Przetargi.pl
Świadczenie pomocniczych usług biurowych na rzecz wydziałów gospodarczych

Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 464 88 79 , fax. 81 464 88 79
  • Data zamieszczenia: 2011-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku
    ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 18
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 464 88 79, fax. 81 464 88 79
    REGON: 06071619200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-wschod.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie pomocniczych usług biurowych na rzecz wydziałów gospodarczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na świadczeniu pomocniczych usług biurowych na rzecz Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku w ramach następujących części (zadań) zamówienia: a) zadanie nr 1 (VIII Wydział Gospodarczy) obejmuje usługi polegające na: - obsługiwaniu urządzeń biurowych; - komputerowym maszynopisaniu; - przygotowywaniu do wysyłki korespondencji wydziałowej; - wprowadzaniu danych do systemu komputerowego; - roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu; - segregowaniu, rozdzielaniu, przenoszeniu pism oraz kwitów wpływających do wydziału we wszystkich kategoriach spraw; - segregowaniu zwrotnych potwierdzeń odbioru i właściwe ich umieszczanie w aktach sprawy; - przygotowywaniu akt do archiwizacji; - zszywaniu akt oraz zakładaniu obwolut do akt; - numerowaniu kart; - sporządzaniu kserokopii dokumentów; - zamawianiu i odbieranie akt z archiwum. b) zadanie nr 2 (VIII Wydział Gospodarczy) obejmuje usługi polegające na: - obsługiwaniu urządzeń biurowych; - komputerowym maszynopisaniu; - przygotowywaniu do wysyłki korespondencji wydziałowej; - wprowadzaniu danych do systemu komputerowego; - roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu; - segregowaniu, rozdzielaniu, przenoszeniu pism oraz kwitów wpływających do wydziału we wszystkich kategoriach spraw; - segregowaniu zwrotnych potwierdzeń odbioru i właściwe ich umieszczanie w aktach sprawy; - przygotowywaniu akt do archiwizacji; - zszywaniu akt oraz zakładaniu obwolut do akt; - numerowaniu kart; - sporządzaniu kserokopii dokumentów; - zamawianiu i odbieranie akt z archiwum. c) zadanie nr 3 (VIII Wydział Gospodarczy) obejmuje usługi polegające na: - obsługiwaniu urządzeń biurowych; - komputerowym maszynopisaniu; - przygotowywaniu do wysyłki korespondencji wydziałowej; - wprowadzaniu danych do systemu komputerowego; - roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu; - segregowaniu, rozdzielaniu, przenoszeniu pism oraz kwitów wpływających do wydziału we wszystkich kategoriach spraw; - segregowaniu zwrotnych potwierdzeń odbioru i właściwe ich umieszczanie w aktach sprawy; - przygotowywaniu akt do archiwizacji; - zszywaniu akt oraz zakładaniu obwolut do akt; - numerowaniu kart; - sporządzaniu kserokopii dokumentów; - zamawianiu i odbieranie akt z archiwum. d) zadanie nr 4 (VI Wydział Krajowego Rejestru Sądowego) obejmuje usługi polegające na: - obsługiwaniu urządzeń biurowych; - przygotowywaniu do wysyłki korespondencji wydziałowej; - wprowadzaniu danych do systemu komputerowego; - roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu; - sporządzaniu kserokopii dokumentów; - rozdzielaniu i dołączaniu do akt zwrotnych poświadczeń odbioru; - przygotowywaniu i dostarczaniu akt do referatów i czytelni oraz ich podkładanie w archiwum po wykorzystaniu; - podszywaniu dokumentów/wniosków do akt. 2. UWAGA: ze względu na identyczność przedmiotu zamówienia, jak również identyczność warunków udziału dotyczących doświadczenia i wykształcenia wymaganych od Wykonawców odpowiednio do ww. części (zadań) zamówienia, Wykonawca występujący indywidualnie celem zawarcia umowy w zakresie jednego zadania formułuje taką ofertę częściową w odniesieniu do jednej spośród ww. części (zadań). W przypadku jeśli ten sam Wykonawca (osoba indywidualna) złoży oferty (częściowe) na więcej niż jedno zadanie, wszystkie oferty złożone przez tego Wykonawcę będą podlegały odrzuceniu. 3. Zakres jednego zadania obejmuje czynności do wykonania przez jedną osobę i dlatego świadczenie jednego zadania powinno odbywać się przy zaangażowaniu jednej osoby. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1 - 4 do s.i.w.z. 5. W/w usługi podlegają wykonaniu od dnia 16 stycznia 2012 r. do dnia 31 lipca 2012 r. Usługi będą realizowane we wszystkie dni robocze Zamawiającego w godzinach urzędowania Zamawiającego tj. pomiędzy godziną 7:30 a 15:30. W celu prawidłowego wykonania zamówienia Zamawiający w ramach umowy udostępnia w swoim lokalu odpowiednio wyposażone stanowisko każdej osobie świadczącej usługę, niezależnie od tego czy występuje ona indywidualnie jako Wykonawca, czy też jako osoba zatrudniona przez podmiot będący tzw. Wykonawcą Grupowym. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie 4 416 godzin. Na każde z ww. zadań przypada maksymalnie po 1 104 godziny, z tym że Zamawiający informuje, iż: a) w miesiącu styczniu maksymalna liczba godzin świadczenia usługi wynosi 96 godzin; b) w miesiącu lutym maksymalna liczba godzin świadczenia usługi wynosi 168 godzin; c) w miesiącu marcu maksymalna liczba godzin świadczenia usługi wynosi 176 godzin; d) w miesiącu kwietniu maksymalna liczba godzin świadczenia usługi wynosi 160 godzin; e) w miesiącu maju maksymalna ilość godzin świadczenia usługi wynosi 168 godzin; f) w miesiącu czerwcu maksymalna ilość godzin świadczenia usługi wynosi 160 godzin; g) w miesiącu lipcu maksymalna ilość godzin świadczenia usługi wynosi 176 godzin. 7. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu w budynku zajmowanym przez Sąd Rejonowy Lublin -Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 w Świdniku. 8. Osoby wykonujące usługi zobowiązane są do znajomości następujących przepisów: a) Ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. - Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. Nr 98, poz.1070 ze zm.); b) Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 23 lutego 2007 r. - Regulamin urzędowania sądów powszechnych (Dz. U. Nr 38, poz. 249); c) Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.); d) Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228); e) Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości w sprawie archiwizowania akt spraw sądowych z dnia 5 marca 2004 r. (Dz. U. Nr 46, poz. 443). 9. Osoby, które będą świadczyły usługi objęte przedmiotem zamówienia powinny posiadać: a) co najmniej wykształcenie średnie; b) znajomość języka polskiego; c) umiejętność obsługi urządzeń biurowych (w szczególności komputera, drukarki, skanera kserokopiarki, faksu, telefaksu, niszczarki)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.00 zł (słownie zł: pięćdziesiąt zł 00/100) dla każdej części (zadania) zamówienia, której dotyczy oferta (częściowa) złożona przez Wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę tzw. Grupowego na więcej niż jedno zadanie wartość wadium stanowi iloczyn kwoty 50.00 zł. (słownie zł: pięćdziesiąt zł 00/100) i liczby składanych ofert lecz maksymalnie 200.00 zł (słownie: dwieście zł 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin-wschod.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach