Przetargi.pl
Świadczenie usług asysty technicznej Zintegrowanego Systemu EGERIA firmy Comarch S.A. na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni

Zarząd Komunikacji Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 81-244 Gdynia, ul. Zakręt do Oksywia 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6233312 , fax. 058 6233022
  • Data zamieszczenia: 2012-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunikacji Miejskiej
    ul. Zakręt do Oksywia 10 10
    81-244 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6233312, fax. 058 6233022
    REGON: 19060628700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług asysty technicznej Zintegrowanego Systemu EGERIA firmy Comarch S.A. na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług asysty technicznej Zintegrowanego Systemu EGERIA firmy Comarch S.A. (zwanego dalej również Systemem) na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni. 2. Zakres świadczonych usług asysty technicznej obejmuje w szczególności: a) Prawo do nowych wersji obejmujące: informowanie Zamawiającego o fakcie powstania nowej wersji Systemu, w realnie możliwym czasie, aktualizowanie Systemu do stanu zgodnego z obowiązującymi przepisami prawnymi, w zakresie funkcjonalności obsługiwanej przez System, przekazywanie Zamawiającemu nowych wersji Systemu na nośniku DVD lub poprzez udostępnienie na serwerze ftp, wraz z instrukcją instalacji i informacją o zmianach funkcjonalnych. b) Serwis pogwarancyjny - wykonywanie odpowiednich czynności mających na celu usunięcie wykrytych błędów w Systemie: dla błędów krytycznych (błąd krytyczny powoduje, że całkowicie nie działają lub nieprawidłowo działają funkcjonalności o znaczeniu krytycznym, na skutek czego brak jest możliwości wykonania operacji, której odroczenie nie jest możliwe ze względu na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawne) czas reakcji (liczony w godzinach roboczych od momentu dokonania zgłoszenia) wynosi 8 (słownie: osiem) godzin, czas realizacji (liczony w dniach roboczych od momentu reakcji serwisowej) wynosi 5 (słownie: pięć) dni, dla pozostałych błędów naprawa w możliwie najkrótszym czasie, Zamawiający zapewni Wykonawcy zdalny dostęp do Systemu Komputerowego i Komunikacyjnego; zdalny dostęp będzie odbywać się poprzez cyfrowe łącze transmisji danych. c) Hot Line - konsultacje w zakresie wiedzy merytorycznej oraz działania Zintegrowanego Systemu EGERIA świadczone przez konsultantów zgłaszane przez Zamawiającego telefonicznie, mailowo lub przez System zgłoszeniowy. d) Wykonywanie zleconych przez Zamawiającego zmian w funkcjonalności Systemu tak, aby spełniał on specyficzne wymagania Zamawiającego oraz innych dodatkowych prac zleconych przez Zamawiającego związanych z Systemem. 3. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722600005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zkmgdynia.pl/?mod=zamowienia&id=1,2
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach