Przetargi.pl
Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dla Gminy Krapkowice wraz z jednostkami organizacyjnymi

Gmina Krapkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-303 Krapkowice, ul. 3 Maja 17
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4466800 , fax. 077 4466888
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krapkowice
    ul. 3 Maja 17 17
    47-303 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 077 4466800, fax. 077 4466888
    REGON: 53141309900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krapkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dla Gminy Krapkowice wraz z jednostkami organizacyjnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE A - UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ZADANIE B - UBEZPIECZENIA MIENIA w tym: -Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, w tym wandalizmu zniszczenie mienia niepozostające w związku z kradzieżą lub włamaniem -Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji -Sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich -Ubezpieczenie maszyn i urządzeń od ryzyk wszystkich ZADANIE C - UBEZPIECZENIA POJAZDÓW w tym: -Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych -Ubezpieczenie Auto Casco -Ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów -Ubezpieczenie Assistance ZADANIE D - UBEZPIECZENIE NNW ZADANIE E - UBEZPIECZENIA JEDNOSTEK PŁYWAJĄCYCH -Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej jednostek pływających -Ubezpieczenie Casco jednostek pływających Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa DRUK nr 3 - KARTA RYZYKA, stanowiący integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665164004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej realizacje zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków nastapi w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia jakie maja dostarczyc wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu, wg. formuły : spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji oraz złożenia niżej wymienionych dokumentów: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. zezwolenie Ministra Finansów- jeżeli Wykonawca uzyskał zezwolenie przed dniem 1 stycznia 2004- lub właściwego Organu Nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem lub potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w przypadku rozpoczęcia działalności przed 28 sierpnia 1990 albo odpowiednie zezwolenie na wykonywanie tej działalności w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem w państwie, w którym ma swoją siedzibę lub potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1.1 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty wymienione w pkt a-b mają być złożone przez każdego Wykonawcę. 1.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1a, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymienione w pkt 1 w pkt 1.1 ; w pkt 1.2 wykonawca składa tylko jeden raz niezależnie od ilości zadań, na które składana jest oferta. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się: Dla zadania A i B wykonaniem/ wykonywaniem usługi ubezpieczeniowej objętej minimalną składką roczną nie mniejszą niż 20.000 zł. w zakresie ubezpieczenia majątkowego i ubezpieczenia OC, Dla zadania C wykonaniem/ wykonywaniem usługi ubezpieczeniowej objętej minimalną składką roczną nie mniejszą niż 10.000 zł. w zakresie ubezpieczenia komunikacyjnego, Dla zadania D wykonaniem/ wykonywaniem usługi ubezpieczeniowej objętej minimalną składką roczną nie mniejszą niż 2.000 zł. w zakresie ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, Dla zadania E wykonaniem/ wykonywaniem usługi ubezpieczeniowej objętej minimalną składką roczną nie mniejszą niż 1.000 zł. w zakresie ubezpieczenia jednostek pływających. Wzór wykazu załączono do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: klauzule dodatkowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krapkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach