Zarząd Komunikacji Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 81-244 Gdynia, ul. Zakręt do Oksywia 10
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6233312 , fax. 058 6233022
- Data zamieszczenia: 2013-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunikacji Miejskiej
ul. Zakręt do Oksywia 10 10
81-244 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6233312, fax. 058 6233022
REGON: 19060628700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług asysty technicznej Zintegrowanego Systemu EGERIA firmy Comarch S.A. na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług asysty technicznej Zintegrowanego Systemu EGERIA firmy Comarch S.A. (zwanego dalej również Systemem) na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni. 2. Zakres świadczonych usług asysty technicznej obejmuje w szczególności: a) Prawo do nowych wersji obejmujące: informowanie Zamawiającego o fakcie powstania nowej wersji Systemu, w realnie możliwym czasie, aktualizowanie Systemu do stanu zgodnego z obowiązującymi przepisami prawnymi, w zakresie funkcjonalności obsługiwanej przez System, przekazywanie Zamawiającemu nowych wersji Systemu na nośniku DVD lub poprzez udostępnienie na serwerze ftp, wraz z instrukcją instalacji i informacją o zmianach funkcjonalnych. b) Serwis pogwarancyjny - wykonywanie odpowiednich czynności mających na celu usunięcie wykrytych błędów w Systemie: dla błędów krytycznych (błąd krytyczny powoduje, że całkowicie nie działają lub nieprawidłowo działają funkcjonalności o znaczeniu krytycznym, na skutek czego brak jest możliwości wykonania operacji, której odroczenie nie jest możliwe ze względu na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawne) czas reakcji (liczony w godzinach roboczych od momentu dokonania zgłoszenia) wynosi 8 (słownie: osiem) godzin, czas realizacji (liczony w dniach roboczych od momentu reakcji serwisowej) wynosi 7 (słownie: siedem) dni, dla pozostałych błędów naprawa w możliwie najkrótszym czasie, Zamawiający zapewni Wykonawcy zdalny dostęp do Systemu Komputerowego i Komunikacyjnego; zdalny dostęp będzie odbywać się poprzez cyfrowe łącze transmisji danych. c) Hot Line - konsultacje w zakresie wiedzy merytorycznej oraz działania Zintegrowanego Systemu EGERIA świadczone przez konsultantów zgłaszane przez Zamawiającego telefonicznie, mailowo lub przez System zgłoszeniowy. 3. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722600005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zkmgdynia.pl/?mod=zamowienia&id=1,2
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór autorski i opieka serwisowa oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS.
Dodano: 2015-09-21 - Rozwój i utrzymanie platformy SharePoint
Dodano: 2014-02-27 - Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi stałej, indywidualnej opieki konsultantów Wykonawcy nad prawidłowym funkcjonowaniem programu SYMFONIA Premium moduł Kadry i płace w jednostce finansów publicznych (Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni) oraz współpracy z Zamawiającym w zakresie modyfikacji tego programu
Dodano: 2013-08-21 - Świadczenie usług asysty technicznej Zintegrowanego Systemu EGERIA firmy Comarch S.A. na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2012-11-27 - Nadzór autorski oraz serwis nad posiadanym przez UCMMiT Systemem InfoMedica wraz z dostawą i wdrożeniem nowych licencji.
Dodano: 2012-03-12 - Nadzór autorski oraz serwis nad posiadanym przez UCMMiT Systemem InfoMedica wraz z dostawą i wdrożeniem nowych licencji
Dodano: 2012-03-01 - Wdrożenie (tj. dostawę, instalację, wdrożenie, asystę powdrożeniową) oraz integrację z oprogramowaniem Egeria systemu informatycznego do obsługi sprzedaży biletów w punktach kasowych Zarządu Komunikacji Miejskiej
Dodano: 2011-09-08 - Opracowanie i wykonanie (zainstalowanie na stronie www.wybieramekotransport.pl) interaktywnej mapy sieci linii trolejbusowych Gdyni i Sopotu dla dzieci w ramach projektu Rozwój proekologicznego transportu publicznego na Obszarze Metropolitalnym Trójmiasta na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni.
Dodano: 2011-06-03 - Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi stałej, indywidualnej opieki konsultantów Wykonawcy nad prawidłowym funkcjonowaniem programu SYMFONIA Premium moduł Kadry i płace w jednostce finansów publicznych (Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni) oraz współpracy z Zamawiającym w zakresie modyfikacji tego programu
Dodano: 2011-06-01