Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG AUTOBUSOWEGO TRANSPORTU PUBLICZNEGO

Zakład Usług Komunalnych w Mosinie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-050 Mosina, ul. Sowiniecka 6G
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8132337, 0602 553343 , fax. 061 8192456
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Mosinie
    ul. Sowiniecka 6G 6G
    62-050 Mosina, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8132337, 0602 553343, fax. 061 8192456
    REGON: 63053441000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG AUTOBUSOWEGO TRANSPORTU PUBLICZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    świadczenie usług autobusowego transportu publicznego na regularnych liniach autobusowych, w tym: Część 1 Obsługa linii autobusowej o łącznej długości ok. 40,4 km, na trasie: Wiórek (pętla) - Wiórek I - Czapury (Warta) - Czapury (szkoła) - Czapury (ul.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1).posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2).wykonali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia; - dysponują, co najmniej pojazdami nie starszymi niż 10 lat, przy czym autobusy niskopodwoziowe winny stanowić 100% taboru przeznaczonego do obsługi zamówienia; 3).posiadają środki finansowe lub dysponują kredytem w rachunku podstawowym bądź posiadają zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 160 000,00 PLN (w tym dla Części 1 - 80 tys. PLN, Części 2 - 60 tys. PLN, Części 3 - 20 tys. PLN) oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN; 4).nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych/. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A).oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (jest w formularzu ofertowym); B).wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw/usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom/usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy/usługi zostały wykonane należycie - co najmniej o rodzaju i ilości wymaganej warunkami przetargu (np. wg Załącznika nr 3 do SIWZ); C).aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); D).wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia autobusów, jakimi dysponuje wykonawca (np. wg Załącznika nr 4 do SIWZ); E).polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosina.pl zakładka BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach