Przetargi.pl
„Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania na terenie miasta Ełku”

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 732 67 18 , fax. 87 732 67 18
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    Piłsudskiego 8
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 732 67 18, fax. 87 732 67 18
    REGON: 79015414500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mopselk.naszops.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania na terenie miasta Ełku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania na terenie miasta Ełku, na podstawie: 1.1. rozporządzenia Ministra Polityki społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 nr 189, poz. 1598) - zgodnie z § 2 pkt 3 1) rehabilitację fizyczną i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. Nr 210, poz. 2135, z późn. zm.): a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii, b) współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług; 1.2 rozporządzenia Ministra Polityki społecznej z dnia 22 września 2005r. (Dz. U. z 2005 nr 189, poz. 1598) w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych - zgodnie z § 2 pkt 5 1) zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. Nr 111, poz. 535, z późn. zm.4)). 2. Przedmiot zamówienia i jego wielkość: a) świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych z zaburzeniami psychicznymi dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ełku w miejscu zamieszkania tych osób w zależności od potrzeb, b) świadczenie ma być realizowane od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 20.00. c) szacunkowa liczba osób, dla których świadczone będą specjalistyczne usługi opiekuńcze w okresie od dnia zawarcia umowy do 20.12.2020 r. wynosi około 10 osób, natomiast szacunkowa liczba przewidzianych do zrealizowania godzin wynosi około 2400, d) przyjmuje się że 1 godzina = 60 minut, e) do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do mieszkania świadczeniobiorcy. f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszania i zwiększania ilości osób (godzin) zakwalifikowanych do usług, powyższe nie stawek wynagrodzenia. 3. Obowiązki Wykonawcy usługi: a) Wykonawca będzie świadczył usługi na podstawie zlecenia przekazywanego przez Zamawiającego, precyzującego rodzaj i zakres usług, termin rozpoczęcia i zakończenia, wymiar godzin oraz miejsce świadczenia usług. b) W wyjątkowych przypadkach możliwe jest zlecenie usługi telefonicznie lub przesłanie zlecenia wykonania usług faxem lub e-mail. Zlecenie takie zostanie potwierdzone decyzją administracyjną. c) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji usługi w ciągu 2 dni od daty otrzymania zlecenia w godzinach i dniach tygodnia bezwzględnie dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta. d) Wykonawca jest zobowiązany do zachowania odpowiedniej jakości i terminowości świadczonych usług. e) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania tajemnicy służbowej zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. 2019 poz. 1507), ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019 poz. 1781) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). f) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji świadczonych usług w formie karty realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych stanowiący zał. Nr 4 do umowy zawierającej co najmniej:  imię, nazwisko i adres osoby objętej pomocą,  imię i nazwisko osoby realizującej usługi opiekuńcze,  terminy świadczeń usług opiekuńczych,  wskazane dni tygodnia świadczenia usług opiekuńczych, wymiaru godzin świadczenia usług opiekuńczych w te dni oraz wymiaru godzin świadczenia usług opiekuńczych w danym miesiącu,  podpis osoby objętej pomocą lub opiekuna prawnego. g) Karta realizacji usług opiekuńczych, winna znajdować się w miejscu świadczenia usług opiekuńczych (w mieszkaniu osoby objętej pomocą). Osoba objęta pomocą winna każdorazowo potwierdzać własnoręcznym podpisem w karcie pracy, wykonanie godzin świadczenia usług opiekuńczych. h) Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć najpóźniej do 2 - tego dnia następnego miesiąca po zrealizowaniu usługi do MOPS odpowiednio wypełnionych dokumentów wskazanych jako: Zał. nr 1 – sprawozdanie dotyczące kosztów realizacji usług opiekuńczych; Zał. nr 2 – rozliczenie; Zał. nr 3 – wykaz osób u których nie były świadczone usługi opiekuńcze; Zał. nr 4 - karta realizacji usług opiekuńczych. i) Załączniki stanowią integralną część umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). Formularz ofertowy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ); b) Dokumenty potwierdzające uprawnieniaosób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentówrejestrowych. c). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowejinformacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekażeZamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawcamoże złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania zinnym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach