • Data zamieszczenia: 2021-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
    Pawińskiego 17/21
    02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48(47)7228362, +48(47)7228454, fax. +48(22)8254979
    REGON: 01132013000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zer.mswia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia z monitoringiem obiektu przy ul. Pruszkowskiej 17 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia z monitoringiem obiektu przy ul. Pruszkowskiej 17 w Warszawie, wraz ze wsparciem Grupy Interwencyjnej oraz konwojowaniem dokumentów niejawnych. 2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do Ogłoszenia. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym wymagania i warunki realizacji zamówienia określa Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do Ogłoszenia. 3. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 838), ustawą z dnia 24 maja 2013 r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej (Dz. U. z 2019 r., poz. 2418). 4. Zamawiający przewiduje w czasie realizacji zamówienia konwojowanie dokumentów niejawnych w liczbie do 6 zleceń, które będą wykonywane w godzinach roboczych na zlecenie telefoniczne potwierdzone zgłoszeniem dokonanym za pośrednictwem poczty elektronicznej osoby uprawnionej wskazanej przez Zamawiającego w umowie. Przez godziny robocze Zamawiający rozumie godziny pomiędzy 7.00 – 18.00 w dni robocze tj. dni od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy wskazanych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. 2015 r., poz. 90 z późn. zm.) oraz dni przyjętych przez Zamawiającego za dni wolne od pracy, o których Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawcę w formie pisemnej z odpowiednim wyprzedzeniem. 5. Zamawiający wymaga, aby czas przyjazdu Grupy Interwencyjnej, o której mowa w pkt 1, wynosił w ciągu dnia (godz. od 6.00 do 22.00) w zależności od złożonej oferty w ramach kryterium oceny ofert określonego w pkt 15.3.2. Ogłoszenia, do 10 min. albo do 5 min. od momentu zgłoszenia wezwania. W nocy (w godz. od 22.00 do 6.00) Zamawiający wymaga aby czas przyjazdu Grupy Interwencyjnej wynosił maksymalnie 5 min. 6. Wykonawca w ramach zamówienia na swój koszt wykona/zamontuje na czas realizacji zamówienia Elektroniczny system kontroli obchodów, umożliwiający monitorowanie pracy pracowników ochrony przez całą dobę. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał osoby wykonujące czynności związane z ochroną osób i mienia, z wyłączeniem osób wchodzących w skład Grupy Interwencyjnej, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Zamawiający nie określa wymiaru etatu, zastrzega jednak, że każda godzina wykonywania usługi przez każdego pracownika Wykonawcy realizowana będzie w ramach umowy o pracę. Szczegółowe wymagania dotyczące obowiązku zatrudniania osób, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, określa pkt I.14. OPZ, stanowiącego Załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach