Przetargi.pl
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych zleconych przez lekarza dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Czeladzi ogłasza przetarg

  • Adres: 41-250 Czeladź, 17 Lipca 27
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 265 14 42
  • Data zamieszczenia: 2023-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Czeladzi
    17 Lipca 27
    41-250 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 32 265 14 42
    REGON: 003450413
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.czeladz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych zleconych przez lekarza dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usł op obejmują opiekę hig, zaleconą przez lek pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kont z otocz – art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004r.o pom społ . Zamawiający przewiduje udzielanie zam, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ust pzp, tj. zam polegających na powtórzeniu podobnych usług. Zam, o którym mowa pow może dot całego zakresu czynności zam podst szczeg opisanego w opisie przedmiotu zam, maks do 450 godz.W zakres specj usług opiek(zleconych przez lekarza) wchodzą m. in. zadania i czynności:1) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza:a) kształtowanie umiejętności zaspokajania podst potrzeb życiowych i umiejętności społ funk, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społ oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczeg takich jak:– samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gosp i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu,– dbałość o higienę i wygląd,– utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w msc nauki i pracy oraz ze społ lokalną,– wspólne orgi spędzanie czasu wolnego,– korzystanie z usług różnych instytucji,b) interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:– pomoc w radzeniu sobie w syt kryzysowych - poradnictwo spec, interwencje kryzysowe, wsparcie psych, rozmowy terap,– ułatwienie dostępu do edukacji i kultury,– doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specj usług,– kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi,– współpraca z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnospj,c) pomoc w załatwianiu spraw urzęd, w tym:– w uzyskaniu świadczeń socj, emeryt-rent,– w wypełnieniu dok urzędowych,d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza:– w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia, w szczeg uczestnictwo w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawod, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społ, klubach pracy,– w komp dok potrzebnych do zatrudnienia,– w przygo do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie w kont z pracodawcą,– w rozw problemów psych wynikających z pracy lub jej braku,e) pomoc w gosp pieniędzmi, w tym:– nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków,– pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach,– zwiększanie umiejętności gosp własnym budżetem oraz usamodzielnianie finan;2) pielęg - jako wspieranie procesu leczenia, w tym:a) pomoc w dostępie do świad zdrowot,b) uzg i pilnowanie term wizyt lek, badań diagnost,c) pomoc w wykupywaniu lub zam leków w aptece,d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewent skutków ubocznych ich stosowania,e) w szczeg uzasadnionych przypad zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomoc i mat med, przedm ortoped, a także w utrzym higieny,f) pomoc w dot do placówek służby zdrowia,g) pomoc w dot do placówek rehab;3) rehab fiz i usprawnianie zab funkcji org w zakresie nieobjętym przep ust z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świad opieki zdrow finans ze środków pub:a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu reh ruchowej lub fizjoter,b) współp ze spec w zakresie wspierania psychol-pedagog i edukacyjno-terap zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług;4) pomoc mieszkaniowa, w tym:a) w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,b) w organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych,c) kształtowanie właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu;5) zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art.7 nauka, zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze i rehabilitacja dla dzieci i młodzieży upośledzonych umysłowo ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. Na podstawie art.112 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresieb) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresiec) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).d) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lubwykonuje należycie zamówienie, którego przedmiotem było lub jest świadczenie specjalistycznychusług opiekuńczych (zleconych przez lekarza). Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże:• co najmniej 1 (jedną) usługę w wymiarze 500 godzin (zrealizowanych w ramach jednej umowy) w zakresie specjalistycznych usług opiekuńczych (zleconych przez lekarza). Z wykazu jednoznacznie ma wynikać charakter/rodzaj wykonanych/wykonywanych usług.• Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że skieruje do realizacji zamówienia 1osobę do koordynacji zadania oraz wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wskazana osoba (koordynator usług) koordynował usługami opiekuńczymi przez nieprzerwany okres min 3 miesięcy.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych przez Wykonawcę w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach