Zarząd Komunikacji Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 81-244 Gdynia, ul. Zakręt do Oksywia 10
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6233312 , fax. 058 6233022
- Data zamieszczenia: 2011-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunikacji Miejskiej
ul. Zakręt do Oksywia 10 10
81-244 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6233312, fax. 058 6233022
REGON: 19060628700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi stałej, indywidualnej opieki konsultantów Wykonawcy nad prawidłowym funkcjonowaniem programu SYMFONIA Premium moduł Kadry i płace w jednostce finansów publicznych (Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni) oraz współpracy z Zamawiającym w zakresie modyfikacji tego programu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi stałej, indywidualnej opieki konsultantów Wykonawcy nad prawidłowym funkcjonowaniem programu SYMFONIA Premium moduł Kadry i płace w jednostce finansów publicznych (Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni) oraz współpracy z Zamawiającym w zakresie modyfikacji tego programu. 2. Przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmuje limit 24 (słownie: dwudziestu czterech) godzin - po 60 (słownie: sześćdziesiąt) minut każda - do wykorzystania przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, które będą sukcesywnie wykorzystywane przez Zamawiającego w wymiarze 1 (słownie: jednej godziny) miesięcznie. W przypadku niewykorzystania, w danym miesiącu kalendarzowym, wyznaczonego, miesięcznego limitu godzin, niewykorzystane godziny mogą być wykorzystane przez Zamawiającego w kolejnych miesiącach, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Nie zmieni to wysokości miesięcznego, ryczałtowego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w ofercie. W zależności od potrzeb Zamawiającego, usługa będzie świadczona w siedzibie Zamawiającego lub za pomocą zdalnego dostępu (w/g wyboru Zamawiającego). Dojazd do siedziby Zamawiającego nie będzie objęty limitem godzin. 3. Zakres usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmować będzie: a) bieżący nadzór nad poprawnością działania w/w programu; b) bezpośredni kontakt konsultantów Wykonawcy z osobami wyznaczonymi do obsługi programu przez Zamawiającego; c) skuteczną pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z prawidłowym funkcjonowaniem programu; d) bezpłatną instalację aktualizacji programu; e) zawiadamianie (w formie pisemnej) Zamawiającego o nowych wersjach programu; f) telefoniczne wsparcie techniczne - hotline; g) współpracę z Zamawiającym w tworzeniu indywidualnych rozwiązań, modyfikacji programu; h) w sytuacjach kryzysowych, Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia pomocy Zamawiającemu obejmującej zarówno stronę techniczną, jak i konsultacje z zakresu funkcjonowania programu. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w dniach i godzinach pracy Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722600005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkmgdynia.pl/siwz/siwz_zkm-zp-n-20-11.pdf
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór autorski i opieka serwisowa oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS.
Dodano: 2015-09-21 - Rozwój i utrzymanie platformy SharePoint
Dodano: 2014-02-27 - Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi stałej, indywidualnej opieki konsultantów Wykonawcy nad prawidłowym funkcjonowaniem programu SYMFONIA Premium moduł Kadry i płace w jednostce finansów publicznych (Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni) oraz współpracy z Zamawiającym w zakresie modyfikacji tego programu
Dodano: 2013-08-21 - Świadczenie usług asysty technicznej Zintegrowanego Systemu EGERIA firmy Comarch S.A. na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2013-02-05 - Świadczenie usług asysty technicznej Zintegrowanego Systemu EGERIA firmy Comarch S.A. na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2012-11-27 - Nadzór autorski oraz serwis nad posiadanym przez UCMMiT Systemem InfoMedica wraz z dostawą i wdrożeniem nowych licencji.
Dodano: 2012-03-12 - Nadzór autorski oraz serwis nad posiadanym przez UCMMiT Systemem InfoMedica wraz z dostawą i wdrożeniem nowych licencji
Dodano: 2012-03-01 - Wdrożenie (tj. dostawę, instalację, wdrożenie, asystę powdrożeniową) oraz integrację z oprogramowaniem Egeria systemu informatycznego do obsługi sprzedaży biletów w punktach kasowych Zarządu Komunikacji Miejskiej
Dodano: 2011-09-08 - Opracowanie i wykonanie (zainstalowanie na stronie www.wybieramekotransport.pl) interaktywnej mapy sieci linii trolejbusowych Gdyni i Sopotu dla dzieci w ramach projektu Rozwój proekologicznego transportu publicznego na Obszarze Metropolitalnym Trójmiasta na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni.
Dodano: 2011-06-03